וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה מחוץ לחוק

14.8.2008 / 11:32

מיתוג זה הכל, כבר ידענו את זה, וזה שמבטיחים לכם קפה שיעורר אתכם לא אומר שיש בו משהו לא חוקי

האירופאים, הקנדים ובכלל כל שאר העולם כל כך נהנה לצחוק על האמריקאים, על התרבות הגסה שלהם, על המשקל העודף של רוב האוכלוסייה , על חוסר הטעם ובכלל על חוסר ביקורת עצמית ועל האמונה שהם האומה החזקה בעולם.

ולפעמים הם פשוט נותנים לנו סיבה לצחוק עליהם, כזה הוא המקרה הבא ה"קופי מת'" שמשווק בארה"ב הוא בסך הכל קפה שנמכר בפולי קפה שלמים או טחונים, ומיועד למכונות הקפה- פילטר שכל כך מאפיינות את המטבח האמריקאי. המת' הוא קיצור של מת'דון או מתאמפטמין – סם כימיקלי אשר פופולרי מאוד בארה"ב דווקא בגלל המחיר הנמוך שלו, וגורם להרגשת אושר והתעלות ולאחר מכן לעייפות.

מיותר לציין שאין במותג הקפה הנ"ל שום חומרים אסורים מלבד 100% קפה טהור, יש פה ניסיון לעורר רעש תקשורתי באמצעות מיתוג שערורייתי, ובאמצעות ניסיון למכור לאמריקאים קפה שאמור להפיל אותם מהכיסא עם מנת קפאין ישר לוורידים.

ואכן הרעש התקשורתי עובד ,המותג מעורר סערה במדינות מסוימות בארה"ב כשאנשי חוק כבר בודקים אם המותג עובר על חוקי המזון השונים, לנו לא נותר אלא להמליץ לאמריקאים לעזוב את הקפה הדלוח שלהם, ולהתחיל לשתות קפה נורמלי ואיכותי, כוס ענקית בגודל חצי ליטר של "ג'אווה- גראנדה- לאטה- לקחת לדרך כי אני נורא ממהר למשרד" מביאה בדיוק אותה תוצאה כמו אספרסו קצר וטוב, לא צריכים בדרך לשתות חצי ליטר חלב מוקצף עם פעמיים ממתיק מלאכותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully