וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבביטר: מסעדת קבבים חדשה לאבי ביטר בת"א

הזמר אבי ביטר פותח את מסעדת קבביטר מחדש בתל אביב. בתפריט יוגשו קבב ולחמעג'ון לצד הצהרה של ביטר כי המסעדה תשלב בין שתי אהבותיו: אוכל ומוזיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת הקבבים החדשה של ביטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמר אבי ביטר פותח רשת מסעדות ים תיכוניות חדשה תחת השם קבביטר. הסניף הראשון נפתח להרצה ברחוב החשמונאים בתל אביב השבוע ויערוך פתיחה חגיגית בתאריך ה-15 למאי. בינתיים, עד למסיבת הפתיחה הרשמית, שחרר ביטר לאוויר את דף הפייסבוק החדש של הרשת בצירוף לוגו המסעדה שכולל איור של ביטר, חובש כובע שף לבן במקום המיקרופון הכה מזוהה עמו.

המסעדה החדשה של ביטר תגיש בתפריטה מנות כמו קבבים (מכבש או פרגית) ולחמעג'ון, בדומה לאוכל הפשוט והלא יומרני שאפיין את מסעדת הפועלים שפתח הזמר בדרום תל אביב בשנת 2011 ונשאה את אותו השם (ביטר הפסיק את פעילותו במסעדה חודשים ספורים בלבד לאחר הקמתה בטענה שעומס העבודה הקשה עליו יתר על המידה).

מלבד קולינריה, יתמקדו בקבביטר גם במישור המוסיקלי. כשמדי יום שישי יערכו במקום קבלות שבת החל מהשעה שתיים בצהריים בהם ישיר ביטר עצמו. "אני אוהב לבשל וחי את זה", מספר ביטר על הכניסה לעולם המסעדנות, "גדלתי בבית של אמא בשלנית ולאבא שלי הייתה מסעדה רצינית שכילד קטן ממש גדלתי גם בה. המסעדה החדשה, בשונה מהמקום הקודם שהיה בכלל מועדון שגם הכנתי בו קבבים, תנוע בין השירים למאכלים".

קבביטר. החשמונאים 78, תל אביב. טלפון: אין עדיין. ראשון- חמישי 11:00-22:00, שישי 11:00- שעה לפני כניסת השבת. טלפון: אין עדיין. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully