וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מניות הצונאמי" המשיכו לזנק בוול סטריט; אמזון השלימה קפיצה של 14% בתוך יומיים

TheMarker

28.12.2004 / 23:17

יורו טק, המפיצה ציוד לטיהור מים, זינקה ב-43%; פוד טכנולוג'י סרוויס, המייצרת מערכות להשמדת טפילים, קפצה ב-40%; אנליטיקל סורווייז, ספקית שירותי ניהול תשתיות, קפצה ב-56%



בורסות וול סטריט נסגרו בעליות בעקבות שיא של חמישה חודשים בבטחון הצרכנים בארה"ב. מניות האינטרנט הובילו את העליות במגזר הטכנולוגיה. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות רשם מגמה מעורבת, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים נסגרה ללא שינוי ברמה של 4.291%.



בטחון הצרכנים בארה"ב זינק בדצמבר לרמה הגבוהה ביותר זה חמישה חודשים על רקע אופטימיות מוגברת ביחס לשוק התעסוקה האמריקאי ורמת השכר בו. מדד בטחון הצרכנים של חברת קונפרנס בורד קפץ בדצמבר לרמה של 102.3 - הרבה מעל לתחזיות הכלכלנים למדד של 93.5.



המכירות הקמעוניות בארה"ב רשמו בשבוע שלפני חג המולד את הזינוק החד ביותר מאז חודש יולי הודות למבצעי הנחות גדולים, וסייעו בכך לפצות על מכירות חלשות בתחילת חודש דצמבר. המכירות בחנויות הפתוחות לפחות שנה גדלו ב-4.3% בשבוע שהסתיים ב-25 בדצמבר לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, לפי המדד השבועי של בנק ההשקעות UBS והמועצה הבינלאומית של מרכזי קניות (ICSC).



הקמעונאית המקוונת אמזון (סימול AMZN) עלתה ב-5.6% על רקע העלאת דירוג של בר סטרנס, והשלימה בכך עלייה של יותר מ-14% בתוך יומיים. אמזון דיווחה אתמול כי קבעה השנה שיא מכירות ביממה אחת, בעונת החגים העמוסה ביותר שלה בעשר השנים האחרונות. אמזון מסרה כי קיבלה הזמנות של 2.8 מיליון יחידות ביום העסוק ביותר שלה, או בערך 32 פריטים בשנייה ברחבי העולם.



עוד בלטו במגזר האינטרנט מניות אי-ביי (סימול EBAY) ויאהו (סימול YHOO) אשר עלו ב-2.9% ו-0.4% בהתאמה.



וול-מארט (סימול WMT), הקמעונאית הגדולה בארה"ב, עלתה ב-0.8%; טרגט (סימול TGT), השנייה בגודלה, הוסיפה 1.1%.



"מניות הצונאמי" - מניות של חברות שצפויות ליהנות מביקוש מוגבר למוצריהן בעקבות האסון בדרום מזרח אסיה - המשיכו גם היום לרשום עליות חדות.



חברת מוצרי האוקיינוגרפיה בנתוס (סימול BTHS), המייצרת רכיב במערכות אזהרה מפני גלי צונאמי, עלתה בכ-12%; אנליטיקל סורווייז (סימול ANLT), המספקת שירותי נתונים וניהול למערכות בתחומי החשמל, הגז, הביוב והתקשורת, קפצה בכ-56%.



סטרטג'יק דיאגנוסטיקס (סימול SDIX), המייצרת ערכות לבדיקת איכות מים ומזון, עלתה ב-17%; יורו טק הולדינגס (סימול CLWT), המפיצה ציוד לטיהור מים, זינקה ב-43%.



חברת אוואנט (סימול AVAN), המפתחת חיסונים למחלות מדבקות, עלתה בקרוב ל-10%; פוד טכנולוג'י סרוויס (סימול VIFL), המייצרת מערכות להשמדת חרקים וטפילים כמו גם טכנולוגיה לחיטוי ציוד רפואי, קפצה בקרוב ל-40%.



טיילור דיווייסס (סימול TAYD), יצרנית בולמי הזעזועים להגנה על מבנים מפני רעשי אדמה אשר זינקה אתמול ב-172%, ירדה היום ב-7.1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully