וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי ייפתח הבית קפה?

תיגל נשיא

11.9.2006 / 10:33

המאפים, העוגות והלחמים של La paneria כבר כבשו את לב תושבי השרון. עכשיו, בזכות הלחץ של הלקוחות התל אביבים, הם מגיעים לעיר

בזמן שהאופה גיל בר חיים עבד באוסטרליה, הוא פגש את אשתו היפהפייה ג'וליה, ולמזלנו הביא אותה לארץ. ביחד הם פתחו לפני כמה שנים מאפייה ייחודית עם בית קפה צמוד ברעננה. כשלקוחותיהם התל אביבים התלוננו על המרחק, החליטו השניים (עם שותף נוסף) להביא את המוצרים שלהם עד אלינו ופתחו חנות של La paneria באבן גבירול.

גולת הכותרת של המקום היא לחמים קלים, ללא סוכר, שמן, שמרים ושאר חומרים משמרים. תוכלו למצוא שם לחמים כמו לחם בצל וחיטה דורום, ג'לפינו מקמח תירס וגרגירי תירס (15 שקל) ולחם שיפון עם פסטו ועגבניות מיובשות (15 שקל).

אבל לא רק הלחמים שווים ביקור. החנות הקטנה עמוסה בכל טוב, ודי קשה להחליט מה לבחור - עוגות בחושות ועוגות קראנץ', עוגיות במבחר טעמים כמו בראוניס ועוגיות מחיטה מלאה (28-32 שקל), והכל על בסיס חמאה איכותית. יש גם מאפים מלוחים, כמו מאפה אנטיפסטי עם עגבניות מיובשות, חצילים ורוטב צ'ימיצ'ורי, קישים בגדלים שונים, ובהם גם קישים על בסיס חיטה מלאה ויוגורט (21 שקל לאישי ו-60 שקל למשפחתי), עוגות מוס חגיגיות (18 שקל לעוגה אישית ו-125 שקל למשפחתית) ולחמניות פן דה מי מעולות עם שוקולד לבן או חלב. גיל מכין גם רטבים לסלט ומטבלים הנמכרים במקום.

הסניף התל אביבי עדיין לא משמש גם כבית קפה, כמו אחיו הבכור ברעננה, אבל יש את "פינת הצהריים", ובה מבחר של סנדוויצ'ים וסלטים טריים שאפשר לקחת לדרך.

La paneria. אבן גבירול 98. טל' 5290632. פתוח: א'-ה' 21:00-8:00, ו' 15:30-7:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully