וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל דמרי סגר על רכישת הקרקעות של אי.די.בי באשדוד בתום הליך התמחרות קצר של 48 שעות

ניצן כהן

3.1.2005 / 13:49

כך נודע ל-TheMarker; בהליך השתתפו 4 חברות נדל"ן שונות אולם דמרי הפתיע עם מקדמה שמנה בגובה של כמחצית מערך הקרקע והצליח לרכוש אותה מתחת לאפם של יתר המתמודדים



יגאל דמרי רכש את הקרקעות של קבוצת אי.די.בי באשדוד בתום מגעים שנמשכו 48 שעות בלבד. ל- TheMarker נודע, כי על רכישת הקרקע התמודדו 4 חברות נדל"ן שונות וככל הידוע, אחת מהחברות כבר הייתה קרובה לסגור על עסקה על קבוצת אי.די.בי. דמרי, בטקטיקת מו"מ יוצאת דופן, הגיע לפגישה עם נציגי הקבוצה כשבכיסו 22 מיליון דולר, הניח את ההמחאה על השולחן, יצא החוצה וביקש מנציגיו של דנקנר לשקול את הצעתו.



תוך שעות קצרות זומן דמרי לפגישה נוספת עם נציגי קבוצת אי.די.בי ונכנס איתם למשא ומתן אינטנסיווי שהסתיים תוך 48 שעות. המהלך המהיר היכה את יתר המתמודדות בתדהמה, אולם מקורבים לעסקה מסרו כי דרך ההתנהלות של דמרי, שכללה הנחת צ'ק מזומן בגובה מחצית משווי הקרקע, היטתה את הכף לטובתו.



קרקעות בעיר אשדוד נחשבות היום למצרך מבוקש במיוחד בשוק הנדל"ן וזאת משום שהביקושים שם גבוהים ומחירי הדירות שם עולים בהתמדה. נתונים אלו הביאו לכך ש-4 חברות נדל"ן מרכזיות בחרו להתמודד על רכישת הקרקע.



מקבוצת דמרי נמסר, כי תכניותיהם האסטרטגיות לשימוש בקרקע עדיין לא הוכרעו והנתון של 1,240 יחידות הדיור שניתן לבנות על הקרקע אינו סופי. זאת בשל העובדה כי קיימת אפשרות סבירה שהדירות בפרויקט יורחבו ויתפרשו על פני שטחים גדולים יותר, מהלך שיצמצם את מספר יחידות הדיור שיימכרו בפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully