וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלט תפוחי אדמה ב-60 אלף דולר

פרויקט מטופש להפליא שובר את שיאי אחוזי ההצלחה של קיקסטארטר. מטרת הפרויקט? הכנת סלט תפוחי אדמה. ויש כבר חיקוי ישראלי מצליח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסלט הכי יקר אי פעם. צילומסך קיקסטארטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בעיקרון אני מכין סלט תפוחי אדמה. עוד לא החלטתי איזה סוג". זה משפט הפתיחה של זאק בראון, בעל חברת תוכנה בן 31 מאוהיו, והאיש מאחורי פרויקט סלט תפוחי אדמה בקיקסטארטר. פרויקט שביקש 10 דולר כדי להכין את הסלט, ועומד כרגע על קרוב ל-60 אלף דולר שנתרמו ממעל 4,500 משתמשים שונים ועוד היד נטוייה.

"הבנתי שאני ממש אוהב סלט תפוחי אדמה, אבל מעולם לא הכנתי אחד. יצרתי את הפרויקט כדי להכין את הסלט", אמר בראון בראיון ל-CNET. הרוח הדבילית הזו נהייתה ויראלית והפרויקט המשיך לקבל עוד חשיפה ועוד ועוד תומכים. בינהם כמה מוכרים דוגמת השחקן ג'ושוע מאלינה (הבית הלבן) או קווין רוז, מייסד Digg. לרוז, שצייץ על התמיכה בפרויקט בטוויטר שלו, יש מעל מליון עוקבים ככה שהחשיפה שלו צריכה להיות שווה עוד כמה מאות דולרים לפחות לטובת סלט תפוחי האדמה.

רק בשבוע שעבר נשבר שיא התומכים לפרויקט אחד: 105,857 גולשים תמכו בפרויקט reading rainbow המעודד קריאה בקרב ילדים. אם היה חשש שההצלחה תמקם את קיקסטארטר במקום רציני מידי מגיע פרויקט תפוח האדמה ומזכיר שזה כיף לשים כסף על דברים דביליים כמו: תמורת 3 דולר, התומכים בפרויקט יקבלו ביס מהסלט, תמונה של בראון מכין את הסלט והם יגידו את השם של התומך בקול רם בעת הכנת הסלט.

פיתה על הגז

פיתה על הגז. האדסטרט, צילום מסך
כמו בבית אבא. צילומסך עמוד הפרויקט headstart.co.il/צילום מסך, האדסטרט

זוכרים את כל החיקויים שיצאו בעקבות ההצלחה של פלאפי בירד או לאחרונה לאחר ההצלחה של YO? מי שרואה את ההצלחה של פרויקט תפוח אדמה ותולש שערות מרוב המזל הטוב שנחת על יוצריו, מוזמן לעשות את היום לפרויקט פיתה על הגז של יזם ומפתח המשחקים דן לוין, באתר headstart הישראלי.

גם הוא כבר עמד ביעד של 20 שקל ונכון לעכשיו עומד על 106 שקלים. תמורת תמיכה של 5 שקלים תוכלו להרחיב את גבולות האפייה של הפיתה מהגז למיקרו ולפרגן לה במיונז וקטשופ. אישית אני בעד להשאיר על הגז, על הלהבה הגדולה עם בלו-בנד בפנים שהמרגרינה תתמוסס כמו במערכון יום כיפור של הפרלמנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully