וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורנות מטבח: כלים חדשים שיעשו לכם את החג

6.4.2014 / 8:57

חג הבישולים מתקרב בצעדי ענק וזו סיבה מספיק טובה להתחדש בכלי עבודה שיסייעו בעבודה מאומצת במטבח. מה חדש על המדפים ומת יתאים גם כמתנה למארחים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכל בשלן יש רומן עם הסכין המוצלחת במטבח. סכיני ACROSTEEL/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסח הוא לא רק חג הניקיונות והמצות, אלא גם חג הבישולים. בין אם אנחנו האורחים או המארחים בליל הסדר, כולנו מוצאים את עצמנו עומדים במטבח כדי להתקין מטעמים, תבשילים וארוחות. החברים הכי טובים של הבשלנים בימים הלחוצים הללו הם הסירים, המחבתות, הסכו"ם ותבניות האפייה, ולכן, כדי לא להיכנס ללופ של תסכול רצוי שהם יהיו איכותיים ויעילים. מה חדש על המדפים ומת יתאים כמתנה למארחים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערוך, משטח עבודה ותבנית מסיליקון - הום סנטר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק לניתוחים פלסטיים. הסיליקון מככב במטבח בכלים החדשים של הום סנטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלי סיליקון

הסיליקון הפך בשנים האחרונות לחביב הקהל. זה בא לידי ביטוי בניתוחים פלסטיים וממשיך עד לכלי עבודה חיוניים למטבח. הום סנטר משיקה בימים אלו קולקציה חדשה של כלי אפייה ועבודה מסיליקון, שמטרתה להפוך את תהליך הבישול לנוח, קל ומהיר יותר. הקולקציה כוללת תבניות סיליקון עם 6, 12 ו-15 שקעים לקוביות קרח או לחילופן הפתעות שוקולד; משטח רידוד בגודל 50*55 ס"מ; תבניות עגולות לעוגיות וקאפקייקס 6 שקעים בצורת לבבות או עיגולים. כמו כן, הרשת מציעה סדרת כלי עבודה בתוספת ידיות סיליקון ליציבות האחיזה, כולל מערוך, לקקן גדול, מברשת להזלפת שמן (כולל מיכל אחסון) וגם סוחט לימונים. כל פריטי הסדרה מגיעים בגוונים של כתום ואפור שמוסיפים טוויסט למטבח. מחירים לדוגמה: תבנית 12 שקעים 24.90 שקלים; משטח רידוד 44.90 שקלים; תבנית עוגה אינגליש קייק 19.90 שקלים; מערוך 49.90 שקלים; לקקן 12.90 שקלים; מברשת להזלפת שמן כולל מיכל אחסון 14.90 שקלים; סוחט לימונים 9.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי חדה על משטח העבודה, ACROSTEEL/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרב סכינים

כל מיש שמבשל בדרך קבע בביתו יודע שתחזוק של סכין טובה זה רומן של ממש. שטיפה, השחזה ואחסון של אלו לא דומים לשאר כלי העבודה במטבח. חברת Arcosteel האוסטרלית יצאה לאחרונה סדרת סכינים חדשה, בשם CUISINEPRO. הסכין עשויה מפלדת אל חלד במבנה קריסטלי עם אחוז גבוה של פחמן וכרום. על פי היצרן, הפלדה עוברת תהליך של חישול בקרח, שכולל השרייה של להב הסכין בחנקן נוזלי, מה שמעניק לסכינים קשיחות מיטבית, משפר את עמידותן ואת החדות שלהן. עד היום הסכינים היו נגישות בעיקר לשפים מקצועיים בשל מחירם הגבוה, אך כעת החברה החליטה להציע את הסכינים במחירים נוחים יותר לצרכן הפרטי. מחירים לדוגמה: 99 שקלים לסכין קילוף; 199שקלים לסכין שף 20 ס"מ. להשיג בחנויות Arcosteel Kitchen וחנויות כלי הבית המובחרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוליכי חום - סירי נירוסטה, נעמן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזרו לשולחן העבודה - סירים וקלחות מנירוסטה, נעמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סירי נירוסטה

הנירוסטה חוזרת שוב לככב במטבח. הסירים המוליכים את החום זוכים לעדנה מחודשת ובדיוק בטיימינג הנכון חברת נעמן משיקה את קולקציית 3PLY. סדרת סירים ומחבתות מנירוסטה. במעטפת הסיר 3 שכבות –נירוסטה פנימית, ליבת אלומיניום טהורה ונירוסטה חיצונית. תפקיד 3 השכבות הוא להעניק לכלי הבישול חום אחיד ולא רק בתחתית כמקובל בשאר סירי הנירוסטה, מה שאמור ליצור בישול מהיר, לחסוך באנרגיה ולמנוע חריכת מזון. סדרתPLY 3 מגיעה במגוון גדלים ונפחים והיא כוללת 10 סירים, 2 מחבתות וקלחת אחת. הסירים והמחבתות מתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה, לשימוש בתנור ללא הגבלת טמפרטורה ולשימוש במדיחי כלים. טווח מחירים: 299-600 שקלים. להשיג ברשת חנויות נעמן ברחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תבניות מפלדת "נון סטיק", גולף אנד קו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם תבנית עגולה עם מכסה מסדרת "נון סטיק", גוף אנד קו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תבניות בישול ואפייה

מתכננים לאפות עוגה טעימה עשויה שכבות ממצות? סדרת התבניות החדשה שנכנסה לאחרונה לחנויות גולף&קו נועדה לתת מענה עבור צרכי אפייה שונים. כל התבניות בסדרה עשויות פלדה בציפוי NON-STICK אשר תפקידו למנוע הידבקות וכך, אפשר להוציא את המאפה מהתבנית בקלות רבה יותר וכן לנקות את התבנית בקלות רבה יותר לאחר השימוש. התבניות מתאימות לשימוש בתנור עד 240 מעלות והן כוללות ידיות סיליקון לאחיזה נוחה. מחירים לדוגמה: תבנית 12 מאפינס- 79.90 שקלים; תבנית אפייה לפיצה 44.90 שקלים; תבנית אפייה עגולה עם מכסה 49.90 שקלים ותבנית צלייה עם רשת- 119 שקלים. להשיג בסניפי גולף&קו ברחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סירי יציקה לבישולים ארוכים וקדירות, fresco/מערכת וואלה!, צילום מסך

סירי יציקה

קניידלעך, דגים, גפילטע. לא משנה באיזו מנה אתם מומחים, סיר טוב אתם חייבים שיהיה לכם בארון. fresco - מותג כלי הבית, מציע לקראת החג סירי יציקה בגדלים שונים ובגוונים צבעוניים לחובבי הז'אנר. הסיר עשוי יציקת אלומיניום המעניק לו יתרון בעת הבישול ככזה שביכולתו לשמר את רמת פיזור החום בכל חלקי הסיר. פנים הסיר בעל שכבה כפולה קרמית אשר מיועדת למנוע הידבקות המזון לסיר, ולתרום לבישול מופחת שומן. הסירים אינם מכילים PFOA (החומר המדביק את שכבת הציפוי לכלי הבישול ) הנחשף בארצות הברית כחומר בלתי ידידותי. תחתית "אינודקציה" (טכנולוגיה בשימוש אנרגיה אלקטרומגנטית) של הסיר מיועדת לאפשר בישול מהיר ואחיד. הסיר מתאים לשימוש בכל סוגי הכיריים, מגיע בצירוף 2 ידיות סיליקון המאפשרות אחיזה בטוחה גם כשהסיר חם, ומוצע בגדלים שונים. טווח מחירים: 139-260 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לבחור את הצבע שהכי מתאים למטבח שלכם מתוך סדרת סירי היציקה הצבעונית של fresco/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully