וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לסל הקניות שלנו: פריטי השבוע הכי יפים באתר אסוס

2.8.2017 / 8:15

בגד ים מושלם בפחות מ-100 שקלים, חולצה שהיא אחת היציאות הטובות שראינו לאחרונה, ג'ינס שגרם לנו להחסיר פעימה וקיטש שמח לסיום. כי למה שרק אנחנו נבזבז?

*אל תשכחו בסוף כל קנייה מעל 50 פאונד להקליד בעמוד הרכישה את הקופון IL17 על מנת לקבל 17 אחוז הנחה.

זה לא בדיוק געגוע

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
לרוץ לקנות ולשמור ליום מעונן/אתר רשמי, מתוך האתר

עוקבות המדור האדוקות וחדות העין בטח שמו לב שלאחרונה מבליחים לכאן פה ושם פריטים עם גוון של חורף. נכון, אנחנו בחורות של קיץ וזה לא בדיוק געגוע לחורף, אלא פריטים שאנחנו פשוט לא יכולות להישאר אדישות אליהן. קבלו את ז'קט הג'ינס הזה למשל, שהוא אגב לא מאוד חורפי, אבל כן מעט מאתגר בחום של אוגוסט. עם זאת, צבעו הלבן והיפה, השרוולים הארוכים המקופלים באגביות וכמובן הסרטים המושלמים האלו בצד, גרמו לנו לרוץ לקנות אותו, ולשמור ליום קר.

מחיר: 35 פאונד = 165 שקלים.

לעמוד הפריט

בחזרה למציאות

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
הדפס הברק שבה את לבנו. תוסיפו לזה את הצבעים והמחיר - הופ, העמסנו/אתר רשמי, מתוך האתר

חזרה למציאות ולחום המהביל שהיא מספקת לנו. התפר שבין יולי לאוגוסט הוא בדיוק הזמן הנכון להצטייד בבגד ים חדש, אחרי שכולם כבר הספיקו לראות תמונות שלכן בחוף עם בגד הים הקודם. קנייה שכזו מחייבת כמובן מחיר נוח, וזה שכאן למעלה עונה בדיוק לקטגוריה. מעבר לזה, הגזרה השלמה שלו מעולה, שילוב הצבעים שלו מגניב והדפס הברק שבה את לבנו. העמסנו גם אותו.

מחיר: 20 פאונד = 91 שקלים.

לעמוד הפריט

הטי-שירט שעשתה לנו את השבוע

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
"מיקס אנד מאץ' סקול סטרייפ". עם ג'ינס קצר וסניקרס/אתר רשמי, מתוך האתר

מאותה משפחה של גוונים, פחות או יותר, מגיעה הטי-שירט המעולה הזאת. שילוב הפסים פשוט היסטרי, ובאסוס מכנים אותו "מיקס אנד מאץ' סקול סטרייפ" ואנחנו בהחלט יכולות למצוא את הדמיון למדי בית ספר, אבל בקטע מגניב. מסוג החולצות שבא לנו ללבוש כל הקיץ רצוף עם ג'ינס קצר וסניקרס.

מחיר: 18 פאונד = 82 שקלים.

לעמוד הפריט

מדרגות של פליסה

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
אחת היציאות הטובות שראינו לאחרונה/אתר רשמי, מתוך האתר

נישאר באווירת הטי-שירט הצבעונית והמרימה, עם היציאה המושלמת הזאת מבית אסוס ווייט. בכל פעם מחדש אנחנו מבינות למה אנחנו כל-כך אוהבות את הקו הזה. גם בפריטים "מאגניבים" הקווים הנקיים והמדויקים מצליחים להישמר, והטי-שירט הזאת היא הדוגמא המובהקת לכך. מדרגות של סאטן וטול ופליסה, בשילוב צבעים כיפי ומפתיע גורמות לחולצה הזאת להיות אחת היציאות הטובות שראינו לאחרונה.

מחיר: 40 פאונד = 181 שקלים.

לעמוד הפריט

ג'ינס הריצ'רצ'ים הגיע גם לכאן

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
דוגמא מצוינת לאיך ללבוש טרנד מבלי להיות קורבן/אתר רשמי, מתוך האתר

עוד פריט מבית אסוס ווייט שגרם ללבנו להחסיר פעימה השבוע הוא ג'ינס הריצ'רצ'ים הזה. אם נתקלתן כבר בטרנד, אתן בטח יודעות על מה אנחנו מדברות, ואם לא, אז זה הזמן להכיר. כאן למרבה השמחה, השימוש ברוכסנים סולידי, ומשתלב בהרמוניה מעולה עם שאר הדיטיילים של הג'ינס. מעבר לרוכסנים, הצבע עצמו של הג'ינס כיפי, קייצי ונכון, והגזרה מחמיאה ומעולה. זאת דוגמא מצוינת לאיך ללבוש טרנד מבלי להיות קורבן.

מחיר: 60 פאונד (49.8 לאחר קופון הנחה) = 226 שקלים.

לעמוד הפריט

הקראש שהצדיק את עצמו

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
אסוס/אתר רשמי, מתוך האתר
אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
וולנים פלאס קפוצ'ון. לא לכל אחת, ובכל זאת ראוי להיכנס למדור/אתר רשמי, מתוך האתר

כבר לפני כמה שבועות גילינו לכן את הקראש החדש שלנו על המותג STYLENANDA. והנה השבוע הקראש מצדיק את עצמו שוב, עם החולצה הנהדרת הזאת. הבד הכיפי שמזכיר שמיכת פיקה, הוורדרד החיוור, הוולנים בשרוולים ובצווארון, ולקינוח - הקפוצ'ון המושלם הזה. לא לכל אחת, ובכל זאת זכאי למקום ראוי במדור, עבור מי שמחפשת משהו קצת אחר.

מחיר: 45 פאונד = 204 שקלים.

לעמוד הפריט

ולסיום - קצת קיטש חיובי

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
שמלה לדהור איתה בוויקנד/אתר רשמי, מתוך האתר

ולסיום, אי אפשר בשביל שמלה כיפית לדהור אתה בסופ"ש. משהו בהדפס הפרחים הזה יכול אמנם להראות קצת קיטשי, אבל דווקא שילוב הצבעים הוורוד-אדום שכה אהוב עלינו, הכתפיים החשופות, והשרוולים שמתרחבים באמצע, פשוט עובד. בסופו של דבר מדובר בשמלה כיפית ומרימה ואנחנו ממש בעדה.

מחיר: 40 פאונד = 181 שקלים.

לעמוד הפריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully