וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או, כמה זה טוב?

רותם דרוב

23.9.2009 / 17:44

'דיזנגוף 99' בתל אביב, סלב לשעבר, ינסה להוסיף עוד כוכב (מישלן) לרזומה - ביסטרו צרפתי ובר שכונתי נפתחים בו בימים אלה ממש

מתחם החנויות של דיזנגוף 99 בתל אביב לא זכה להרבה עדנה מאז שנות ה-70, אז הפך לסלב בסרט על שמו. למרות שלא מדובר בפינה של רחוב, היא הפכה למקוללת, כשבמהלך השנים בתי עסק מכל המינים נפתחו ונסגרו שם. 4 חברים החליטו לגאול את המקום משיממונו, והם פותחים במקום ביסטרו צרפתי ובר שכונתי.

הארבעה, הם יוצאי בר 'הגריפין' מדרך מנחם בגין בתל אביב: תומר בן אז"ר, ניר יחזקאל, יוסי שר וליעד בצלאל. אליהם הצטרף גם אמנון בן יעקב מקפה לולו בבזל. "הכל התחיל מחלום שלנו לפתוח מקום קטן ושכונתי", מסביר בן אז"ר. "אנחנו גרים פה בשכונה ורצינו לפתוח מקום בדיזנגוף ולא מצאנו מיקום. התחלנו ממש לדפוק על דלתות של בעלי עסקים כדי לשאול אותם אם משהו מתפנה.

למזלנו שתי החנויות שהיו פה התפנו. מפה לשם גייסנו עוד ועוד משקיעים וממקום שכונתי וקטן, העניינים התגלגלו. אנחנו עומדים לפתוח שני מקומות שונים באופי: ביסטרו 99 הוא מקום לשבת ולאכול משהו טוב ולצפות על הרחוב, ממש להיזדנגף, וה'לובי' - בר לשתות דרינק טוב עם קהל איכותי. המטבח הגדול שלנו אמור לשרת את שני המקומות".

ביסטרו 99 הוא הראשון שנפתח בימים אלה, עם תפריט הרצה המכיל בעיקר ארוחות בוקר כמו בייקון אנד אגס - נקניקיית פרנקפורטר מעושנת עם בייקון וביצת עין ב-56 שקלים וכריך סלמון בכבישה ביתית, ב-46 שקלים. לאחר ההרצה יותאם למקום תפריט משתנה לחלקים שונים של היום, עם דגים ופירות ים בתפריט הצהריים ומנות כמו צלעות חזיר בשמנת וסיידר לארוחת הערב. בעוד שלושה שבועות ייפתח בסמוך אליו "הלובי", שיעוצב ברוח לובי של מלון בוטיק.

"כל מה שאפשר להכין במקום, נעשה פה", אומר בן אז"ר, "הסלמון ייכבש פה, גם הזיתים, כל הקינוחים נעשים במקום ולא מובאים מבחוץ. ציוותנו אלינו את השף ג'רלד פרננדז שבישל בעבר במסעדות בפריז, הקים בארץ את ה'בויה' ועבד עם עזרא קדם. כל אופי המקום נע על הציר של ישראל-צרפת-איטליה, אפילו המלצרים יהיו לבושים כמו בפריז".

ביסטרו 99 , דיזנגוף 99 תל אביב.. טלפון 03-5274488. שעות פתיחה לתקופת ההרצה שתסתיים בעוד שבועיים א'-ש' 10:00-לקוח אחרון ולאחר תקופת ההרצה משעה 07:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully