וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שתה בקבוק ויסקי ב-13 שניות והתחרט

ויל וויליאמס סיכן את חייו כשהחליט לשתות בקבוק שלם של ויסקי במכה אחת והפך ללהיט ברשת. היום הוא מתחרט על המעשה ומבקש מהצופים לא לנסות את זה בבית, "זה היה בלהט הרגע. לא אעשה זאת שוב". צפו בפעלול המסוכן

צילום מסך

"הוא פשוט אידיוט", כתב אחד מתוך מיליוני הצופים המזועזעים שצפו בפעלול המסוכן של ויל וויליאמס ביוטיוב. ויל שתה בקבוק שלם של ויסקי ג'ק דניאלס ב-13 שניות בלבד ואת הסרטון שמציג אותו עושה את זה הוא העלה ליוטיוב במטרה לשתף את חבריו בחוויה. הוא לא האמין שהוידאו יהפוך לויראלי עוד לפני שהאנגאובר שלו יעבור.

"עשיתי את זה בשביל להצחיק אבל אני חש חרטה עמוקה", סיפר הבחור בן ה-27 שצולם בסמוך לכביש המהיר ליד צ'סטר, בדרך לניוקאסל, "הבנתי שזה היה טיפשי מצידי. איכשהו הדברים פשוט יצאו מכלל שליטה".

גבר שותה בקבוק ג'ק דניאלס בדקה. ערוץ היוטיוב של Will Williams, צילום מסך
חיסל בקבוק ג'ק דניאלס ב-13 שניות בלבד/צילום מסך, ערוץ היוטיוב של Will Williams

מאז עלה הסרטון ליוטיוב באוגוסט האחרון, צבר הסרטון כמעט 3 מיליון צפיות ויותר מ-2,000 תגובות. רוב התגובות, למרבה הפלא, דווקא מפרגנות. צופים רבים הביעו רצון לנסות את זה בעצמם ואולי לשבור את השיא של ויל, אך הוא ממהר להזהיר, "אני מבקש שאף אחד לא יעשה את זה. זה מסוכן. עכשיו אני מבין את השלכות הדברים שעשיתי ולא אעשה זאת שנית".

בקבוק ג'ק דניאלס מכיל 700 מ"ל ויסקי ו-20% אלכוהול ויש בו 28 יחידות אלכוהול, בעוד שירות הבריאות הלאומי הבריטי ממליץ לאדם לא לצרוך באופן קבוע יותר מ-4 יחידות אלכוהול ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully