וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בעולם המסעדנות: השף ירון שלו פוטר ממסעדת טוטו

משהו לא טוב עובר על צמרת המסעדנות הישראלית. אחרי פרשת רפי כהן, נודע היום כי השף הבכיר ירון שלו, מהמסעדה המצליחה טוטו בת"א, פוטר מתפקידו

מסעדת טוטו. דייב שחר
שלו בטוטו/דייב שחר

משהו רע עובר על השפים הבכירים בישראל. היום נחשפה עוד סערה בענף הקולינריה, זמן קצר בלבד אחרי הסגירה הזמנית של מסעדת רפאל של השף רפי כהן ואשפוזו בבית חולים לאחר פירסום הפרשה. כעת נודע כי השף ירון שלו, אחד מהשפים הבכירים בישראל, פוטר ממסעדת טוטו שבתל אביב. טוטו נחשבת לאחת ממסעדות העלית הטובות ביותר בישראל, ועזיבתו של השף הבכיר עשויה להיות מכה קשה עבורה, כאשר נסיבות העזיבה עדיין אינן ברורות.

שלו (32) התחיל לשמש כשף במסעדה בשנת 2006, והחליף בה בהצלחה את השף מנה שטרום. הוא סומן כאחד השפים המבטיחים ביותר ונחשב לגורם מרכזי מאוד בהצלחת המסעדה. מוקדם יותר השנה, התפרקה השותפות בין שלו לרועי קפלן, אחד מהבעלים הקודמים של המסעדה, והוא נכנס לשותפות חדשה עם הבעלים של מאפיית בר לחם בתל אביב- יובל שניר ודגן שחם ושותף שלישי שקט. על פי הידוע, לשחם ושניר 60 אחוז מהבעלות על המסעדה, מה שנותן להם את האפשרות לפטרו. לשלו 10 אחוזים מהבעלות במסעדה.

השותפים החדשים השקיעו מיליוני שקלים כאשר נכנסו לשותפות העסקית בטוטו ותכננו לעבוד עם שלו לטווח הרחוק. בנוסף למסעדה הקיימת ולבית הקפה הסמוך לה, טוטו קפה, תכננו השלושה לפתוח עוד שני סניפים לטוטו קפה בסתיו הקרוב.

לוואלה! אוכל נודע כי בשבועות האחרונים ישנן שמועות על התנהגות לא נאותה של שלו אל מול הסועדים במסעדה, דבר שהתקבל ככל הנראה באופן לא חיובי על ידי השותפים החדשים במקום וגרם לריבים ולאסקלציה ביחסים. היות ומדוברת במסעדה נחשקת, יש לא מעט שמועות לגבי המחליף הייעודי שייקח את מקומו של השף העוזב. לוואלה! אוכל נודע מגורמים המקורבים למסעדה, כי בין היתר עלו גם שמותיהם של השף דייויד פרנקל ממסעדת פרונטו, והשף מושיק רוט כמחליפים אופציונליים לשלו לתפקיד השף הראשי של המסעדה.

בראיון לוואלה! אוכל עם תחילת השותפות החדשה בטוטו, בספטמבר השנה, אמר יובל שניר על העבודה עם שלו: "הוא מאוד סומך עלי מבחינה קולינרית, כי באמת עברתי הרבה, הסתובבתי המון בעולם, טעמתי והשקעתי משאבים רבים בכך. ירון רואה בי שותף ראוי ומספיק חזק בשביל לתת לו גב ופידבק. הוא היה צריך את הדו שיח הזה, שלא היה לו לפני כן, לכן זה חיבור מצוין. אנחנו גם משלימים אחד את השני".

במהלך הלילה, הגיב שלו לדברים בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו. שם הוא אימת את הפרדת הכוחות בינו לבין המסעדה, הודה לצוות של טוטו והצהיר כי הוא יוצא לדרך מקצועית חדשה שתבטא באופן נכון יותר את אישיותו הנוכחית.

דייויד פרנקל הכחיש את הדברים.
תגובת יובל שניר לדברים: אין תגובה או אימות של הפרטים.
את תגובתם של ירון שלו ומושיק רוט לא ניתן היה להשיג.

ירון שלו. אינסטגרם, צילום מסך
תגובתו של שלו על המקרה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully