וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת טלראן קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק מוצרי קונצרן KONKA הסיני

נופר סיני

26.12.2004 / 12:03

סמנכ"ל השיווק והמכירות של טלראן, חיים מטרסו, צופה כי ב-2005 היקף המכירות השנתי של קונצרן Konka בישראל יסתכם בכ-60 מ' ש'; החברה מתעתדת לצאת בקרוב בקמפיין פרסומי בהיקף של 2 מ' ש'



חברת טלראן, המייבאת ומשווקת מוצרי אלקטרוניקה לשוק הפרטי והמוסדי, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק מוצרי קונצרן Konka בישראל. Konka הינו קונצרן אלקטרוניקה סיני, עם ייצור שנתי של למעלה מ-10 מיליון מוצרי חשמל, הנמכרים בלמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם. חברת טלראן מתעתדת בשלב הראשון לשווק את מגוון הטלוויזיות של Konka ובמהלך 2005 את מסכי הפלאזמה וה-LCD מהדור החדש.



חיים מטרסו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טלראן, אמר כי החברה צופה הצלחה גדולה בחדירת מוצרי Konka לקהל הישראלי מאחר שמדובר באחד המותגים המובילים בענף הטלוויזיות, שהוכיח את עצמו ברחבי העולם עם מיליוני לקוחות מרוצים. מטרסו צופה כי ב-2005 היקף המכירות השנתי של קונצרן Konka בישראל יסתכם בכ-60 מיליון שקל.



לדברי מנכ"ל החברה, שאול אסלן "חברת טלראן מתעתדת לצאת בקרוב בקמפיין פרסומי בהיקף של 2 מיליון שקל".



חברת טלראן נוסדה לפני 30 שנה והיא בעלת הזיכיון העולמי לשיווק מוצרי הלוויין של חברת Hyundai, Topfield, ו-Fuba, בעלת הזיכיון הבלעדי בישראל לשיווק מחשבי חברת Daewoo וכן ציוד תקשורת של חברת Zinwell ו-Planet.



קונצרן konka נוסד ב-1980 והוא המוביל בשוק האלקטרוניקה העולמי ויצרן הטלוויזיות מספר אחד בסין. הפעילות העיקרית של קונצרן konka מתמקד בייצור טלוויזיות, טלפונים סלולריים, מקררים, מכונות כביסה ומזגנים. הייצור השנתי של konka מסתכם בלמעלה מ-10 מיליון מוצרי חשמל שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully