וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש דקות בגן עדן

תיגל נשיא

10.7.2009 / 7:32

לחיים יש כנראה חוש הומור מפותל, אחרת איך ת"נ המדוכדכת מצאה את עצמה דווקא בקונדיטוריה ההונגרית גן עדן?

מה הדבר הראשון שהייתם עושים אם הייתם מבינים שאתם לא מסוגלים לנהל זוגיות תקינה? אני, למקרה שתהיתם, הלכתי להסתכל על שמלות כלה בצפון דיזנגוף. יכולתי, כמובן, לעשות הרבה דברים אחרים: להסתגר במזגן מול מרתון של "סקס והעיר", להתקשר אליו ולומר לו שהבנתי סוף סוף שזה לא הוא - זו אני. אבל, איכשהו, נעיצת מבטים משתהים בשמלות לבנות, שהולכות ומתרחקות ממני עם השנים, הצליחה להרגיע אותי.

מה הייתם עושים שנייה אחרי שהאסימון היה יורד ומהצד השני של הקו הייתם שומעים שאתם האחראים לכל כישלונותיכם הרומנטיים? אני, אלוהים יודע למה, בחרתי ללכת לגן עדן. ולא סתם גן עדן - קונדיטוריה, הדבר עם העוגות והכעכים, שקרויה בשם הנפלא הזה. רק תארו לעצמכם איך זה לשבת במקום, דקה אחרי שעולמכם חרב עליכם, ולשמוע אנשים מסביבכם זועקים לסלולריים: "אני עכשיו בגן עדן". ומכיוון שמדובר בקונדיטוריה הונגרית, המטבח החביב עלי בימים אלו, לא נותר לי אלא לחייך ולהגיד תודה לחיי ההזויים.

מה הייתם עושים ביום שבו פתאום הייתם מבינים שאתם לא מבינים כלום? סביר להניח שגם אתם הייתם מתלבטים דקות ארוכות בין חם לקר, בין מלוח למתוק. וסביר להניח שגם אתם, ממש כמוני, הייתם בוחרים להקשיב לעובדות של גן עדן. אלו בחרו בשבילי עוגת שמרים עם קינמון ואגוזים (19 שקל). את הקפה הקר (18 שקל מוגזמים) נאלצתי כבר לבחור לבדי. וככל הנראה, אם הייתם אוכלים את עוגת השמרים הזו של גן עדן, גם אתם הייתם מחייכים לעצמכם תוך הסתכנות בלהיראות מטופשים.

מה היה עובר לכם בראש אם יום אחרי שהייתם שומעים את המילים "אז ראי עצמך משוחררת", והייתם קוראים את התחזית האסטרולוגית הבאה: "מי שעובר תהליכי שחרור בתחום הביתי והזוגי יגלה עד כמה ההשפעה הסביבתית חזקה" (מתוך "ישראל היום")? הייתם נבהלים? מחפשים את שאריות הסיגר של יגאל שילון? אני, בכל אופן, החלטתי שאני חולמת, וכדי להתעורר הזמנתי אספרסו (שמונה שקלים). זה לא היה רעיון טוב.

ובכלל, מה הכוונה ב"השפעה סביבתית חזקה"? אני מניחה שהסביבה בגן עדן, שאוכלסה בעיקר במבוגרים פלוס שגירגרו אחד לשני "בא לך איזו עוגה הונגרית?", השפיעה עלי בצורה מסוימת. אם כי לא הבנתי אם הצורה הזו עגולה, מרובעת או אולי משולשת. אני מזדקנת, אני לא צריכה את הסביבה שתזכיר לי את זה. אני לא במקום שבו נמצאים רוב האנשים בגילי, גם לזה אני לא ממש צריכה לכוון תזכורת ביומן - בכל זאת, זו עונת החתונות עכשיו. אבל הסביבה הרגועה בגן עדן נעמה לי והחלטתי לתת לה להשפיע עלי, בכל צורה שרק תבחר.

מה הייתם עושים כשהייתם מבינים שהגיע הזמן לעזוב את גן עדן ולחזור לחיים האמיתיים? לזנוח את האווירה העל זמנית הזו, שבה השעון הביולוגי אינו משחק תפקיד, ולשוב להתמודד עם ההשלכות שיש להיותכם מי שאתם? אני בטוחה שגם אתם הייתם מצטיידים בשלושה בורקסים חביבים עם גבינה (9 שקלים) ובעוגה ההונגרית הטעימה עם שכבות שוקולד ואגוזים (9 שקלים) וחוזרים למזגן, למרתון של "סקס והעיר".

בקטנה

סקס אפיל: למי שחובב נוסטלגיה
אנשים: קבועים, כנראה עוד מאז שנפתח המקום ב-1966
עיצוב: בהתאם לאופי - לא יומרני
שירות: דווקא צעיר. אולי יותר מדי
הפוך קטן: 12 שקל
ליד ההפוך: גם פחזניות לא רעות
גישה לנכים: כניסה יש שירותים אין
טיפ: לוותר על האספרסו
שורה תחתונה: לא גן עדן, אבל מספיק קרוב

קונדיטוריה גן עדן. דיזנגוף 218. טל' 5248287. פתוח: א'-ה' 7:30-20:00 ו' 7:30-15:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully