וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוק בוק: ספר בישול ראשון מסוגו המיועד לאפייה ואכילה

מפגש בין סטודיו לעיצוב תעשייתי עם הוצאה לאור הוליד ספר בישול מקורי להכנת לזניה – הצעת הגשה חגיגית, אנינה ואסתטית לכבוד שבועות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהדורה מוגבלת של רב המכר "קוק בוק" בהוצאת Gerstenberg Publishing House/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשצוות המעצבים מסטודיו KOREFE הגרמני התכנסו יחד לסיעור מוחות כדי לגבש בניית קונספט חדשני לעיצוב ספר בישול, הם ידעו מיד שעיצוב גרפי מתוחכם ככל שיהיה איננו אופציה אפשרית מבחינתם. רבים ומוכשרים עשו זאת לפניהם, מה גם שהסטודיו מתמחה בעיצוב תעשייתי ובמוצרים לשימוש יום יומי ולפיכך, דפי כרומו מבריקים ומשובחים או צילומי מזון אמנותיים שייכים לז'אנר אחר ועל אף ששיתוף הפעולה במקרה הזה נעשה עם ההוצאה לאור Gerstenberg Verlag.

הרעיון שנבחר בסופו של תהליך, היה ספר בישול ראשון מסוגו שמיועד לאפייה ולאכילה. הספר עוצב כחוברת מתכונים גדולת ממדים מ 100% דפי פסטה טרייה, ועליהם מתנוסס טקסט של הוראות מפורטות להכנת לזניה. על כל דף יש להניח את המרכיבים שכתובים עליו וכך, לא רק שהמנה נעשית בשלבים מסודרים ומאורגנים, נוח וקל להכין אותה והיא יוצאת מדויקת. המשתמש קורא את ההוראות שכתובות על גבי העמוד, לומד את המתכון בצעד אחר צעד ומכסה את הטקסט עם הבלילה האדומה או שכבת גבינה.

כל מי שהתנסה בעבר בהכנת פסטה זוכר את חווית ההתלבטות: באיזו תבנית לאפות אותה בהתאם לדפים הכפולים ולגדלים השונים ובלבד שתצא אחידה ואסטתית. בספר ייחודי זה אין צורך למדוד את גודל הדפים מאחר שהוא מותאם לתבנית סטנדרטית. בנוסף, הוא חוסך שימוש במתכון חיצוני שלא תמיד זוכה למקום מיוחד בעת האפייה וברוב המקרים מתלכלך.

הספר זכה לכינוי "The Real Cookbook" וכשמו, סופו להכנס לתנור ואחר כך לבטן. הוא נעשה במהדורה מוגבלת ומשווק על ידי הוצאת הספרים במארז מהודר כאילו היה רב מכר. העיצוב המיוחד והתהודה לה זכה, פתחו לצוות המעצבים את התיאבון. "השלב הבא מבחינתנו" מציין המעצב תומס סטריטס מסטודיו קורפה "הוא לעצב מהדורה נוספת וגדולה של קוק בוק, גם בשפה האנגלית, כמו גם מוצרים נוספים מתחום הקולינאריה שמשלבים עיצוב תעשייתי ובעיקר יפתרו אתגרים יום יומיים ושימושיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפי הספר עשויים 100% פסטה טרייה להכנת לזניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על כל עמוד מופיע טקסט הוראות הכנה בשלבים, שהופכים את ההכנה לפשוטה ונוחה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין צורך במתכון אחר שמתלכלך מהמצרכים השונים במהלך ההכנה - הכל כתוב בפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכסים ומדפדפים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע לפני כניסת הספר לתנור כשכל דפיו מכוסים במרכיבים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צורת הדפים נשמרת לאחר האפייה וכך ניתן לחתוך את המנה בצורה נוחה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספר בטוב טעם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully