וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אצל קשטן נותנים 200 אחוז"

אשר גולדברג ועלי אחמד

2.1.2005 / 8:02

11 יום בהפועל פ"ת הספיקו לקשטן כדי להחדיר בקבוצה דפוסים מימיו באדום: ריכוזיות מקצועית, קפדנות ורדיפה להישגיות

סיום המשחק אתמול בעילוט העמיד איש אחד במרכז - המאמן דרור קשטן. אוהדי הפועל פ"ת לא הפסיקו לצעוק לכיוונו "הוא גדול". קשטן חייך. "היום אני מחזיר לאוהדים הנפלאים האלה", אמר. גם בבני סכנין קידמו את פניו, אלא ששם זה היה בקללות ובנאצות. קשטן שוב חייך. "גם ההתבטאויות האלה הן חלק מחוויות המגרשים, שהיו חסרות לי בזמן האחרון", הסביר.

חזותו של קשטן לא השתנתה - לחוץ, בקושי יושב, עם בקבוק מים בידו. קשטניזם על הספסל במשחק, קשטניזם גם באימונים. השבוע הקדימו השחקנים בחצי שעה את הגעתם לאימונים. ברגע שריכבו נעצר בחניון קיבוץ עינת, אווירת החיוכים והצחוקים נעלמת. מנור חסן ידע שהוא לא יפתח בהרכב, אבל לא אמר מילה. אתמול הוא ישב על הספסל 90 דקות. "אצל המאמנים הקודמים הוא היה עושה סקנדל. אצל פרדי דוד הוא גרר את התיק שלו בחדר, ולא עשו לו כלום. הפעם, הוא נזהר כי יודע שהוא יהיה מחוץ לקבוצה", סיפר אחד השחקנים.

"אנחנו לא יודעים אם מותר לנו לדבר על מה שקורה בתוך המועדון. אנחנו צריכים לשאול את דרור, אם אפשר להתראיין חופשי", ממשיך שחקן אחר. "עוד לא דיברנו עם קשטן ורק אחרי שהוא יחליט, נבצע", משיבים בכירים בקבוצה על שאלות כלליות בנוגע לעתיד הקבוצה. הפועל פ"ת הפכה להיות הפועל ת"א.

אחרי הניצחון, הגיע גם שלב סימון המטרות. "אני לא רוצה שתהיה במועדון אווירה של בינוניות או חשיבה על איך נשארים בליגה", אמר באסיפת שחקנים לפני המשחק. "כמו שחונכתי בעבר, כשחקן במועדון, אני רוצה הישגיות. בפעם האחרונה לקחנו אליפות ב-1963, יותר מדי זמן עבר", הוסיף. "יש להפועל פ"ת מאמן וזה מצליח. שיחקנו כדורגל ויכולנו לנצח גם 1-5", אמר בסיום היו"ר ליאור שחר, עם עקיצה קטנה לכיוון המאמן הקודם.

"אני עדיין עסוק במה שיש ובמה שהיה, ועוד לא הגיע הזמן לדבר על מה שיהיה - אם זה להפוך את הפועל פ"ת לקבוצת צמרת או מרכז טבלה", סיפר קשטן בסיום. "אני שמח שחזרתי למקורות שלי, למגרשים. אני לא רוצה לדבר על שינויים. זה מוקדם מדי. אני נותן לזמן לעשות את שלו".

השינויים אולי מוקדמים, אבל קשטן ימשיך לבחון שחקנים. אתמול הגיע לקבוצה הקשר הארגנטינאי פאביו אריאל פיטרס והיום יחל המשא ומתן להחתמתו של החלוץ האוקראיני אולג מוזגובוי. קשטן שקל לשחרר את הקרואטי מריו ברישיץ', אבל זה גילה אתמול יכולת מרשימה ביותר. קשטן גם יתן קרדיט לעומר בוקסנבוים.

מערכת וואלה! מוסיפה: קלמי סבן, שחקן הפועל פ"ת, המצטיין אמש, שכבר מכיר את קשטן מימיו בהפועל ת"א, אמר ל'ידיעות אחרונות': "אצל קשטן אנחנו עובדים עוד יותר קשה מאשר עבדנו עד כה. כשמגיע מאמן בסדר גודל כזה, שחקנים נותנים 200 אחוז. כולם רוצים להוכיח את עצמם כי אצלו אין חוכמות. מי שלא טוב לא משחק. קשטן מסביר באימון מה הוא רוצה, ולא קורה אצלו מצב ששחקן רץ במגרש בלי שהוא יידע מה המאמן מצפה ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully