וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 7 שנים: מועדון הקצינים עוברת מקום

אחרי 7 שנות פעילות ברחוב הארבעה בת"א, מסעדת הדגל של רשת ג'ירף, מועדון הקצינים, עוברת למיקום בו שכנה עד לא מזמן במסעדת יבנה מונטיפיורי של רושפלד

במסגרת מהלך שתוכנן כבר תקופה ארוכה, מסעדת ג'ירף מועדון הקצינים עוברת ממיקומה ברחוב הארבעה, למיקום בו שכנה עד לא מזמן מסעדת יבנה מונטיפיורי של קבוצת עדיס לייף סטייל והשף יונתן רושפלד.

היום, רביעי, הוא היום האחרון לפעילותה של המסעדה במיקומה הנוכחי ונערך בה הפנינג סיום פעילות עם מגוון מבצעים על המנות השונות. מועדון הקצינים תפתח שוב את דלתותיה בפינת הרחובות יבנה מונטיפיורי באמצע חודש אפריל.

"בעקבות בעיות עם בעל הבית של הנכס אנחנו החלטנו שאנחנו עוברים מכאן", אומרת יעל הר אבן המנכ"לית של קבוצת ג'ירף, "אנחנו מתנהלים אתו כבר תקופה ארוכה מאוד על כל מיני בעיות שהיו כאן במבנה אז התחלנו לחפש מקום חדש שהוא בשיא של תל אביב ומצאנו את המיקום ביבנה מונטיפיורי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא שם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועדון הקצינים שכנה במיקומה הנוכחי 7 שנים מאז שנת 2007. אמש נחתם החוזה במיקום החדש, בו תשלב מועדון הקצינים מנות נוספות וחדשות מעבר לתפריט המוכר של המסעדה אך המקום עצמו ישמור על האופי המוכר של מועדון הקצינים כמסעדת הדגל של רשת המסעדות הפאן אסיאתיות- ג'ירף שמונה 7 סניפים ברחבי הארץ.

"המסעדה החדשה תהיה מרועננת ועדכנית", מסבירה הר אבן, "אין לנו ספק שכל האורחים שלנו במועדון הקצינים ימצאו את עצמם גם שם היטב. המסעדה תיקרא באותו שם ואנחנו מתרגשים ובטוחים שהיא תהיה אחת המסעדות הטובות בתל אביב".

אין חשש מהמיקום שהתחלפו בו מסעדות רבות עם השנים?

"לא. אנחנו לא מאמינים בדבר כזה פינות מקוללות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully