וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת א'

תיגל נשיא

2.10.2009 / 7:23

למרות השתייכותו הרשתית שומר סניף לנדוור ברוטשילד על אופי עצמאי ואינטימי

"הוא יתקשר", הבטיחה הליידי, ולי לא נותר אלא להאמין לה. אחרי שהעברתי בראש כל תרחיש אפשרי, הגעתי למסקנה שבסוף הוא יתקשר, כי בסוף הם תמיד מתקשרים.

יש איזה גיל שבו ההמתנה לטלפון מגבר צריכה לגרור אחריה לילה באבו כביר. אם לא לך, חסרת האונים הפאתטית, אז לפחות לבחור. אך בעולם המוזר שלנו מצאו לנכון לחוקק חוקים נגד עישון במקומות ציבוריים, בעוד בחורים מתעללים נפשית רשאים להתהלך חופשי. למזלה של הליידי, היום אנחנו כבר לא צריכות לשבת ליד הטלפון _ אין ספק שהסלולריים הם עדות נחרצת לשחרור האשה. וכך, כשהיא אמרה לי שמתחשק לה סלט בלנדוור, בדיוק כמו זה שהיא בלסה שם בשבוע שעבר, ארזתי את מיטלטלי, הכוללים מכשירים של שתי חברות שונות (למקרה שאחת מהן תפשוט את הרגל בפתאומיות) ויצאתי לפגוש אותה בסניף החדש ברוטשילד.

לא צריך להיות מבקרת בתי קפה בשביל לפתח סלידה מרשתות. ובכל זאת, בשנה האחרונה פיתחתי חיבה לרשת לנדוור. למעשה, הסניף בגן מאיר הפך לאחד מבתי הקפה החביבים עלי בעיר. ועדיין, קשה להגיע עמוסה בציפיות לבית קפה הממוקם בלב הסואן של רוטשילד, ולא משנה מי יהיו בעליו. להפתעתי, למרות המיקום שמזמין בעיקר פריפריאלים נרגשים, החבר'ה בלנדוור הצליחו ליצור אווירה אינטימית שיכולה להוות מפלט. ואולי זה מה שאני מחבבת בלנדוור - למרות שזו רשת, הסניפים שלה מצליחים לעמוד בפני עצמם. למעשה, אלמלא השעון שהתעקש להתקדם והבחור שהתעקש לשמור על זכות השתיקה, אולי גם הייתי מצליחה להירגע.

"הוא בטח תקוע איפשהו והוא כבר יתקשר", ניסתה שוב הליידי. ובשלב הזה הספקות כבר התעוררו. עד כדי כך התעוררו, שאפילו דרשתי ממנה שנחלוק פוקצ'ה עם בצל, הרבה בצל, בצל בזעתר, ליתר דיוק, יחד עם עגבניות מיובשות וגבינת פטה (37 שקל). לשמחתי, היא הסכימה וצירפה לזה גם סלט בריאות, הכולל פחות או יותר את כל מה שנכנס תחת הקטגוריה העמוסה של ירקות, וכן אבוקדו, אגוזי מלך וגבינת צפתית (44 שקל). הליידי, כהרגלה, בחרה לשטוף את כל זה בכוס למברוסקו (24 שקל) ואילו אני החלטתי לחזק את מערכת החיסון שלי בכוס של מיץ תפוחים סחוטים עם ג'ינג'ר וסלרי (16 שקל). אחרי סיגריה נפלאה קיבלנו את כל מה שרצינו, מלבד שיחת טלפון אחת פשוטה. חבל שעוד לא מצאתי את הוויטמין שיחזק את מערכת החיסון הנפשית שלי.

"אולי הוא מחכה שאת תתקשרי", ניסתה הליידי שוב. בתקופה האחרונה התחלתי ללקט פיסות מידע קטנות על כדורגל. אני כבר קצת מבינה עד כמה הנבחרת שלנו כושלת, קצת יודעת להעריך יותר את יוסי בניון ואולי, אם יריצו למעני בסלואו מושן, אצליח לזהות פנדל - כך שנראה לי שאני כבר יודעת מתי הכדור נמצא במגרש שלי ומתי הוא זרוק, בודד ומיותם, במגרש שלו.

אז ניסיתי להתרכז באוכל. הפוקצ'ה היתה מצוינת, ממש לא כפי שחששתי שהיא תהיה, אלא קריספית, לא שומנית ועם תוספות בדיוק במידה הנכונה. הסלט היה טרי ועם רוטב יוגורט טחינה נהדר, שביקשנו עוד ממנו רק כדי לטבול בו את שאריות הפוקצ'ה. גם ההפוך הטוב (12 שקל) עזר להשכיח את העלבון.

רק כשיצאנו משם, והליידי שמה לב לקמט המתהווה על מצחי, היא אמרה שוב "הוא יתקשר, את עוד תראי". מצחיק, לרגע אפילו האמנתי לה.

בקטנה

סקס אפיל: בסופו של דבר, אין כמו רוטשילד
אנשים: מתחלפים בהתאם לשעות היום ולימות השבוע
עיצוב: נוח ומזמין
שירות: חמוד ביותר
הפוך קטן: 12 שקל
ליד ההפוך: גם מתוקים לא רעים
טיפ: להפסיק לחכות לטלפונים מבחורים
גישה לנכים: כניסה: יש שירותים: יש
שורה תחתונה: כנראה הרשת הטובה ביותר

לנדוור. שדרות רוטשילד 45. טל' 5664066. פתוח: א'-ד' 6:30 עד לקוח אחרון; ה'-שבת, 24 שעות רצוף.

  • עוד באותו נושא:
  • לנדוור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully