וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוהי התופינים הקטנים

תיגל נשיא

7.10.2008 / 9:35

יום כיפור בפתח ות"נ מוכנה לסלוח אפילו להפוך השרוף ולצפונים של לה בון פטיסרי. אחרי הצום היא גם תסלח לעצמה על כל המתוקים הנפלאים שזללה שם

אני מאמינה בו. אני יודעת שזה נוגד את כל חוקי ההיגיון, אבל ככה אני מרגישה. למעשה, אני גם מודעת לצורך הפאתטי שלנו להאמין במשהו גדול מאיתנו, כמו גם לרצון לדעת שיש תכלית לקיומנו ואיזושהי צורה של המשכיות. למרות הכל, ולמרות דארווין, אני מעולם לא פיקפקתי בקיומו.

אני מאמינה בו. וזאת למרות שהוא מקשה עלי לפעמים. אולי זה קצת יומרני להעיד על עיסתי אבל לא נראה לי שהייתי ילדה רעה בשנתיים האחרונות, ובכל זאת, סנטה הבלתי נראה שלנו לא הרעיף עלי הרבה מתנות. יכול להיות שזה חלק מהתוכנית הגדולה שהוא זומם עבורי, רק שלפעמים קשה לי מאוד לשכנע את עצמי שהיא אכן קיימת.

אני מאמינה בו. ולכן כשהוא הנחית עלי את התשוקה למתוק לא שאלתי שאלות מיותרות אלא דהרתי בצייתנות על אופני עד לבזל, ושם חיכה לי לה בון פטיסרי. יש משהו מעורר אמון בפטיסרי בבעלות צרפתית. כל כך מעורר אמון שהיה לי ברור שאני חייבת לטעום מהכל. בלית ברירה, שכן אולי הכל צפוי אך הרשות נתונה, נתתי לו להנחות אותי בין הפחמימות הצבעוניות. לבסוף בחרתי, בעזרתו האדיבה, בעוגה אישית המכילה תחתית מקרון, קרם פירות יער ומחית ערמונים (22 שקל). אחרי שני הביסים הראשונים כבר זרקתי חיוך לעברו. אכן, עוגה אלוהית.

אני מאמינה בו. אולי בגלל זה השתדלתי להיות עוד יותר טובה השנה: התאמצתי לא לחמוד יותר מדי, ופעם הראשונה אף נראה לי שהצלחתי; לא אכלתי חזיר חוץ מהפעם ההיא בחלום, שממנו קמתי מבוהלת; ניסיתי לא להיכנע ליצרי, ואם כבר נכנעתי, שילמתי בעוגמת נפש. יכול להיות שהייתי צריכה לעבוד עוד קצת על הכניעה הילדותית שלי למתוק ולחמוד קצת פחות שוקולד, אבל אני מעדיפה לחשוב על זה כשיעור מצוין בשכר ועונש.

אני מאמינה בו, ויודעת שהוא יודע מה טוב עבורי. אולי בגלל זה אני מקבלת בהבנה את ההפוך (12 שקל) השרוף והדלוח ששתיתי בלה בון. ואת זה שמדי פעם הוא משלח אותי עד בזל להתמודד עם ההמון הצפוני לבדי. אלוהים יודע כמה הייתי רוצה להרביץ קצת תורה, או סתם להרביץ לאנשים המאכלסים פטיסרי בזלי. אבל אני לא אעשה את זה, הרי אני כל כך משתדלת להיות נשמה טהורה.

אני מאמינה בו. לכן גם לא היה לי ספק שהוא יעזור לי לעכל את כל התופינים שלקחתי הביתה: מאפה מלוח נהדר עם גבינה וזיתים (12 שקל) וקרואסון פיסטוק ושוקולד (עשרה שקלים), שבניגוד לציפיות אך בהתאם להבטחה של המוכרת, לא היה כבד או מתוק מדי. למעשה, הוא היה אחד הטובים שבלסתי בחיי.

אני מאמינה בו, ומאמינה שהוא ייתן לי מספיק כוח להצטער על כל הקלוריות אחר כך. אני מאמינה בו, והולכת לצום ביום כיפור. ואם יש אלוהים, אז אצום גם כל השנה.

בקטנה
סקס אפיל: בזל זה לא פריז
אנשים: שוחרי מתוק
עיצוב: צפוף
שירות: כדאי להצטייד בצרפתית בסיסית
הפוך: 12 שקל
ליד הקפה: כל מה שמזיק לדיאטה ומחייה את הנשמה
גישה לנכים: כניסה יש שירותים אין
טיפ: להצטייד בקיבולת גדולה
שורה תחתונה: ככה מתחילים שנה מתוקה

לה בון פטיסרי. בזל 40. טל' 5506010~077. פתוח: א'-ה' 8:00-20:30, ו' 8:00 עד שעה וחצי לפני כניסת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully