וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה מהליגה הצרפתית רוצה את ברדה

תומר לוי

23.12.2004 / 8:51

איסטרה מהמקום האחרון, הזמינה את החלוץ אבל מכבי חיפה עדיין לא נתנה את האישור לשחרורו. גם בית"ר רוצה את החלוץ

אליניב ברדה זומן אתמול לשבוע התרשמות בקבוצת איסטרה, מהמקום האחרון בליגה הצרפתית. יציאתו תלויה בשחרור מהמועדון, כך מפרסם נועם רגב מהמקומון "הד הקריות". לקבוצה 12 נק' בלבד מ-19 מחזורים והפער בינה לבין הקבוצה שמעליה עומד על 4 נק'.

מגן מכבי חיפה, אורי אוזן, חזר היום לאימוני הקבוצה ללא סנקציות נוספות. לג'ובאני רוסו לא נמצא מקום במרפאה בגרמניה וניתוחו ידחה לתחילת ינואר. הדחייה תעקב את חזרתו למגרשים בשבועיים נוספים לפחות. יניב קטן ונג'ואן גרייב נעדרו מהאימון גם היום. במבדקי כושר שנערכו השבוע לשחקני הקבוצה נמצא כי אלון חרזי הוא מבעלי הכושר הגופני הטוב ביותר.

אברהם לוי: "אנחנו מעוניינים בברדה" (ניר כהן, ספורט 5)


אחד השמות הלוהטים ביותר בבורסת ההעברות של הליגה הוא זה של חלוץ מכבי חיפה, אליניב ברדה. הספסל העמוס בכוכבים של מכבי חיפה צפוי להתפנות מעט בימים הקרובים, כאשר ברדה הוזכר כמי שבימים הקרובים יעזוב את קרית אליעזר בדרכו לקבוצה אחרת בליגת העל.

מי שכבר הביעו עניין בלתי רשמי בשחקן המוכשר הן בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב. עם זאת נראה כי מכבי תנסה לצרף לשורותיה ירוק אחר, החלוץ ערן לוי או תנסה להסדיר סוף סוף את הגעתו של אופיר חיים מאיסטנבולספור.

לאור זאת ולאור העובדה כי המאמן אלי אוחנה מעוניין לצרף לליאור אסולין עור פרטנר בחוד, נראית בית"ר כתחנה הטבעית הבאה במסלול של ברדה.

מנכ"ל הקבוצה אברהם לוי מאשר היום כי הקבוצה אכן מעוניינת בברדה, אך אומר כי טרם נפתח המו"מ: "אנחנו לא יושבים היום עם אליניב ברדה. הקבוצה כעיקרון מעוניינת בצירופו של החלוץ, אבל אני לא יודע מתי נקדם את הנושא. בכל מקרה היום לא נשב עם ברדה ואביו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully