וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז התמיכה של אפרת

אפרת גונן

28.12.2008 / 10:06

אפרת מבקשת מכן בנות, תתחילו להתמודד עם הדילמות בעצמכן

שלום גברת, את רוצה להתלונן על הרעלת מזון? שתיתם קפה ביחד ומאז נעלמו עקבותיו? אז את רוצה לדווח על אדם נעדר? אני מבינה, רגע אחד גברת אני כבר מעבירה אותך לשלוחה המבוקשת, לא גברת אני לא האדם לפנות אליו בנושאים האלו, יש מחלקה שלמה שמתעסקת בנושא אבל לא אני.
גברת אין טעם להיכנס לפאניקה, את הגעת למקום הלא נכון , כן בואי תרשמי אני אתן לך את המספר הישיר שלהם את רושמת? יופי אני מעבירה אותך ובפעם הבאה תתקשרי אליהם ישירות והם יעזרו לך עם כל שאלה שיש לך, על לא דבר גברת שיהיה לך יום נפלא, להתראות.

מרכז תמיכה שלום מדברת אפרת במה אפשר לעזור? לא גברת את שוב הגעת אלי, למה הם לא עונים במספר הישיר? אני באמת לא יודעת, אולי יש להם עומס של פניות, תראי את יכולה לנסות שוב בעוד כמה רגעים או שאני אנסה להעביר אותך שוב, זה בסדר גברת את לא מטרידה אותי, זו העבודה שלי, לא אני מצטערת אני לא יכולה לענות לך על שאלות מהסוג הזה , אני לא מוסמכת לענות לך ואני לא רוצה לתת לך תשובות מוטעות, תאזרי בסבלנות ותקבלי מענה, כן אני מאמינה שזה לא ייקח יותר מכמה רגעים בודדים, ממש עוד טיפת סבלנות, אני מבינה אותך לחלוטין גברת, אני מזדהה לגמרי עם מצוקתך ואני בהחלט יכולה להבין את אשר על ליבך אבל אני בטוחה שהדברים יסתדרו ואת יכולה להירגע, באמת שאין טעם להיכנס ללחץ, אני אומרת לך את מבזבזת אנרגיות מיותרות לריק.

זה בסדר אין מקום להתנצלויות אני באמת רגילה, אמרתי לך זה מה שאני עושה, קפה? לא אני לא מכינה קפה לאף אחד, זה לא במסגרת התפקיד, לא אני לא חושבת שאת נראית רע, אני לא יודעת איך את נראית בכלל, זו לא הסיבה שלא הייתי מכינה לך קפה, כן יש פינת קפה אצלנו את אף מוזמנת בשמחה , דל שומן? אני לא בטוחה אבל יכול להיות, יש לנו כל מני סוגים, אז מה אני בעצם עושה? אני מכוונת את הפונים , את יודעת אדמיניסטרציה לגווניה, אילו גוונים? גברת תשמעי את נורא נחמדה והכל, אני באמת נהנית לשוחח איתך אך יש לי עוד פונים ממתינים, אני נאלצת לסיים את השיחה, כמו שאמרתי תנסי בעוד כמה דקות, אוקיי? יופי אז להתראות גברת נשתמע.

מרכז תמיכה שלום מדברת אפרת במה אוכל לעזור? גברת לא עברה דקה מאז שסגרת את הטלפון, לא יכול להיות שאת ממתינה כבר שעה , אני לא יודעת איזה סוג של מיקרים מטופלים ברגעים אילו אבל אני מניחה שחומרתם דומה לשלך, כן את תיעני בתורך, תקבלי את מלוא תשומת הלב, תהיי סמוכה ובטוחה.
אני לא חסרת סבלנות גברת אני משתדלת לענות לך כמיטב יכולתי אבל את חייבת להבין שהעובדה שהם לא עונים כרגע היא לא חלק ממזימה של העולם נגדך, אנו רוצים בטובתך בלבד, אני באמת מתכוונת לזה, לא את לא בנאדם שלילי , תהיי רגועה, אני אומרת לך הדברים יסתדרו לך בסוף על הצד הטוב ביותר רק הכי חשוב לשמור על קור רוח, זה בסדר אני לא כועסת ולא נרגזת אני פשוט עמוסה קצת בשיחות, אז ברשותך גברתי, בואי אני אקח ממך טלפון ויחזרו אליך כשיתפנו, את לא צריכה להתקשר שוב.

מרכז תמיכה שלום מדברת אפרת במה ניתן לעזור? כן גברת אני רשמתי את המספר , הנה אני אחזור יחד איתך, אין טעות נכון? המספר אותו מספר, כן גם את הנייד רשמתי, את רוצה לתת לי גם פקס? אין בעיה אני רושמת, יום טוב גברת להתראות.

מרכז תמיכה שלום מדברת מה? גברת אני לא מבינה מה את אומרת? את יוצאת מדעתך? לא כי אם מישהו מסוגל לצאת מדעתו כרגע זה אולי אני, גברת תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב, אני מבקשת ממך להפסיק להתקשר, אין לי דרך לעזור לך, כן את קצת מציקה לי אני מודה, לא סבלנות אין לי יותר, אין לי, אזל, גברת את שומעת אותי? אני לא יודעת למה הוא לא מתקשר אלייך, אני לא יודעת איזה משחק הוא משחק, אני לא יודעת לאיזה מגזר הוא שייך ומהן השקפות העולם שלו לגבי תפיסת הזוגיות כיום, אני לא יודעת אם זה תרגיל לתת לך לחכות יומיים עד שיתקשר או שבוע או חודש, אני לא יודעת גברת, האמת שבמקומו גם אני לא הייתי מתקשרת אלייך, למה? אני אגיד לך למה, את אובססיבית ומציקה, עזבי אותי כבר , תניחי לי, את מבינה? למה הוא לא מתקשר? לא יודעת למה, תתקשרי אליו ותשאלי אותו , כן זה עדיף מאשר לבלבל לי את המוח, על לא דבר גברת, כל טוב.

efratcoffee@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully