וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונדמנטלי?

סמדר ולטר

1.5.2006 / 7:38

הפעם בזירת הקרב - האלגנטיות נלחמת בשימושיות. מה עדיף לקנות סיר פונדו או מחמם סירים?

בסופו של דבר הכול תלוי כמה אתם אוהבים לארח:
כלי לפונדו מורכב מבסיס מתכת עם מקום לנר, סיר קטן ושיפודים או מזלגות לנעיצת האוכל המיועד לטבילה. לפעמים מצורף גם מכסה קטן לכיבוי הנר ובסיס נוסף שמייצב את הסיר.

מחמם סירים מורכב, לרוב, מבסיס בו מניחים נר ומכסה מרושת או מחורר, שדרכו עובר חום הנר אל הסיר (יש מחממים משוכללים יותר עם מקום לכמה נרות).

סיר פונדו הוא גימיק נוסטלגי ונחמד מאוד לאירוח. יש אינספור גיוונים ורעיונות לפונדו, שהידועים הם פונדו בשר, פונדו גבינה וגם אופציה מתוקה של פונדו שוקולד עם פירות, מרשמלו ועוד שטובלים בשוקולד חם. אפשר לנצל למטרה גם לחמים ועוגות שהתייבשו - חותכים לקוביות בגודל ביס, קולים בתנור או בטוסטר עד להזהבה ופריכות, וטובלים בפונדו המלוח או המתוק.

הקטע עם סיר הפונדו הוא בכך שמבחינה עקרונית הוא יכול גם לשמש כמחמם סירים. מצד שני גם מחמם סירים יכול לשמש גם כסיר פונדו, אבל יש חיסרון - צריך לארגן לבד סיר קטן, שיפודים או מזלגות וההגשה - שהיא חלק מרכזי בטקס של מאכל הזה - הרבה פחות אלגנטית.
כמו כן, סיר פונדו ייעודי יקר יותר ממחמם סירים פשוט ותופס יותר מקום.

אז מה כדאי? אם תנצלו אותו הרבה לאירוח וחימום, לכו על סיר פונדו, שיכול להיות גם מתנה נחמדה למי שאוהב לארח. אם נראה לכם שזה סתם יעלה אבק בארון ואתם צריכים בעיקר פטנט לחימום סירים, עדיף לקנות מחמם סירים, שעם קצת יצירתיות יוכל להפוך בשעת הצורך לסיר פונדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully