וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות האוכל

איתי להט

9.4.2007 / 10:17

רשת טורקית פותחת עוד סניף, רשת בשרים ויין מתרחבת ומסעדה קטנה חדשה שעובדת כחלק מבית מלון בוטיק

המטבח התורכי כובש לו מקום של כבוד לא רק אצל הישראלים, כפי הנראה מדובר בטרנד שהולך לפשוט על העולם. אחרי היפני שגלגל את כולנו באצות, והדיינרים המעודכנים שהאכילו אותנו עד חצות, מגיע תורם של אנשי השיש-קבב – אשפי המטבח הטורקי. כאן בישראל מחזק את המגמה סניף שני למסעדה הטורקית מהרצליה Tike. מסעדת הקונספט, שמגישה מטבח מודרני מאזור אדנה שבטורקיה וזכתה להצלחה לא רק בישראל אלא גם בעולם כולו. מסעדת Tike ת"א, היא סניף זכייני שני בארץ לרשת המסעדות הבינלאומית, המחזיקה 12 מסעדות בטורקיה, בישראל וביוון ועתידה להתרחב בקרוב לאירופה ולארה"ב.

והנה הצצה לתפריט: בראשונות ניתן ללעוס מיני לחמעג'ון (שלישיית מאפים שטוחים עם עגבניות, בשר טלה קצוץ ועשבי תיבול) 18 ¤; פידה (שלישיית מאפים ממולאים בגבינת מוצרלה) 18 ¤; מוטבל (חציל קלוי ויוגורט עם פיסטוק) 20 ¤ ועוד.

העיקריות עושות כבוד לאדנה קבב (קבב טלה שלם על הגריל מוגש עם פיתה מתובלת דקה) 69 ש"ח; באבאגנוש ( נתחי טלה צלויים, מוגשים על סלט חם של חצילים, פלפלים ועגבניות ומעט מוצרלה) 89 ¤ ; ואיסקנדר קבב (נתחי בקר טלה מוגשים על עגבניות ויוגורט) 89 ¤.

אבן גבירול 74, טלפון: 03-6965315

אוכל במלון בוטיק

ידוע הדבר כי תל אביב נמצאת צעד אחרי שאר אחיותיה האירופאיות במשעול האופנתי. כמו כל טרנד לוהט מעבר לים, גם לכאן הגיעה האופנה האחרונה של מלוני בוטיק קטנים, מעוצבים, אקסקלוסיביים ואיכותיים. מלון אחד מהסוג הזה שנפתח לאחרונה הוא מלון Miguel, שצופן בחללו סוד קולינארי בדמות ביסטרו ים תיכוני עדכני, אותו אופף מלון בסגנון "אירופאי קלאסי", במבנה אחד הצופה אל הים ברחוב הירקון.

על התפריט אחראי השף עדי אבו, אשר עובד בימים אלו עם השף חיים כהן בתוכנית "שום פלפל ושמן זית" ועבד בעבר במסעדת "רפאל" של השף רפי כהן, במסעדת Messa של השף אביב משה, ובמסעדת איזדורה עם השף חיים כהן.

השף עדי אבו מבטיח מנות ים תיכוניות עדכניות שיתאימו לנשנוש לצד כוס יין אך גם ירכיבו ארוחה על טהרת חומרי הגלם העונתיים המקומיים.

רוצים דוגמא? מנת סלט קלמארי עם שעועית ירוקה, צנון וויניגריט לימון (34 ¤), מנת שרימפס בזעתר מוקפצים בשמן זית, פרוסות שום ופסטו זעתר (42 ¤), מנת המבורגר בשר בקר קצוץ בתוספת צ'יפס (52 ¤) ועוד.

Miguel, הירקון 88, ת"א, טל: 5107555

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

תאוות בשרים ויין

בשורה טובה לאוהבי היין בכלל ולתל אביבים בפרט. רשת המשקאות WINE&MORE חינאווי ג'ורג' משקאות, השיקה ב- 22 למרץ מתחם יין, אלכוהול ובשר, המשתרע על פני 400 מ"ר ברחוב קרליבך בתל אביב. במתחם הושקעו כ- 2 מיליון ¤, והוא עוצב על ידי האדריכל אורי בן דרור מסטודיו MU.

בשונה משאר סניפי הרשת שמתמחים במשקאות בלבד, סניף תל אביב יכלול גם את איטליז חינאווי המיתולוגי מרחוב קדם ביפו.

בסניף קרילבך, כמו גם בשאר סניפי הרשת, ניתן למצוא מגוון יינות, החל מיקבים ישראלים כמו יקבי רמת הגולן, יקב פלאם, יקבי עמק האלה, דרך יינות יצוא מחברת הגפן, יקב ססלוב, יקב טוליפ, יקב שאטו גולן, יקב בזלת הגולן ועוד. היינות מהווים את הבסיס העיקרי למגוון הרחב של אלכוהול, והבירות, וביניהן גם בירה סאן מיגל המיובאת ארצה על ידי הרשת.

קרליבך 25, תל אביב יפו טלפון 03-6240458

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully