וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף עודד חצבני מתכנן לפתוח מסעדה באמסטרדם

השף הצעיר עודד חצבני (אקס בר יין) מגייס כסף לפתיחת מסעדה חדשה באמסטרדם ורוצה להביא להולנד את בשורת הקולינריה המקומית בסגנון של אייל שני ומחניודה

עודד חצבני אמסטרדם. חיים יוסף,
חצבני, מתכנן להביא את הבשורה גם לחו"ל/חיים יוסף

אחרי שמכר את בר יין שהפעיל בתל אביב במשך חמש שנים, החליט השף עודד חצבני לנסות ולהגשים חלום של פתיחת מסעדה ישראלית בחו"ל. היעד הנבחר- אמסטרדם. "אחרי שנים בבר יין הגעתי למצב שיש לי עסק עובד וחיפשתי לאן אני ממשיך ומתקדם ברמה המקצועית", אומר חצבני, "ולצערי נתקלתי בקשיים שרבים מבני דורנו נתקלים בהם כי כשכיר או כעצמאי קשה להתקדם פה".

אז חצבני מכר את העסק ונסע לטייל באירופה עד שנתקל באמסטרדם והחליט לחיות בחו"ל מספר שנים ולפעול שם. "מצאתי באמסטרדם בור גדול מבחינת קולינריה. כמו לונדון של לפני 15 שנה. המון תיירים ואנשים שמחפשים אוכל טוב, חומרי גלם מעולים אבל אין אפשרויות קולינריות טובות", מסביר חצבני, "אז אני לא מחפש להמציא את הגלגל מבחינה קולינרית אלא להביא לשם את מה שהולך בארץ כבר כמה שנים. מטבחים מהסוג שמחניודה ואייל שני עושים כבר כמה שנים עם שימוש בשמן זית, ירקות, עשבי תיבול, דגים ופירות ים ובאמת ליצור עם כל זה מנות קלילות, בריאות וטעימות. אצלנו בארץ עושים את זה באמת ברמה מאוד גבוהה ויש לזה שם ביקוש נהדר".

חצבני נמצא בשלב של גיוס כספים למיזם שמשלב בין השקעות אישיות, השקעות של חברים קרובים וכן אתר חדש שבמסגרתו הוא מנסה לגייס תרומות גם מהקהל ונקרא פרויקט אמסטרדם. "כמו לרוב מי שיש לו חלומות ואהבות שקשורים למסעדנות, גם לי אין את הסכומים הנדרשים להקמת מסעדה בחו"ל לבדי", הוא מפרט, "ואני לא מעוניין בספונסר אלא בכמה אנשים צעירים שיכנסו כשותפים תמורת מניות שקטות ומשקיע בודד שייתן גב כלכלי כחלק מהמנגנון העסקי. עכשיו אני מתנסה באמצעות האתר ואני מנסה לחשוף את הפרויקט לכמה שיותר אנשים ולמצוא אנשים שהחלום שלי מעניין גם אותם".

לכל הפרטים על פרויקט אמסטרדם

עודד חצבני אמסטרדם. חיים יוסף,
להביא את האוכל הישראלי לאמסטרדם/חיים יוסף
  • עוד באותו נושא:
  • בר יין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully