וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היין הכי טוב בישראל

27.9.2006 / 8:39

זו הפעם שלישית שמתפרסם מדריך היינות השנתי של דניאל רוגוב. בספרון בשפה האנגלית מידע מקיף ועדכני אודות היקבים בארץ וטעימות של מעל ל-1800 יינות - את כולם טעם ודירג רוגוב

מדריך היינות של דניאל רוגוב לשנת 2007 יצא לאור עתה בפעם השלישית. הספרון, שכתוב בשפה האנגלית בלבד, כולל מידע מפורט אודות מעל ל-150 יקבים בישראל ויינותיהם. למהדורה החדשה נוספו כ-20 יקבים חדשים, תמצאו בה בסך הכול ביקורות על כ-1800 יינות (מתוכם 500 שלא הופיעו במהדורות הקודמות ויינות שמתעתדים לצאת לשוק במהלך 2007) ופרק מיוחד המוקדש ליינות קינוח. בנוסף, תמצאו בספר הסברים אודות טעימת יינות ואופן דירוגם.

רוגוב מקדיש גם פרק ליינות כשרים, מה הופך אותם לכאלה והאם זה משפיע על איכותם, מדרג בצירים של שנים קודמות וכמובן גם את היקבים בארץ על פי פילוחים שונים. מעבר לרשימת עשרת היקבים המובילים, תמצאו גם דירוגים של עשרת היקבים המעניקים את התמורה הטובה ביותר למחיר ועשרת היקבים שהתקדמותם היא המרשימה ביותר.
לא נשאיר אתכם בלי הרשימה של העשירייה המובילה: במקום הראשון יקבי הגולן ואחריהם: קסטל, פלאם מרגלית, יתיר, הרי גליל, ססלוב, אמפורה, רקנאטי וכרמל (חלק מהסדרות).

זה נכון שעבור ישראלים זה לאו דווקא יתרון שהספר כתוב באנגלית, אבל מצד שני זה הופך אותו למתנה מעולה עבור חובבי יינות שגרים בחו"ל ומתעניינים בתעשיית היין המתפתחת כאן. איך שלא יהיה, אם אתם כל כולכם בעולם היין ומושגים כמו גוף, טאנינים ובוטריטיס, מדברים אליכם יש סיכוי סביר שהאנגלית שלכם ברמה מספיק גבוהה.

המדריך מופץ לחנויות בישראל, לונדון, ניו יורק, וושינגטון ולוס אנג'לס החל ממחר (28 בספטמבר).
Rogov’s Guide to Israeli Wines, הוצאת Toby, מחיר 99 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully