וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע שנות ה-70

רותם דרוב

3.6.2009 / 16:39

האחות הקטנה של מסעדת פרסקו הרחובותית נפתחה לאחרונה באזור התעשיה של ראשון לציון ושם מגישים מנות אלגנטיות במחירים מפתיעים

השף אליעזר לויה ממסעדת פרסקו ברחובות ממשיך להתרחב. פרסקו שהפכה כבר לשם דבר בקרב חובבי הבשר מתהדרת באחות קטנה "מיני פרסקו" שנפתחה לאחרונה באזור התעשייה הישן של ראשון לציון, במתחם משה בקר.

את מיני פרסקו פתח לויה ביחד עם אשר בקשיש וחנן אברמוביץ', הבעלים של רשת המעדניות קרל ברג: "אחנו מייצרים הכל במיוחד למסעדה", אומר לויה, "בקרל ברג מגדלים את החזירים ולאחר מכן גם מייצרים מהם את כל המוצרים, ככה שהשליטה באיכות היא אבסולוטית".

מיני פרסקו נפתחה ברוח המיתון הכלכלי ולויה מסביר: "אני זוכר את המיתון בשנות השבעים, אז נפתחו כמה מקומות שהיו מיוחדים וזולים והגישו אוכל טעים ואלגנטי, שווה ערך לכולם. רצינו גם לפתוח מקום בסגנון הזה, אפילו גלידה אמריקאית בסגנון רטרו אנחנו מגישים פה, והמחירים כולם אטרקטיביים".

מנה של קבב רומני או כבש, נקניקיות פטריצ'יאן או פרנקפורט תעלה במקום 30 שקל. אפשר להזמין גם בייבי ריבס, צלע לבן או סינטה לבן תמורת 40 שקל, ובקבוק למבורסקו יימכר ב-55 שקל ועשרה שקלים לכוס. כוס של פרנסיסקאנר, בירת חיטה גרמנית תמורת 15 או 20 שקל לשליש וחצי ליטר.

מיני פרסקו, משה בקר 11, אזור התעשיה הישן ראשון לציון. טלפון 03-9665449. שעות פתיחה: א' – ד' 12:00 – 24:00 ובסופי שבוע עד 04:00 בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully