וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן וחשמלי

סמדר ולטר

29.1.2006 / 8:41

בלנד מוט, מיקסר יד וקוצץ טוב הם אביזרי מטבח נוחים (וזולים) שישדרגו לכם את הביצועים במטבח. כתבה שלישית

אחרי שהבנתם מה עושים עם וו בלון וגיטרה וגם פרסתם דק-דק תפוחי אדמה במעבד המזון הגיע תורם של מכשירי החשמל הקטנים במטבח. מה הם יודעים לעשות בשבילנו ומה הם לא יצליחו גם אם יתאמצו?

מיקסר יד

מגיע עם זוג ווי הקצפה וזוג ווי לישה. בווי הלישה אין כמעט שימוש, הם לא חזקים מספיק כדי ללוש טוב בצק. אם אין מיקסר עם וו לישה אפשר להשתמש בהם, אבל לרוב זה מספיק רק לערבוב ראשוני וצריך לסיים את הלישה ביד.

ווי הקצפה: משמשים להקצפת שמנת מתוקה לקצפת, חלבונים ועוד. אפשר גם להשתמש בהם להכנת עוגות שדורשות הקצפה.

חסרונות המכשיר: עוצמת ההקצפה לרוב חלשה יותר ממיקסר איכותי.

יתרונות המכשיר: זול מאוד, קטן וניתן לאחסון קל, אך היתרון הגדול הוא הניידות: לא חייבים להקציף רק בקערת המיקסר. אפשר להקציף גם תערובת שנמצאת בסיר או בקערה אחרת.

יש דגמים של מיקסר יד שמגיעים עם קערה. הם יקרים וגדולים יותר. לרוב ארונות מטבח קטנים מידי לאחסון מכשיר כזה, אז הם תופסים מקום על השיש.

לסיכום: לא מחליף מיקסר רציני, אבל טוב שיש בבית. שימושי מאוד למקרה שמכינים, למשל, עוגה שהבלילה שלה דורשת ערבוב טוב והקצפת חלבונים בנפרד, או כשצריך להקציף כמות קטנה של קצפת ולא רוצים ללכלך את המיקסר הגדול.

טיפ: היה לכם מיקסר יד ששבק חיים וקניתם חדש? אל תזרקו את המקצפים הישנים. רוב הסיכויים שהם יתאימו גם למיקסר היד החדש, ואז יהיה לכם זוג נוסף חינם.

קוצצים

יש כמה סוגים. אי אפשר להכין בהם בצק, כי הם קטנים מדי, אבל אפשר לקצוץ ביעילות כל מה שקוצצים במעבד מזון גדול- ירקות, פירות, עשבי תיבול, אגוזים, לחם, עוגות ועוד. שימושי מאוד כשצריך לקצוץ כמות קטנה ולא רוצים ללכלך את מעבד המזון.

שימו לב שבדרך כלל המנוע שלהם נמצא במכסה, ולכן צריך לשים לב ולשטוף אותו בזהירות, או לנגב עם מטלית לחה, ולא להכניס למדיח.
יש קוצצים קטנים ובינוניים - לרוב בעלי מכל אחד ולהב קיצוץ אחד או שניים.

בלנדר

מגיע כחלק ממעבד מזון, או כבלנדר בפני עצמו. משמש לריסוק וטחינה- למשל לאוכל תינוקות ולהכנת מילקשייק. אפשר גם לטחון אתו מרקים. החיסרון: הנפח בדרך כלל לא גדול וצריך לעבד את המרק בכמה פעמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בלנדר מוט

מגיע או כחלק מקוצץ או בלנדר או בפני עצמו. זהו בעצם מוט ארוך שבסופו סכין. הכי שימושי לטחינת מרקים: מפעילים את המכשיר בתוך סיר המרק ומרסקים.

יתרונות: קל ומהיר. אפשר לרסק את כל המרק בבת אחת, לא מלכלך עוד כלים.

חסרון: יכול להשפריץ. רצוי להשתמש בסיר גבוה. תמיד מפעילים כשתחתית המכשיר צמודה לסיר, מזיזים צמוד לתחתית ולא מרימים תוך כדי הפעולה, אחרת מקבלים שפריץ מרק לפנים ולבגדים.

טיפ: החזיקו מכסה של סיר בין המכשיר אליכם, והוא כבר יקלוט את כל הטיפות הסוררות.


* בשבוע הבא, מתחילים ספיישל תבניות, עם תבניות רגילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully