וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם היין Bin 281 נפתח בתל אביב

2.2.2011 / 20:38

שני תותחים בתחום היין שמחים שגם אתם התחלתם להתעניין בנושא ומשיקים מרכז יין חדש בצפון תל אביב, הכולל חנות, בר וחלל הרצאות

מתחם יין חדש נפתח לפני כשבוע בצפון דיזנגוף, והוא מצטרף לבציר האיכותי והשופע של חנויות וברים שממשיכים להיפתח בתל אביב סביב קונספט היין. המתחם בן שלוש הקומות, הוקם על ידי בני הדודים דור וגיא גולדמן. דור מגיע מתחום הברים וברזומה שלו בין היתר ניהול הבר האירי 'מולי בלומס' ברחוב הירקון. בן דודו עבד שנים רבות בחנויות יין, כך שבאופן טבעי חברו השניים כדי להקים מרכז שיביא לישראלים את כל הבשורות העולמיות בתחום. "יש צמיחה עצומה שחלה בתחום בארץ בשנים האחרונות", מסביר דור, "אנשים כבר לא שותים וודקה זולה בשביל להשתכר. השוק השתנה והקהל הישראלי כבר מחונך למדי בתחום של יין ומצוי עם היד על הדופק".

שמו של המקום הוא Bin 281 - מושג אוסטרלי המסמן את אזור איחסון היין במרתף. בציר משובח מקבל את אותו Bin (אזור איחסון) שנה אחר שנה וכך מהווים המספר והאזור מעין סמל סטטוס. בקומה הראשונה של בית היין החדש נפתחה להרצה חנות יין ובה מגוון של יינות מהארץ ומהעולם, במחירים שנעים בין 35 שקלים ועד כמה אלפי שקלים טובים לבקבוק. בעתיד יימכרו בחנות מוצרים נלווים ליין ומשקאות אלכוהוליים נוספים ובימי שישי יתקיימו במקום טעימות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Bin 281/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקומה השנייה שתיפתח לקראת אפריל, מתוכנן בר יין, בו יוגשו יינות בליווי מנות קטנות ומשתנות, שיותאמו בנפרד לכל משקה על ידי שף. הגולדמנים מתכננים להתמקד בכל חודש בנושא או סגנון שונים שילווו את המתחם, כמו למשל "חודש ספרד", במסגרתו יושם דגש בחנות על יינות ספרדים ואת התפריט ילוו טפאסים. לדברי דור היצע היינות בחנות ישתנה גם לפי דברים שיקרו בשוק היין העולמי והמקומי.

בקומה השלישית, המתוכננת להיפתח במהלך מרץ, יתקיימו הרצאות, הדרכות יין, ואירועים סגורים סביב שולחן אבירים.

Bin 281. דיזנגוף 281 פינת רח' כ"ג יורדי הסירה. טל' 03-5444281

שעות הפתיחה: ימים: ב'-ה' 20:00-11:00. שישי-שבת 17:00-10:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יין
  • Bin 281

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully