וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגוש את השיפודים

רותם דרוב

17.4.2008 / 0:19

MEET MEAT באלנבי היא לא עוד שווארמיה, אלא מקום שנעים לשבת בו והבשר מגיע לפי משקל

בדרך לבדל את עצמך מהאחרים ולמשוך את תשומת הלב של עובר האורח, השתדרג אוכל הרחוב הישראלי פלאים. הטורטיות בר, הסושיות וההמבורגריות סללו את הדרך לגל הבא – השיפודיות המעוצבות.

MEET MEAT (פגוש את הבשר) שנפתחה באלנבי לפני כשבוע, בלב ליבו של מתחם חיי הלילה של מרכז ת"א מציגה את הכי ישראלי שיש: שווארמה, כבד עוף, פרגיות ושאר שיפודים על הגריל ביחד עם התוספות הידועות, אבל לדברי גיא לוי הבעלים, לא מדובר בעוד שיפודיה: "כל אחד יכול לבחור את כמות הבשר שתהיה לו במנה, ישנן מדרגות משקל של 120 180 ו-240 גרם לכל מנה, והלקוח בוחר את גודל המנה והמחיר שלה". לוי שבעברו ניהול אירועים בקפה ויולה בגבעתיים ובגן האירועים "הבית הירוק" ברמת אביב מסביר את המטרה: "הלקוח הישראלי יודע מה הוא רוצה, גם אני לפעמים רוצה לאכול כמו שצריך ובזול, אבל בעיצוב נעים, שארגיש שמכבדים אותי"

ואכן בין מסכי הפלזמה שעל הקירות המעניינים שמצופים בשילוב פלסטיק בגוונים של כתום ותכלת, אפשר להבחין בפנינים בתפריט. המחירים שפויים והם נעים סביב 36 שקל לצלחת ו-26 לפיתה. מחירו של סטייק האנטרקוט במשקל שבין 200 ל-300 גרם הוא 58 ו-72 שקל בהתאמה. ליד הבשר אפשר לקבל תוספות לא שיגרתיות כמו אספרגוס חלוט, או רטטוי צרפתי. ולמקפידים על הגיזרה מציעים במקום סלט ירקות ועלים ירוקים מעוטרים בפקאן מסוכר, בתוספת רצועות עוף או בקר במחירים שנעים בין 32 ל-42 שקל.

MEET MEAT - אלנבי 37 03-5250007, שעות פתיחה א'-ד' 11:00-1:00, ה' עד 04:00 לפנות בוקר, ו' עד כניסת השבת. ובמוצ"ש עד 01:00. המקום כשר ומהחודש הבא יפעיל המקום שרות מישלוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully