וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה חדשה במתחם שרונה: ז'אז'ו בר יין

במערה מרהיבה מתחת לאדמה נפתחה השבוע מסעדת ז'אז'ו בר יין, שמביאה תפריט קלאסי מוקפד עם נגיעות מתוחכמות למתחם שרונה

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן בימוי: גיא גורן

כמעט שנתיים מתכננים עובד ושני זיתוני את הז'אז'ו בר יין במתחם שרונה. פרויקט גדול ומתוחכם בהרבה מצמד בריי היין האינטימיים והמצליחים של השניים בשכונת נווה צדק בתל אביב. הז'אז'ו החדש במתחם שרונה ממוקם במערה מרהיבה מתחת לאדמה ומונה מעל 120 מקומות ישיבה, רובם על בר ארוך שמשקיף על מגוון עצום של בקבוקי אלכוהול.

ז'אז'ו בשרונה, בהתאם לעסקים הוותיקים יותר של בני הזוג זיתוני, מדגיש במיוחד את תחום היין עם אינספור בקבוקים שפזורים כדקורציה ברחבי המסעדה ומעטרים כמובן גם את תפריט היין המרשים. המטרה על פי זיתוני היא להנגיש מבחינת התמחור גם את היינות היקרים מתוך המבחר, על מנת שהקהל חובב היין יוכל להתנסות גם בהם.

על האוכל בז'אז'ו אחראית עדי לוי. שפית צנועה ובעלת רזומה מרשים של מסעדות ישראליות כמו כתית של השף מאיר אדוני וכן מסעדות בחו"ל כגון מסעדת DBGB בניו יורק, של השף דניאל בולו. לוי יצרה כאן תפריט קלאסי עם נגיעות מתוחכמות ואסתטיקה מרשימה, שכל מנה מתוכו מכילה רבדים רבים של טעמים.

מרבית המנות במקום הן מנות בגודל ביניים וכוללות למשל סלמון כבוש בטרגון על עוגת תפוח אדמה עם קרם פרש וזרעי שומר (42 שקלים); בטן חזיר על פולנטה טרייה עם תירס חרוך, בצלים ודפי בייקון (58 שקלים); קלמרי צרוב על שעועית שחורה ושמנת חמוצה עם קרם לימון (52 שקלים); תמנון על ראגו צ'וריסו, מורסיז'ה, תפוח אדמה ושרי קונפי (67 שקלים) ועוד.

Jajo wine bar. מבנה 116, מתחם שרונה. 03-5225822. ראשון- שבת 18:00- אחרון הלקוחות. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully