וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בירמי קפלן מחבר בין מוזיקה לאוכל: "ריאליטי? אם ישלמו לי מיליון שקל"

20.2.2018 / 8:17

מדי יום שלישי שרונה מרקט הופך למרכז של אוכל, מוזיקה ואמנות, ובמסגרת פסטיבל Love TLV פגש גיא הוכמן את הילד הנצחי של הרוקנרול המקומי, ושמע ממנו למה הוא אוהב להופיע מול אנשים שאוכלים ומה הוא אוהב לטרוף אחרי הופעה

צילום מסך

שרונה מרקט הוקם במטרה לשמש הלב הפועם של הקולינריה הישראלית ובשנה האחרונה קיים שיתוף פעולה יחד עם הזאפה, תחת הקונספטZAPPA & SARONA MARKET- FOOD. MUSIC. ART. איך הקונספט הזה קורה? מדי שלישי בערב, החל מהשעה 19:00 שרונה מרקט מציע לקהל הרחב מנות מיוחדות של מיטב השפים והדוכנים במרקט ביניהם: ישראל אהרוני, שגב, יונתן קושפלד, רן שמואלי, אביב משה, פישופ, טייגר לילי ועוד. הכניסה להפנינג חופשית ובמקום גם מתקיימות סדנאות קולינריות, מיצגי אומנות ותערוכות מתחלפות. בשעה 21:00 נהנה הקהל מהופעה חיה עם ליין של אמנים מהשורה הראשונה וביום שלישי האחרון הופיע בו ירמי קפלן במסגרת אירועי פסטיבל Love TLV.

גיא הוכמן פגש את קפלן, הילד הנצחי של סצנת הרוקנרול המקומית, מאחורי הקלעים ושמע ממנו איך הוא מחבר בין אוכל, מוזיקה ואמנות. "אני אוהב מאוד להופיע מול אנשים שאוכלים", הפתיע קפלן בן ה-56, "אני בעצמי אוהב לאכול כשאני שומע מוזיקה. מוזיקה מתחברת עם אופנה, עם גברים ונשים, מוזיקה ואוכל באים לי ביחד. לגבי האמנות, אני אוהב לחשוב על עצמי שאני עדיין במקום הזה של הארט".

אתה לא תלך להיות שופט בריאליטי?

"רק אם ישלמו לי מיליון שקל לעונה!".

בנוסף להופעתו של ירמי קפלן נערכו בשרונה מרקט פעילויות מיוחדות ליום האהבה הכוללות סדנה להכנת שוקולד, מיצגי אמנות הפעלות מיוחדות, פיסול בזמן אמת ומנות ספיישל של מיטב השפים ב-25 שקלים.

רשימת המופעים הקרובים:

20.2 - חנן בן ארי
27.2 - לולה מארש
6.3 - ריף כהן
13.3 - מרגול

seperator

הופעות קרובות של ירמי קפלן

22/2 זאפה ירושלים, אורחת דנה ברגר
14/3 זאפה הרצליה, אורחים גיא ויהל
25/3 אוסליבן מודיעין
28/3 זאפה חיפה, אורח ארקדי דוכין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully