וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונג שישי

תיגל נשיא

11.12.2009 / 8:26

למרות המחשבות הקודרות, ולמרות שצהרי שישי אינם זמן אידיאלי לבתי קפה בתל אביב, הצליח בן עמי לספק בילוי מרגיע ומהנה

אז את אומרת "מצוין" או "הכל טוב" ומתפללת שהחיוך שלך יהיה גדול מספיק כדי להסתיר את הדמעה שמבצבצת בזווית העין, ושחלילה לא תוציאי בטעות אף מילה שתסגיר את האמת. ואולי הוא גם ימשיך בשאלה או שתיים, משהו בסגנון "אז מה קורה עם...?" ו"מה שלום הכלב, הוא עדיין...?", ואת תהנהני ואולי גם תספרי איזו מעשייה משעשעת בנושא, כזו שתרחיק את הדיבור ככל האפשר מהעניין המרכזי. והעניין המרכזי, לצורך העניין, הוא את. ואתם יכולים להיות אקסים טריים, או כאלו שכבר מעלים אבק; אתם יכולים להיות סתם איזה פלירט קצר של קיץ, או רומן מדכא של חורף. זו יכולה להיות פגישה של כמה דקות בודדות, אפילו רק כמה שניות, ובסופה תיפרדו בחיוך נבוך ואולי אפילו באיזו נשיקת לחי מגושמת. כך או כך, היא תמיד תותיר אותך עם אותו חשבון נפש נוקב - את נמצאת באותה הנקודה, בעוד העולם ממשיך להסתובב.

אז כשהשחקנית סיפרה על חוויות מהחתונה שלה בפראג ועל ההנגאובר שממנו היא סובלת, אני עדיין חשבתי על הפגישה החפוזה והמביכה הזו של אתמול, על כדור הארץ ועל זה שהירח, ממש כמוני, מסתובב סביב עצמו.

שישי בצהריים זה לא זמן טוב לקבוע לקפה. אנשים מתקוטטים על כיסאות, במיוחד על כאלו שחשופים לשמש זמנית. למזלנו, אחרי כמה שיטוטים, מצאנו שולחן שבדיוק התפנה בקפה בן עמי. היה מתבקש שנזמין מתוקים, אבל ההנגאובר שלה, שדרש ירקות, הכריע בסופו של דבר ובחרנו בארוחת בוקר. היא לקחה את זו שיש בה חביתת ירק, סלט, גבינת שמנת וקפה (36 שקל), ואילו אני בחרתי בקלאסית - שני משקאות, שתי ביצים, שני סוגי גבינות, סלט טונה, ריבה וסלסילת לחמים שבתוכה היה גם חצי קרואסון שקדים ומקל שמרים מלוח (48 שקל). בהמולה מסביב, לעומת זאת, היו זוגות, והרבה מהם. למרות זאת הצליח המקום לשמור על אינטימיות יחסית ולספק שירות מהיר וקשוב.

תוך כדי בליסה והסכמה הדדית שהארוחות משביעות רצון - כי הפחמימות מצוינות, הירקות טריים, רוטב הסלט עדין והגבינות טובות - היא ניסתה גם לדלות פרטים על חיי האהבה שלי. אבל לי לא היו כאלו לנדב לה. אז היא פצחה באחד מהמונולוגים המתוקים שלה, על כך שמרגילים אותנו לחשוב שיש רק דרך אחת נכונה בחיים, והדרך הזו מכוסה בגדר של שיחים גבוהים שמסתירים את כל שאר הדרכים שקיימות, והן קיימות, או לפחות כך היא טענה. וחשבתי שבטח, לה קל לדבר על זה בזמן שטבעת הנישואים שלה נוצצת בשמש, שהיא לא זו שצריכה להסביר למה הפרשה הזו נגמרה ואיך אפילו לא כדאי לדבר על הקודמת. אבל אז, כשהיא קיבלה את הפוך הסויה שלה וטענה שהוא מצוין יחסית לסויה, ואני לגמתי מההפוך הרגיל שלי בהנאה רבה, היא סיפרה שנמאס לה שכולם שואלים אותה לגבי הריון. עם כל הגועל שבדבר, אני מוכרחה להודות שזה קצת הרגיע אותי, כי נראה שבכל דרך שבה נבחר, לכולנו יש שאלות שיגרמו לדמעות מחורבנות להציף את העיניים.

קפה בן עמי. אביעד הרמן, עכבר העיר
בן עמי. אפילו הפוך הסויה היה מצויין/עכבר העיר, אביעד הרמן

בקטנה

סקס אפיל: הודות למיקום מעולה שלא מאכזב, אפילו בצהרי שישי
אנשים: מצליחים להיכנס לאווירה הנעימה, אפילו בצהרי שישי
עיצוב: משתלב היטב עם הקלאסיות של בית הפגודה
שירות: יעיל, אבל עדיין מצליח לשמור על החיוך
הפוך קטן: 11 שקל
ליד ההפוך: עוגות מצוינות לקחת הביתה
גישה לנכים: כניסה יש שירותים אין
טיפ: לנצל את עונת הסופגניות
שורה תחתונה: רגוע ומרגיע

בן עמי. נחמני 22. טל' 5609960. פתוח: א'-ה' 7:00-22:00, ו' 7:00-15:00, שבת 9:00-23:00.

  • עוד באותו נושא:
  • בן עמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully