וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בתל אביב: ארוחה מלאה ב-20 שקלים

רשת חדשה בשם פודיקס מאיימת לעשות לאוכל את מה שקופיקס עשתה לקפה - הסניף הראשון בתל אביב כבר נפתח ומציע ארוחה חמה תמורת 20 שקלים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנחם ומשביע. פודיקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי ההד התקשורתי שהצליחה לייצר רשת קופיקס, שהחלה את דרכה בתל אביב, מנסה רשת נוספת בשם פודיקס את מזלה בעיר. הסניף השני של פודיקס (הראשון נפתח בעיר כרמיאל לפני מספר חודשים), פתח את דלתותיו בתחילת השבוע ברחוב הרצל בתל אביב. מטרת הרשת, אותה הקימו הפסיכולוגית טלילה מור, בעלה רפי שי ואיש הקולינריה יוסי ענבר, היא להמשיך במהפכה החברתית ולהראות שניתן להרוויח קצת פחות ועדיין להכין אוכל מזין וטוב.

בהתאם לאג'נדה הזאת, מציעים בפודיקס ארוחות במחיר קבוע של 20 שקלים ובהם מנה עיקרית ולצידה סלט או מרק. "זאת מסעדה עם נשמה חברתית ורצינו להראות כאן שאפשר גם אחרת", מסבירה מור, "המסעדה בכרמיאל הייתה מעין פיילוט ומראש החלטנו שזאת תהיה רשת ושנגיע אתה גם לתל אביב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אג'נדה חברתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני הסניפים הראשונים של פודיקס יהיו של גרעין הבעלים הראשוני כשיתר הסניפים שייפתחו בעתיד יעבדו בשיטת זכיינות. "הרעיון הוא לקחת חומרים טובים וטריים, ללא תוספי מזון או צבעי מאכל ולבשל אוכל כמו שבעבר בישלו הסבתות והאימהות שלנו", אומרת מור, "אנחנו קוראים לזה פאסט סלואו פוד".

בין המנות העיקריות בפודיקס ניתן למצוא למשל טורטיות בשריות וצמחוניות; כנפי עוף; שניצבורגר; תפוח אדמה ממולא ברוטב בולונז; קדירת קורקבנים; תבשיל הבית מחציל וקישוא; קדירת ירקות וגרגירי חומוס על מצע קוסקוס ועוד. בנוסף, יציעו במקום חצי ליטר בירה נשר במחיר 10 שקלים, או צ'ייסר במחיר 5 שקלים. בשבועות הקרובים יגישו בפודיקס מנה עיקרית לחיילים במחיר 10 שקלים ובמהלך המלחמה תוגש לחיילים במדים ארוחה חינם.

המטרה היא לעשות את מה שקופיקס עשו לקפה, רק באוכל?
"כן. אנחנו כבר חושבים על זה הרבה זמן אבל ההצלחה של קופיקס נתנה לנו את הפוש להיכנס לעניין. אבל פה אנחנו באמת מבשלים אוכל. לא קונים דברים מכל מיני מקומות ומוכרים אותם אלא מכינים הכל טרי אצלנו. ואנחנו גם באמת אידיאליסטים והמצב החברתי בארץ מאוד חשוב לנו. קשה לי באופן אישי לראות את כל הניצול שקורה כאן עם משכורות עתק שאנשים לוקחים לעצמם בעוד אחרים לא יכולים לגמור את החודש. אני באמת חושבת שאפשר לחיות כאן אחרת".

פודיקס. הרצל 102, תל אביב. 03-5730950. ראשון- שבת 11:00-1:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully