וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספומט הקאפקייקס ספרינקלס מגיע לניו יורק

26.3.2014 / 10:29

אתמול הצטרפה גם ניו יורק לערים האמריקאיות שנוטלות חלק בטירוף החדש - בעיר נחנך כספומט קאפקייקס ורוד של חברת ספרינקלס המאפשר משיכה של מאפים טריים 24/7. התורים כבר משתרכים בתפוח הגדול

כספומט קאפקייקס של ספרינקלס. GettyImages
כספומט קאפקייקס/GettyImages

דמיינו כספומט שלא מוציא כסף, אלא כמויות אדירות מהקינוח הכי אהוב שלכם. נשמע כמו פנטזיה עתידנית? ובכן, ממש לא. רשת הקאפקייקס ספרינקלס חשבה על זה כבר לפני שנתיים ב-6 במרץ 2012, אז השיקה את כספומט הקאפקייקס הראשון בבוורלי הילס, קליפורניה. בהמשך התפשטה הרשת גם לשיקגו, דאלאס ואתמול הוא הושק ברעש גדול גם בניו יורק, ודחקה את חיידק הקרונאט ההיסטרי שפשט בעיר בחודשים האחרונים, לכדי שלג דאשתקד.

אז איך זה עובד?ברגע שהלקוח ניגש למכונה ובוחר בלחיצת כפתור את הטעם הנבחר, הזרוע הרובוטית מושכת את הקאפקייקס ומעבירה אותו לקופסה קטנה ומעוצבת. ואז הוא נשלף מהכספומט ומופיע באורח פלא מול הלקוח. בהיצע יש שפע טעמים מסחרר וכולל נכון לעכשיו 4 סוגים אטרקטיביים: רד וולווט, באטרקאפ בוטנים, מרנג לימון וקפה קובני.

גדולתו של הקונספט היא שאפשר "למשוך" ממנו מאפים 24 שעות ביממה ולספק את הקרייבינג לקינוח המושחת בכל רגע נתון, בין אם באמצע הלילה או באמצע יום העבודה. ובדומה לכסף בכספומט, הקאפקייקס כמעט אף פעם לא אוזלים. המלאי ממולא שוב ושוב עם סחורה טרייה שרק יצאה מהתנור. והכספומט הניו יורקי הוורוד, שנמצא באפר איסט סייד, יכול להכיל בבת אחת עד 760 יחידות. קאפקייק בודד יעלה 4 דולר (אפשר לשלם גם באשראי) כאשר כל רכישה מוגבלת במשיכה של עד ארבעה קאפקייקס.

ובניו יורק כמו בניו יורק, התורים מתארכים, וכולם כבר רוצים לקחת חלק בטרנד החדש. ואם כל זה לא מספיק, בחודש הבא מבטיחים פרנסי החברה, הכספומט יציע לא רק קאפקייקס אלא גם עוגיות ובראוניז. אם אתם במקרה בעיר, תמצאו את הכספומט בכתובת 780 Lexington Avenue, וכדאי שתתחמשו בהרבה סבלנות, כי כרגע, זה הכספומט היחיד מסוגו בעיר.

כספומט קאפקייקס של ספרינקלס. GettyImages
כספומט קאפקייקס/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • קאפקייקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully