וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני והקפה האינטימי שלי

11.9.2006 / 14:55

אפרת רייטן מודה שהיא לא עכברית בתי קפה ואם היא כבר מתיישבת איפשהו היא מעדיפה שזה לא יהיה מקום איני והקפה יהיה משובח. ב'פאול'ס' ביפו היא מבסוטה מ-30 תערובות הקפה תוצרת בית

בשנים האחרונות אני גרה ביפו. אחרי יותר מעשור בת"א, שבה נשמתי פיח, חייתי מסביב לשעון ואף פעם לא מצאתי חניה, חיפשתי משהו שפוי יותר. שפוי יותר? יפו? כן, אני יודעת שאני נשמעת חסרת היגיון לחלוטין. הרי כל מי שניזון מחדשות ועיתונים יודע שביפו טילים מתעופפים בצהרי היום, כנופיות של עבריינים, מסתובבות ברחובות, והאוכלוסיה – שלא נדע. אז "נורמלי" היא לא בדיוק המילה הראשונה שקופצת לראש כשחושבים על ה"פרבר" העתיק של תל אביב. אבל דווקא כאן מצאתי אי של שפיות. אתם יודעים בשפת מזרח התיכון, כמובן. השילוב של בית כנסת ליד מסגד וכנסייה והצלילים והריחות שמתערבבים אלה באלה ויוצרים הרמוניה גורמים לי אפילו להאמין שזה בעצם אפשרי.
דווקא כאן לומדים באמת לתת כבוד אחד לשני. כי הם השכנים שלך ואנשים כמוך. ובתוך כך נתבקשתי לכתוב על בית קפה מומלץ. אז ראשית, אתוודה: אינני מיושבי הקפה הכפייתיים. אין לי באמת מקום מועדף או שולחן קבוע שלו אני שומרת אמונים. מה שכן, אני מעריכה מקומות שאינם הומים מידי או איניים מדי. לעולם אעדיף אווירה אינטימית ואותנטית וקפה משובח. את אלה מצאתי, בדיוק אחרי גלידה אנדריי – קפה פאול'ס.
בית קפה אמיתי עם מעט מאוד שולחנות ועם שירות מהיר ואישי. שלושים תערובות קפה תוצרת בית ועשרים סוגי תה וארוחת בוקר עם טוסטים מעולים, שבאמת שווה לצאת מהבית בשבילם. ככה צריך להתחיל את היום.

'פאולס', רחוב יפת 142, יפו. טל': -036810143

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully