וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאם: אוכל רחוב תאילנדי חדש בתל אביב

השבוע נפתחה להרצה מסעדה אסייתית חדשה ברחוב דיזנגוף בת"א - תכירו את נאם, מזללת אוכל רחוב תאילנדי במחירים נוחים ואווירה לא מחייבת

נאם. צילום: בני אדם,
תאילנדי מהיר, ליד הים/צילום: בני אדם

מסעדה תאילנדית חדשה בשם נאם נפתחה השבוע להרצה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. בעלי המקום הם המסעדנים אייל לנגליב (בעבר מהמסעדות סאטורי, טייגר לילי ועוד), אביאל אוסלנדר (עד העצם, פסטה מיה) ואיש חיי הלילה אורי הוכמן. נאם תגיש אוכל רחוב תאילנדי באווירה לא מחייבת, עם תפריט קבוע מצומצם יחסית, לצד ספיישלים מתחלפים.

לנגליב החליט לפתוח את מסעדת נאם, אחרי שעזב את תפקידו במסעדת טייגר לילי התאילנדית ברמת החייל וחבר לשותפיו החדשים. "אנחנו לא מחדשים במקום הזה יותר מדי ונגיש פה סטריט פוד תאילנדי במחירים נוחים", הוא מסביר, "אני נמצא בתחום האוכל התאילנדי כבר הרבה שנים וחי ונושם את המטבח הזה".

בתפריט של נאם החדשה ניתן למצוא מנות כמו סום טאם- סלט פפאיה (31 שקלים), נאם סי קונג- קוביות ספריבס לבן עם רוטב חמוץ מתוק חריף (46 שקלים), אגרול עוף עם אטריות שעועית (24 שקלים), גנג קי וואן- תבשיל חלב קוקוס בקארי ירוק עם חציל תאילנדי, במבו שוט, קפיר ליים, בזיליקום תאילנדי, ואורז מאודה (59 שקלים), קינוח טפיוקה חלב קוקוס עם פירות וערמוני מים (33 שקלים) ועוד.

על האוכל במקום אמונים טבחים שהטיסו השותפים מתאילנד, כאשר בשבועיים הקרובים תפעל המסעדה במתכונת של הרצה בשעות הערב בלבד, החל מהשעה 18:00 ועד חצות. במקום יוגש תפריט הרצה ועל כן ייתכן והמנות בו ישתנו בהמשך.

נאם. דיזנגוף 275, תל אביב. 03-6708050. ראשון- שבת 12:00-24:00. לא כשר

נאם. בני אדם,
סלט בנאם/בני אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully