וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו ספר פתוח

תיגל נשיא

17.4.2008 / 9:46

Greg, בית הקפה הצמוד לספרייה של צומת ספרים, הוא בהחלט אופציה לא רעה לעומת מקומות אחרים בסנטר. לא בטוח שזה מספיק כדי להיחרת בספר הזיכרונות של המדור

הסנטר. מילה אחת שמצליחה לטמון בחובה כל כך הרבה. בראש, כמובן, מקדונלדס. הסניף הטוב בארץ, ללא עוררין נמצא שם, עת עוזבים את האגף הפופולרי ומגיעים לזה הידוע גם כאגף המוות. אבל גם בלי מקדונלדס, אני אוהבת את הסנטר, והוא כבר מזמן לא מתקשר אצלי רק לפסיכו קעקועים. אולי זה עניין של התבגרות, אבל כבר כמה שנים טובות, שלא בוער בי להשאיר צלקות, רשמים וזיכרונות על הגוף.

והנה, לראשונה זה עשור, אני חושבת לבקר בפסיכו שוב. הפעם, כמה לא קולי מצדי, לשם הסרת קעקוע, או אולי כדי לכסות אותו באחר. לא מדובר בשם של גבר ששבר את לבי, אלא סתם בסמל שכבר לא מתאים למי שאני היום (מה שזה לא יהיה).

אז כפי שאתם מבינים, הביקור באגף המוות היה חשוב ורציני. כל כך חשוב ורציני, עד שכדי לתכנן את צעדי הייתי זקוקה למנוחת חשיבה ומזון. איכשהו קפה Greg החדש יחסית, שנפתח סמוך לספרייה של צומת ספרים, נראה לי האופציה הכי נורמלית באזור. מתברר ש~Greg היא רשת בתי קפה צפונית, עם סניפים במקומות אקזוטיים כמו חיפה, או קריית טבעון (מצחיק, גם לביקור שלי בטבעון יש הוכחה על הגוף שלי). כעת, היא באה לעיר לעשות את מה שארומה והלל הירושלמיים עשו לפניה.

ניסיתי להתיישב בשולחן מבודד יחסית. בכל זאת, היו לי כמה עניינים לדסקס עם עצמי. אלא שמהר מאוד גיליתי שהפרטיות לא גרה בסנטר. האישה בשולחן לידי פצחה בשיחה עם הזוג מהשולחן ממול על טיבה של החסה בסלט ("ברמה"), ועל מגבלות השירות ("היום הוא איטי, כי חסרים עובדים, אבל הוא לא ככה בדרך כלל"). בשניהם הם צדקו השירות, למרות מתיקותו, היה איטי ולא מגובש. כך למשל כשהזמנתי ארוחה עסקית (55 שקל למנה ראשונה, עיקרית, שתייה וקינוח), המלצרית הבטיחה לי שהמנה הראשונה שבחרתי היא "מעין אגרול" אני, לעומת זאת, קיבלתי טורטייה ממולאת בגבינות, תפוחי אדמה ועגבניות מיובשות. לא שזה לא היה טעים, אבל מנת ספתח זה לא. גם יכול היה להיות נחמד לדעת מה אני מזמינה. בעיקרית נוכחתי לדעת שהחסה אכן טרייה, לפחות כך התרשמתי מהחסה בסלט הכחול שלי. נוסף על חסה הכיל הסלט רוקפור, ירקות, תפוחי עץ, אגוזי מלך, פירות יבשים וקרוטונים.

את כל הקעקועים שלי עשיתי מתוך אמונה שהם יהיו עדויות למה שעברתי ולמי שהייתי באותו הזמן, הם כבר לא מתחברים לאדם שאני היום (גם כן אדם), אבל מזכירים לי שפעם חייתי. גם האספרסו והעוגיות שהגיעו בזכות העסקית היו עדות - עדות לכך שGreg הוא מקום בסדר כזה, ובהחלט אופציה לא רעה יחסית למקומות אחרים בסנטר, אבל הוא לא מקום שפוגע, לא מקום שמשאיר בך זיכרון שתרצה לנצור, לפחות הביקור בו גרם לי להבין שבינתיים אמשיך לאחוז בקעקועים שלי עוד קצת.

בקטנה
סקס אפיל: לא הצד החזק של הסנטר
אנשים: באי הספרייה
עיצוב: ספות בלב הסנטר
מצב רוח: תרבותי
שירות: איטי, אבל היו חסרים עובדים
הפוך: 11 שקל
ליד ההפוך: הרבה משקאות משוכללים, כמו מוקהצ'ינו לבן קר
טיפ: תבררו מה אתם מזמינים
גישה לנכים: בהתאם למה שנדרש מהקניון
שורה תחתונה: עדיין, רשת בתוך הסנטר

Greg. דיזנגוף סנטר, בניין צפוני, כניסה ד' קומה 2. טל' 5252331/0. פתוח: א'-ה' 8:00-23:00, ו' 8:00 עד כניסת השבת, מוצ"ש עד 23:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully