וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדרגים את המטבח: 5 מאכלים שלכל הורה כדאי להחזיק בבית

בשיתוף דנונה "היוגורט הראשון שלי"

26.5.2022 / 14:31

כל הורה רוצה שהילד שלו יאכל נכון ומאוזן (ואם אפשר גם מגוון), אבל בשגרה העמוסה שלנו, לעיתים המשימה הזו מרגישה מורכבת מדי. כדי להקל עליכם, אספנו 5 מאכלים מזינים וקלים לתפעול שהילדים שלכם בטוח יאהבו

ילדים אוכלים נכון. יח"צ,
למרות גודלם הקטן, הם מכילים ערכים תזונתיים כל כך גבוהים. פירות יער/יח"צ

כמעט כל הורה שתשאלו יענה לכם שהוא היה רוצה שהילד שלו יאכל מזין יותר, שיעדיף נשנושים בריאים על פני ממתקים, ושיהיה פתוח לטעמים ומרקמים חדשים. זו שאיפה הגיוניות ורצויה, אבל האמת היא שלפעמים הילדים שלנו צריכים קצת סיוע כדי להפוך להיות הילדים האלה, וזה כולל חשיפה מוקדמת והדרגתית שלהם לרכיבים בריאים. כדי לסייע לכם לעשות את זה, מבלי לעמוד שעות במטבח (כי למי יש זמן לזה), ביקשנו משני ארד, התזונאית של שטראוס ואמא בעצמה, לומר לנו אילו 5 מאכלים יכולים לשדרג את המטבח מבחינה תזונתית. הנה התשובות שלה.

ילדים אוכלים נכון. יח"צ,
כל הורה יודע שירקות הם רכיב חשוב מאוד בתזונה של הילדים/יח"צ

1. ירקות, בייבי

כל הורה יודע שירקות הם רכיב חשוב מאוד בתזונה של הילדים, משום שהם עשירים בוויטמינים, במינרלים ובסיבים תזונתיים. ובכל זאת, הורים רבים מתייאשים בשלב מסוים מלשטוף ירקות, לחתוך ולהגיש אותם, כאשר הילדים טועמים מעט במקרה הטוב, או מעקמים פרצוף ומרחיקים את הצלחת במקרים רבים אחרים.

ירקות בייבי הופכים את ההתעסקות הזו לפשוטה יותר - קל יותר להגיש אותם, המראה שלהם מפתה יותר ילדים, ובמקרה הצורך - הם חוזרים למקרר עד לארוחה הבאה. בלי בזבוז. יתרון משמעותי נוסף הוא שבשל העובדה שלא חותכים את הירקות האלה, הם לא מאבדים וויטמינים, וכך הם יכולים להוות נשנוש זמין ובריא לאורך זמן.

2. היוגורט הראשון שלי

בסיס היוגורט מורכב משני רכיבים ,חלב ושפע של חיידקים טובים. החלב מכיל ויטמינים, מינרלים וחלבון עם ערך תזונתי גבוה, והחיידקים הידידותיים הם דרך פשוטה וקלה לשלב פרוביוטיקה בתזונה היומית. כדי לעזור לילדים להתחבר ליוגורט ולהתחיל לצרוך אותו כבר מהטעמים הראשונים פיתחו בדנונה יוגורט שמותאם לילדים - בגודל הגביע, במרקם, בטעם ובתיסוף הוויטמינים המינרלים.

מדובר ביוגורט במרקם סמיך שמאפשר לילדים לאכול באופן עצמאי. היוגורט מכיל תוספת ויטמין D וסידן בהתאם לצרכים התזונתיים של ילדים, ומגיע בגביע שמותאם בגודלו לילדים - כזה שמתאים לאחיזה לכף ידם הקטנה, ו'תופס' רק חלק מהארוחה ולא את כולה, כך שניתן לשמור על ארוחה מגוונת יותר.

3. טחינה וחמאת בוטנים

טחינה וחמאת בוטנים הם ממרחים שמורכבים משומנים טובים, ומלבד העובדה שהם יכולים לככב בכריך, הם יכולים להשתלב כמעט בכל מאכל. טחינה וחמאת בוטנים יכולה בקלות להיות חלק מכל שייק או ארטיק פירות שאתם מכינים לילדים. כך הילדים ייהנו מפינוק, ואתם תדעו שהם הכניסו לגופם רכיבי תזונה בריאים וחשובים.

4. שיבולת שועל

שיבולת שועל עשירה בסיבים תזונתיים שמסייעים לתחושת השובע ולתהליך העיכול, שלכם ושל ילדכם. יתרון משמעותי של שיבולת שועל הוא העובדה שאפשר ליהנות מהיתרונות שלה בהמון דרכים - היא יכולה להחליף את פירורי הלחם בקציצות שאתם מכינים לילדים, אפשר להכין איתה עוגיות נהדרות (ואנחנו ממליצים להשתמש גם בטחינה מהסעיף הקודם), אפשר לטחון אותה ומהקמח לייצר מאפים מזינים, ניתן לשלב אותה בפנקייקים, וכמובן - ליהנות ממנה כדייסה, חמה או קרה. רכיב אחד מזין במיוחד, שיכול לשמש אתכם בהמון דרכים שונות.

5. פירות יער

פירות הם דבר נפלא, ופירות יער זוכים אצלנו למקום מיוחד בשל העובדה שלמרות גודלם הקטן הם מכילים ערכים תזונתיים כל כך גבוהים, ואף עשירים בנוגדי חמצון בזכות צבעם העז. ניתן להוסיף פירות יער לדייסות, לשייקים, למאפינס, וגם סתם ככה ליהנות מהם כנשנוש בארוחת ארבע. ואם אתם סבורים שהילדים שלכם הם סרבני פירות - נסו פירות יער. הצבע העז, הטעם הדומיננטי והגודל שלהם הופכים אותם לפרי שילדים אוהבים במיוחד.

בשיתוף דנונה "היוגורט הראשון שלי"
  • עוד באותו נושא:
  • שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully