וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש סיר למכסה

אפרת גונן

23.11.2008 / 10:19

אפרת גונן שוכנעה שאם היא כבר כותבת באינטרנט, היא גם יכולה להרשם לאתרי הכרויות

הורדתי את השפם וכבר לא חושבים שאני יאצק, גם ביררתי על הסרת שיער בלייזר בכל הגוף אני אוכלת ממש מעט כך שאני שומרת על הגיזרה, כן ועשיתי כבר גם הגדלת חזה.

אני לא מדברת הרבה, אני מבשלת טוב ומכבסת בכביסה עדינה, אני אפילו מגהצת, אני אוהבת ספורט וגרעינים, זאת אומרת לצפות בטלויזיה ולפצח, כן ואני מכינה קפה מצוין. אני בחורה צנועה בדרך כלל, אומרים עלי שאני איכותית וטובה, יפה ואסתטית, בעיקר נוכח השינויים האחרונים שעשיתי, אני קצת ילדה וקצת אישה, ואני אפילו חכמה ואינטיליגנטית כי אחרת איך הייתי יודעת להגיד את המשפט - אין הנחתום מעיד על עיסתו?

בשורה התחתונה אני מתת האנושות למין הגברי ואני מחפשת אותך, עשיר וחתיך, שרירי ושזוף, גבוה ומרשים, חכם ורומנטי, אני סיר ומחפשת מכסה, זה מה שאני ואם אתה במקרה מכסה אז אל תתבייש לפנות אליי, עם תמונה כמובן.

וככה אתה מעיד על עצמך - האביר על הסוס הלבן, באתי להציל אותך מכל הרוע שיש בעולם, אני רוכב על סוסים בזמני החופשי, נלחם בתחנות רוח ועוזר לנשים זקנות לחצות את הכביש, אני נמצא בחיים בשלב בו אני מרגיש מוכן לקשר, אני אוהב את החיים והחיים אוהבים אותי, אני אופטימי ושמח, אחראי, חברותי ואדיב, אני רגיש ורומנטי אך גם גברי וכוחני, אני אוהב את מה שאני עושה ומה שאני עושה אוהב אותי, האמת היא שאני לא ממש יודע איך הגעתי לאתר הזה, כי אני ממש איכותי ורציני ואני מחפש אותך.
אני אוהב בחורות רזות וחטובות עם חזה גדול ומרשים, קטנות וכנועות שיודעות לבשל טוב, לכבס ולגהץ, שלא תפריע לי לראות כדורגל אבל אם תתעקש לעשות לי מסאז' תוך כדי צפייה אני לא אתנגד.
אני רוצה אותך נקייה ואסתטית, איכותית, מרשימה והכי חשוב יפה, חשוב שהיא תהיה יפה.

"הזמנת אותי לשתות איתך קפה וזה מה שאני מקבלת? אתרי הכרויות? כי זה מה שאני מבינה ממה שאתה מראה לי כאן, זה מה שאתה רוצה בשבילי?" שאלתי את ידידי שבדרכי מירמה אילץ אותי לשבת מול המחשב ולעלעל באתרים שאומרים עליהם שמתוכם יכולה לצאת אהבה. יחד התיישבנו כשהוא נוזף בי על כך כי לא הואלתי לעשות כן עד עכשיו.

"תדעי לך שאם לא הייתי נשוי הייתי מזמן חורש על האתרים האלו, מה קרה לך? את לא נותנת הזדמנות למדייה הזאת וזה פספוס בשבילך, את יודעת כמה אנשים איכותיים יש שם? אני מכיר הרבה אנשים טובים שנמצאים שם" השיב. "אני יודעת אני פשוט נורא מבולבלת כי כולם מעידים על עצמם שהם נורא איכותיים ומרוב איכויות אני מקבלת סחרחורת, כל האנשים האלו, כל התמונות האלו כל העיסות והנחתומים, אני לא מסוגלת להתמודד עם הלחץ הזה, קשה לי עם הקיטלוג האנושי הזה, עם התעשייתיות של המדייה ועם כל ההבטחות הגרנדיוזיות שכתובות בכל פרופיל" ניסיתי לדבר אל ליבו אך פניו העידו כי אין לי סיכוי.

"אוקיי אני בונה לך פרופיל ומעלה שתי תמונות שלך, תתכונני עם טקסט חמוד שיתאר אותך בקצרה ואני ממלא את שאר הפרטים - כמה את שוקלת? זה גוון אגוז או חום אדמה השיער שלך? תהיי מוכנה כי את נכנסת לזה באופן רישמי, את יכולה להכין קפה בינתיים". בדרכי למטבח ניסיתי להסתכל על הצד החיובי שבעניין, הוא דואג לי ורוצה בטובתי, הוא לא רוצה שאהיה לבד ומחפש אלטרנטיבות שיהיו לעזר, משום מה זה נראה לי כאילו הוא בעצמו היה רוצה להיות שם באתר, להחזיק בפרופיל אטרקטיבי ולדלות בחורות שמחפשות אהבה מול המחשב, "נוכל מניפולטור" סיננתי.

הוא לא השאיר לי ברירות ועל אף התנגדויותיי החוזרות ונישנות הוא בנה לי פרופיל, משוכנע לחלוטין שהוא עושה מצווה תוך כך ומיד אחרי הקפה שלח אותי הביתה לעבוד על זה, לחפש לי בחור הגון באתר היכרויות, אחרי שעתיים של בהייה במסך הסכמתי להודות שזה קצת ממכר, כל כך הרבה אנשים וכל כך הרבה תמונות, התחלתי לשלוח קריצות לבחורים שהצליחו למשוך את תשומת לבי וכמעט נהניתי מהמעמד כשקיבלתי פניות בעצמי, צלצול הטלפון הפריע לי בחוויה ועל הקו אותו ידיד אמיץ, "את שומעת? נכנסתי דרך הפרופיל שלך וראיתי את האקסית שלי מהתיכון", הודיע לי בגאווה וחיכה לתגובה בסגנון של חיזוק ופרגון, "אני ידעתי, ידעתי שיש משהו מאחורי התוכנית המטופשת הזו שלך, צא משם מיד אחרת אני מתקשרת לאישתך עכשיו, מעבר לזה שאם לא אכפת לך אתה מפריע לי לשוחח עם מישהו שקרא לעצמו THE ONE, ואני בדיוק מחפשת סיר כי הוא אמר שיש לו מכסה בשבילי, טפלון גם טוב לדעתך?

efratcoffee@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully