וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל ג'יימי יש מכסה

רוני קדר

25.6.2009 / 16:40

סיר הברזל החדש של ג'יימי אוליבר מבית טפאל נראה סקסי ויעיל להחריד, עד שמגיעים למחיר

מדי חורף מתדפק על תנורי הרצון להכין תבשילי קדרה מושקעים ומלאי חמימות. מה לעשות שעכשיו קיץ, ואין סיכוי שאצליח להכניס אל מטבחי תבשיל מהביל ומבעבע. מקסימום סטייק ואורז, או תבית, המאכל העירקי הכולל עוף ואורז האפויים לאורז זמן רב בתנור.

סיר הברזל החדש של טפאל מבית ג'יימי אוליבר, שמגיע בגודל מינימליסטי של חמין לזוג, נראה כמושלם לתבשיל אורז וחלקי עוף לזוג שכבר התחיל להיות לו חם.

ניסיון

מראה הסיר החתיך, שמגיע בצבע ורוד מעושן, ובמשקל כבד במיוחד עושה חשק להתחיל ולמלא את הבית בתבשילים. הניסיון הראשון שנעשה, היה כמובן עם תבית, תבשיל אורז שזקוק ל-6 שעות תנור בחום נמוך. התפלאתי ונדהמתי שכעבור שעתיים בלבד התבשיל נהיה מוכן. זו היתה יכולה להיות עובדה חיובית ביותר למי שמעוניין בהכנת תבשילים ארוכים המציעים בסופם בשר רך ולא רוצה להמתין זמן רב. אבל כאן, בגלל הולכת החום המטורפת, התבשיל נעשה במהירות ולא השאיר מקום לאפיה איטית ולהתרככות.

לעומת זאת, בפעם השניה לניסיון, החכמתי והורדתי את הטמפרטורה ב-30 מעלות ממה שהיתה בפעם הקודמת והתוצאה היתה מופלאה, מוצלחת ורכה ועדין זמן ההכנה היה קצת יותר.

מבחן הארנק

אם כבר קונים סיר ברזל יצוק על מנת להכין תבשילי חורף (וגם קיץ), עדיף לרכוש סיר גדול יותר (שמחירו קרוב מאוד לסיר הזה) כי הכנת שתי מנות המחכות בתנור במשך 10 שעות היא מיותרת. עדיף להשקיע עוד קצת (מבחינת ממון) ולהשיג סיר שיחממם את הבטן לפחות ל-4 אנשים.

מחיר: 799.90 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully