וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובליל לבית המשפט: חקשורי רימה את ביהמ"ש כדי לקבל עיקולים ולהלבין את פני ברבים

תמרה לב

20.12.2004 / 18:42

בסוף השבוע הטיל ביהמ"ש עיקול של 1.8 מיליון דולר על נכסיו של בובליל; בובליל טוען כי חקשורי משך כבר 3 מיליון דולר והצניע זאת מביהמ"ש



הסכסוך הבלתי נגמר של השותפים בעסקי הקזינו - משה בובליל וניסן חקשורי - עולה לטונים צורמים. בסוף השבוע שעבר הטיל ביהמ"ש, לבקשת חקשורי, עיקולים אישיים בסך 1.8 מיליון דולר על כספים של בובליל וזאת במסגרת בקשה במעמד צד אחד שהגישו עוה"ד איל רוזובסקי, יוכי כדיר-פז ושי כהן לביהמ"ש.



חקשורי טען כי בובליל מפר את הסכם הרב פינטו ולא משלם לו את דמי הניהול שנקבעו בו ולכן יש להטיל עליו עיקולים. השופטת שרה דותן נענתה לדרישה.



אתמול הגיש בובליל, באמצעות עוה"ד אלקס הרטמן ומיכל ליברמן, בקשה דחופה לעיין מחדש בבקשת העיקול, תוך שהוא טוען כי חקשורי רימה את ביהמ"ש והצניע את העובדה שמשך בחודשים האחרונים כ-3 מיליון דולר מתוך כ-9 מיליון דולר שהופקדו בנאמנות אצל עו"ד ראובן בכר לצורך מימוש ההסכם.



בובליל טוען כי בקשת העיקולים שהגיש חקשורי נסמכת כביכול על פער כספי בין הסכומים שהיו אמורים להשתלם לו בגין הסכם הרב לאלו שהופקדו אצל עו"ד בכר. אלא שכאמור, הוא טוען כי חקשורי כבר משך מתוך הסכום שבנאמנות סכום ניכר שמהווה את ה"פער" שבגינו הוא דרש את העיקול - "פער" שגם חקשורי, כך טוען בובליל, יודע כי הוא אינו קיים במציאות.



"בקשת העיקול, לפיכך", אומר חקשורי, "אינה אלא חלק ממסע לחצים פסולים והכפשות שמנהל חקשורי נגד בובליל וכל מטרתה להלבין את פניו בקרב הקהילייה העסקית והבנקים בארץ ובעולם". כאמור, הוא מבקש לבטל את צו העיקול שניתן במעמד צד אחד. ביהמ"ש קבע דיון בעניין ליום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully