וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקולד עושים באהבה

שרון נובק

19.7.2007 / 13:42

במפעל "שוקונוי" בנתניה מייצרים בעלי צרכים מיוחדים מוצרי שוקולד ופרלינים משובחים. שוקולד איכותי עם ערך מוסף חברתי

בקצה רמת גן כבר לא מריחים שוקולד, אבל באזור התעשייה החדש בנתניה פועל מזה חמש שנים מפעל השוקולד האיכותי "שוקונוי". המפעל אינו רק מפעל שוקולד מעולה, אלא גם מפעל חברתי המעסיק בעלי צרכים מיוחדים. למעשה, המפעל הוקם כמענה לצורך במקום תעסוקה לבעלי צרכים מיוחדים, ולאפשר להם תעסוקה יצירתית בסביבה ידידותית תוך שמירת כבודם ומיצוי יכולתם.

לאחרונה הופץ מכתב שרשרת באמצעות הדואר האלקטרוני, לפיו המפעל עומד בפני פשיטת רגל. לדברי יפה נוי, מבעלי המפעל, לא היו דברים מעולם. "המכתב לא יצא מאתנו. אני מקווה שנכתב מתוך רצון טוב, אך אינני יודעת מי עומד מאחוריו", אמרה נוי לוואלה! חדשות. "אם לא נצליח להגדיל את המכירות, יתכן שנשקול לסגור, אך אנחנו בהחלט לא עומדים בפני פשיטת רגל", היא מדגישה.

הפרלינים ושאר מוצרי השוקולד של "שוקונוי" זוכים לתשבוחות מצד מבקרים בארץ ובעולם. "השבחים מגיעים לנו בזכות ולא בחסד", אומרת נוי. "המוצר עומד בפני עצמו, ולא רק בזכות הערך החברתי המוסף". לדבריה, המפעל היה אמור להעסיק 10-15 עובדים, אך מעסיק עתה ארבעה עובדים בלבד. "אנו מבקשים להגדיל את מערך המכירות כדי שלא נצטרך לסגור בגלל מניעים כלכליים. אנחנו יודעים שיש לנו את מוצר הכי טוב".

שוקונוי. רחוב הצורן 1, אזור התעשייה הדרומי, נתניה. 09-8659960. כשר בהשגחת הרבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully