וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה גם אתה כלי-כלי

סמדר ולטר

15.5.2006 / 7:26

סניף חדש לחנות התבלינים וכלי המטבח המוצלחת ספייסס נפתח בביל"ו סנטר

לפני כשנה נפתחה בהדר יוסף החנות והמרכז הקולינרי "ספייסס". יזמיה הבטיחו שלא מדובר בעוד חנות, אלא בסניף הדגל של מה שהם מתכוונים להפוך לרשת ארצית. הבטיחו וקיימו. עתה נפתח סניף נוסף בצומת ביל"ו, המשתרע על שטח של 600 מ"ר וכולל - בדומה לסניף הראשון - חנות עם אינסוף מוצרים למטבח ולבישול ומרכז הדרכה וסדנאות.

בחנות עצמה אפשר למצוא כל מה שחובבי בישול, אפייה ואוכל בכלל, יוכלו להעלות על דעתם - מבחר אינסופי של תבלינים, קטניות, דגנים, פסטות, פירות וירקות מיובשים, יינות, מוצרי תיבול ועוד. בחנות יש גם מחלקת שוקולד ומוצרי קונדיטוריה וקישוט עוגות, ספרים, גאדג'טים, כלי מטבח ובעצם כל כלי וחומר גלם שבשלנים יכולים למצוא בו שימוש.

עוד תמצאו בחנות מחלקת מאכלי עמים הכולל מחלקת מזרח-רחוק עשירה עם אצות צבעוניות, רטבים ומשקאות, מוצרים מיוחדים המיוצרים במיוחד עבור הרשת (סוגי קונפי, למשל), גרנולה מיוחדת (בטעם אייריש קרים) ועוד.

ראוי לציון הוא המיני בוטיק לגבינות, גם הוא העתק של הפרומז'רי בסניף הדגל, שכולל גבינות מכל הסוגים והמינים וכן יוגורטים, חמאה צרפתית ומחלקת אביזרי גבינות.

במתחם כולל מרכז ההדרכה מרווח ומאובזר בו מתקיימות סדנאות בנושאים מגוונים המועברות על ידי שפים ואנשי מקצוע. אני נכחתי בסדנת בישול איטלקי עם השף רון שפאץ, שהייתה מעניינת ומהנה. במקום גם מועברות סדנאות לילדים בימי שבת ואירועים מיוחדים כמו פסטיבל גריל שיתקיים באמצע יוני.

לתושבי השפלה והדרום, המקום בהחלט מספק מענה שלם ומלא לכל חובבי האוכל, הבישול והאפייה. החנות גדולה ונקייה מאוד, מעוצבת להפליא, מסודרת בצורה חכמה, מרווחת וקלה להתמצאות. המחירים סבירים וממוצעים לענף, מצאתי הפרשי מחירים של עד כ-5 שקלים יותר או פחות ממחירים בחנויות אחרות. הצוות אדיב ומקצועי ושמח לסייע והיתרון הוא שהמקום פתוח גם בשבת.

"ספייסס", מתחם הקניות בביל"ו סנטר, קריית עקרון. ממש בכניסה, בצד שמאל, צמוד לארומה. שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-21:00, יום ו' 9:00-15:00, שבת 10:00-22:00. טלפון: 08-9455223.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully