וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף אפשר לצחוק חופשי! שוב אפשר ליהנות מהחיים! שיטה ייחודית שתחזיר לך את שמחת החיים

בשיתוף ארט מדיקל סנטר, בשיתוף ארט מדיקל סנטר

3.4.2019 / 15:14

את צוחקת, משתעלת או רצה - ושוב חווה בריחת שתן? את מתוסכלת, נבוכה ונמנעת מדברים רבים שעשית בעבר? לא רואה באופק פתרון פשוט לבעיה? כדאי שתכירי את הבשורה החדשנית של המרכז לאסתטיקה רפואית "ארט מדיקל סנטר" בראשון לציון.

ארט מדיקל סנטר, המתמחה בטיפולי הלייזר המתקדמים ביותר למניעת בריחת שתן במאמץ: ללא ניתוח, ללא כאבים וללא תופעות לוואי, ועל ידי טובי המומחים. החיים הטובים נמצאים במרחק שלושה טיפולים קצרים בלבד.

את יושבת עם חברות, אתן מפטפטות בכיף, לפעמים מישהי פורצת בצחוק מתגלגל. אבל את נזהרת. את כבר יודעת שכל פרץ צחוק עלול לגרום לך לבריחת שתן - סיטואציה לא נעימה, בלשון המעטה. כדאי שתדעי שאת לא לבד: כ-50 אחוז מהנשים בגיל המעבר סובלות מדליפת שתן במאמץ, בין היתר כתוצאה מהיחלשות שרירי רצפת האגן התומכים בשלפוחית השתן. כ- 80 אחוז מהנשים בגיל זה סובלות גם מאי נוחות באיזור הנרתיק, גרד, עקצוץ, יובש וכאב בעת קיום יחסי מין.

בקיצור, לא נוח, ובעיקר מתסכל ומביך. נשים רבות נמנעות מפעילות חברתית וספורטיבית בשל התופעה, ההופכת את חייהן לסיוט מתמשך. נשים רבות מתביישות לפנות לרופא, או שהן פונות ואז מבינות שיצטרכו להקדיש זמן רב לתרגילי חיזוק רצפת האגן ואולי אפילו לעבור ניתוח. בקיצור, הן מגלות שאין פתרון אחד קל, בטוח ופשוט.

אז זהו, שיש!

את הבשורה החדשנית מביא אלינו המרכז לאסתטיקה רפואית "ארט מדיקל סנטר" בראשון לציון, המתמחה בטיפולי לייזר למניעת בריחת שתן במאמץ - ללא ניתוח, ללא כאבים וללא תופעות לוואי. הטיפול כולל בדיקה ע"י רופאה גינקולוגית מומחית, ולאחריה עוברת המטופלת סדרה של 3 טיפולים של רבע שעה בלבד כל אחד, באמצעות טכנולוגיית הלייזר המתקדמת ביותר והמכשור החדיש והמתקדם ביותר. חימום הרקמות על ידי קרני הלייזר גורם לייצור מוגבר של קולגן, התורם להבראה והתחזקות השריר, מיצוק והצרת הנרתיק - וכך פותר את התופעה של בריחת שתן במאמץ ושל אי נוחות באיזור הנרתיק.

ארט מדיקל סנטר. אתר רשמי
ארט מדיקל סנטר/אתר רשמי

שיטת הטיפול בארט מדיקל סנטר בראשל"צ היא ייחודית, שכן היא מאפשרת דיוק רב יותר ותוצאה סופית טובה יותר, והתוצאות ניכרות כבר מהטיפול הראשון. חשוב להדגיש כי הטיפול והמיכשור מאושרים ע"י משרד הבריאות.

ולא פחות חשוב: הטיפולים בארט מדיקל סנטר מתבצעים על ידי טובי המומחים - גינקולוגים בכירים, בעלי ניסיון של למעלה מ 20 שנה והצלחות מוכחות בתחום. מעטים המרכזים שבהם אפשר למצוא צוות רפואי ברמה כזו.

הצלחת הטיפול בארט מדיקל סנטר היא רק חלק מהתהליך. לאחר הטיפול הלקוחות זוכות לליווי צמוד, הכולל מפגשי ביקורת עם הרופאים המטפלים וליווי טלפוני של שירות הלקוחות.

גם הנוחות והנגישות מהוות מרכיב חשוב ביותר בארט מדיקל סנטר: המיקום במרכז הארץ - ראשון לציון, כולל חנייה צמודה ללא תשלום, שעות קבלת המטופלים פרושות על פני כל השבוע, ופריסת התשלומים נוחה לכל כיס.

אין ספק שזהו הפתרון האידיאלי: טיפול פשוט, מהיר ונוח ע"י טובי המומחים, ללא אשפוז, ללא כאבים, ללא תופעות לוואי וללא זמן החלמה. לאחר הטיפול תוכלי לחזור מיד לכל עיסוקייך, וסוף סוף - ליהנות מהם באמת!

בשיתוף ארט מדיקל סנטר, בשיתוף ארט מדיקל סנטר
  • עוד באותו נושא:
  • בריחת שתן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully