וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאט מיקרוגל

25.8.2004 / 14:29

חברת שארפ פיתחה מכשיר מיקרוגל המסוגל להמיס שומנים

לאחרונה חשפה חברת האלקטרוניקה 'שארפ' את הפיתוח האחרון שלה בתחום הבישול – מיקרוגל שמסוגל להמיס את השומן מתוך האוכל. על פי שארפ המיקרוגל, שנקרא AX-HC1, מייצר "אדי מים סופר מחוממים" המגיעים לטמפרטורה של כ-300 מעלות צלסיוס, חם מספיק כדי להמיס את השומן מתוך האוכל.

חברת שארפ הודיעה כי היא פיתחה את המיקרוגל המיוחד כדי לענות על הדרישה ההולכת וגוברת לתזונה בריאה יותר, בעיקר בעקבות בעיית השמנת היתר הצוברת תאוצה ברחבי העולם. הטכנולוגיה החדשה מתבססת על שילוב בין אויר חם לאדי מים חמים בצורה שגורמת לשומן להינמס במהירות גבוהה מאוד ולנזול אל מחוץ לאוכל.

על פי החברה, ה- AX-HC1 מסוגל להסיר פי שמונה יותר שומן מסטייק בקר עסיסי מאשר אם היו מכינים את הסטייק על מחבת, התוצאה היא צמצום של 13 אחוזים בכמות הקלוריות. גם דגים, עוף ועוד מאכלים אחרים יכולים לעבור "דיאטה" רצינית במיקרוגל החדש, אשר מסוגל אף להוריד את רמות המליחות של האוכל ולמנוע בריחה של ויטמין C מתוכו.

את המכשיר ניתן יהיה להשיג בחנויות ביפן כבר בחודש הבא ומאוחר יותר יתחיל המכשיר לצוץ בחנויות ברחבי העולם. המכשיר בהחלט אינו זול, מחירו ביפן עומד על 1,150 דולר, יקר בהרבה ממכשיר מיקרוגל רגיל אשר ניתן להשיג ביפן במחיר הנע בסביבות 180 דולר בלבד. שארפ הודיעה כי היא תמשיך לייצר מכשירי מיקרוגל רגילים ותשווק את ה- AX-HC1 כמכשיר יוקרתי לאנשים אשר מעוניינים לשמור על תזונה בריאה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully