וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: בשר שהתחיל לזוז בשוק מעורר בהלה - האם הוא עדיין חי?

27.8.2015 / 10:30

בשר פרה שנמצא תלוי בקצבייה בפיליפינים תועד במצלמה של אחד התיירים כשהוא עדיין "חי ופועם". אם עדיין לא עברתם לטבעונות - סביר להניח שהסרטון הבא יעשה בשבילכם את העבודה

צילום חובבים יוטיוב

אחרי שצפינו בדג ערוף ראש תוקף אישה ובבשר נגוע ברימות "פועם" כאילו הוא חי - מגיע הסרטון הזה שללא ספק יגרום לאחרוני הקרניבורים להצטרף לחבריהם הטבעונים (או הצמחונים, צעד-צעד). בסרטון המזעזע הזה, שפורסם השבוע וצבר כבר יותר מ-300 אלף צפיות ביוטיוב, נראה גוש ענק של בשר בקר תלוי על וו בקצבייה כשהוא זז ו"פועם" כאילו היה עדיין בחיים.

הקטע המזעזע צולם על ידי קונה מבוהל שהבחין ברעידות החוזרות של הבשר בזמן שטייל בשוק טגייטיי שבפיליפינים. על אף שברור שהיא לגמרי מתה ומופשטת מעורה, הפרה בתזוזותיה נותנת רושם שהיא עדיין בחיים.

בשר זז בשוק. צילום מסך
גוש הבשר ה"חי" מעורר בהלה ברשת/צילום מסך

כמובן שגם לתופעה הלא הגיונית הזאת יש הסבר מדעי די פשוט, "חתיכת הבשר הזאת מאוד טרייה. היא מבעל חיים שזה עתה נשחט", סיפר לב סוואן ממחלקת בעלי החיים המקומית, "מערכת העצבים המרכזית של החיה מתה, אבל קצות העצבים בשרירים עדיין שולחים אותות למוח. העצבים עדיין עובדים ולכן הבשר קופץ, אבל הם יעצרו לאחר זמן מה". על אף שאורכו של הסרטון רק 3 דקות, ידוע שההשפעה יכולה להימשך עד כשעה לאחר השחיטה.

בסרטון דומה שעלה לרשת לפני כחודשיים, נמצא שהבשר ה"פועם" נגוע ברימות שמעניקות לו את האפקט התזזיתי המוזר. הפעם אולי לא מדובר ברימות אבל זה די מגעיל גם ככה. שנעבור לירקות?

עוד באותו נושא

פחד מוות: צפו בדג ערוף ראש תוקף אישה במטבח

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully