וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל הסתערה על חלון ההעברות שנפתח הלילה

אוריאל דסקל

1.1.2005 / 12:46

במהלך כמעט חודש, יתעסקו עתוני הספורט במעברים אפשריים של שמות חמים בכדורגל האירופי. ניוקאסל כבר סיכמה עם בביארו ובומסונג

חלון ההעברות שנפתח הלילה, הוציא לדרך חודש עמוס בשמועות, מגעים, תככים וההעברות. מי שכבר הספיקה להצטייד בחיזוק, היא ניוקאסל שסיכמה היום עם שני שחקנים חדשים: סלסטין בביארו שהגיע מצ'לסי וז'אן אלן בומסונג שנחת מגלאזגו ריינג'רס. הניגרי והצרפתי חתמו על החוזים ויוכלו לשחק עוד השבוע במדי הזברה החדשים.

אבל לא רק ניוקאסל חזק בעניינים. שמות גדולים יותר ופחות יעסיקו עיתונאים רבים, אבל עוד לפני פתיחת מועד ההעברות ביקרו מאמנים רבים את השיטה המלחיצה הגורמת לכך שמועדונים מוציאים כסף רב על שחקנים שלא בהכרח שווים את הכסף. "בגלל המחוייבות לקנות מוציאים מועדונים סכומים אדירים על שחקנים בינוניים" אמר ארסן ונגר, מאמן ארסנל, שאולי רומז על השארת החלון פתוח 24 שעות ביממה.

המלפפונים החמים

רוביניו, סאנטוס - רוצה לעבור לאירופה עוד בינואר בגלל הפחד לאחר חטיפת אימו. צ'לסי, בנפיקה, פ.ס.וו וריאל מדריד מתעניינות. ככל הנראה יחתום בריאל.

פרננדו מוריינטס, ריאל מדריד - החלוץ הספרדי סיכם את תנאיו בליוורפול, אך המועדון עדיין לא הגיע לסיכום עם ריאל לגבי מחירו.

חאבייר מאסצ'רנו, ריבר פלייט - מספר קבוצות בספרד, כולל ריאל מדריד ודפורטיבו לה קורוניה, מעונינות בקשר. ארסנל גם בתמונה, אך הקבוצה הארגנטינאית תשחרר אותו רק עבור הצעה גדולה מ-20 מיליון יורו.

ג'יימס ביטי, סאות'המפטון - אברטון, אסטון וילה וניוקאסל מעונינות בשחקן שבכל מקרה יעזוב, מאחר והוא אינו מסתדר עם המנג'ר החדש הארי רדנאפ. ליברפול עשויה לזכות בשירותיו בעיסקת חליפין תמורת ביסקאן והנצ'וז, בהם מעוניין המאמן של הקדושים.

איגביני יעקובו, פורטסמות' - פומפי תשחרר את יעקובו עבור 6 מיליון ליש"ט או יותר. אסטון וילה, אברטון, ליברפול ואפילו ארסנל הביעו עניין בניגרי, אך נראה כי בסופו של דבר אף אחת מהן לא תשלם את הסכום שפורטסמות רוצה עבורו.

חוליו קרוז, אינטר - לחלוץ הארגנטינאי ביקוש רב באנגליה. ווסט ברומיץ' מהתחתית ומידלסבורו מהצמרת רוצות להשאילו.

כריסטיאן ווילהמסון, אנדרלכט - טוטנהאם רוצה מאד את הקשר השבדי.

אוליבייה ברנארד, ניוקאסל - המגן, שמסיים את חוזהו בקיץ, מקושר למעבר מפתיע ליובנטוס.

ניקולאס אנלקה, מנצ'סטר סיטי - החלוץ מבוקש על ידי קבוצות גדולות באנגליה וספרד. שתיים מהן, ברצלונה וליברפול, חייבות באופן דחוף חיזוק לחוליית ההתקפה בעקבות מכת פציעות.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully