וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהו מאיר וזה יואב

רותם דרוב

25.1.2009 / 16:48

מאיר אדוני יתארח מחר ב"פרידה קאלו" ויבשל יחד עם יואב בלימן ארוחה ב-56 שקל למנה

יואב בלימן השף של מסעדת פרידה קאלו פותח במסורת אירוח שפים במסעדה שלו, בין השפים העומדים להתארח במקום יהיו אלון גולדמן ממזרין ושרון כהן משילה, אבל את זכות הראשונים בלימן משאיר לשף שלימד אותו את הכל – מאיר אדוני ממסעדת כתית, שיטפס את רחוב לילינבלום מתחילתו שם שוכנת כתית עד לפינת אלנבי שם נמצאת פרידה קאלו.

"כל השפים שיתארחו אצלי הם קודם כל חברים", אומר בלימן, "אבל מאיר הוא משהו מיוחד, אצלו התחלתי לעבוד בתחילת דרכי לפני שש שנים, הוא זה שחינך אותי ממש, ביקשתי ממנו להתארח במסעדה שלי והוא כמובן הסכים. לאוכל שאנחנו הולכים לבשל אפשר לקרוא כתית במחירי פרידה קאלו, הארוחה תורכב בעצם משבע מנות פתיחה שמתוכן הסועדים יוכלו לבחור".

בלימן מבטיח מנות מורכבות כמו קלמרי במילוי קובניית ים אשר תורכב מבורגול ושרימפס, קרם ארטישוק ירושלמי עם ניוקי ערמונים וגם קרפצ'יו אינטיאס עם סלט מולים, כל המנות ב-56 שקל.

מאיר אדוני גם הוא נהנה לפרגן לחניכו: "יואב הוא מהילדים שהתחילו איתי בגלגול הראשון של כתית בכפר רות, בחור נהדר שעבד איתי שלוש שנים, בנאדם נפלא, ממש מלח הארץ, הוא הגיע אלי בלי ניסיון ממש והשתלם אצלי גם בקונדיטוריה, אני תמיד נהנה לפרגן לו ולכל הטבחים שעבדו אצלי, במיוחד למי שנתן שלוש שנים מחייו בשבילי, אנחנו הולכים לעשות ערב כייפי באווירה משוחררת, מנות יפות עם אלכוהול ויין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully