קולקצית שבועות ביסקוטי. בועז לביא,
קולקצית שבועות ביסקוטי/בועז לביא

עוגות הגבינה הטובות ביותר לשבועות 2019

כמו בכל שנה, גם לקראת חג שבועות הקרוב התכנסו במערכת וואלה! אוכל מיטב הגרגרנים כדי להכריע בסוגיה איפה אוכלים את עוגת הגבינה השווה ביותר ונדמה שהתחרות השנה הייתה קשה מתמיד, אז קבלו את מצעד עוגות הגבינה הטובות ביותר, אנחנו הולכים לטפל ברגישות ללקטוז שפיתחנו

ג'ייקובס לשבועות. נטע ליבנה,
קולקציית שבועות בג'ייקובס/נטע ליבנה

ג'ייקובס

מאפיית ג'ייקובס הייתה אחת ההפתעות המרעננות של החג, בזכות שתי עוגות נהדרות, טארט פינה קולדה ועוגת גבינה אוראו. טארט פינה קולדה היא עוגה חגיגית עם בסיס בצק פריך, ביסקוויט קוקוס ספוג בסירופ רום, קרמו אננס, אננס מקורמל, מוס גבינה ושוקולד לבן בקישוט טבעת שוקולד לבן עגולה ובה ג'לי רום, מוס, קרמו אננס ואננס טרי (89 שקלים). עוגה יפה, מתוקה במידה הנכונה ומפתיעה, טעמי האננס והקוקוס הופכים אותה לפירותית, טרופית ומרעננת במיוחד. מצטיינת נוספת היא פס גבינה אוראו - שכבות של בצק שוקולד, ביניהן מוזלף גנאש שוקולד לבן ואוראו עם קראנץ' אוראו נוצ'לה ומעל זילוף כוכבים של שנטי מסקרפונה (64 שקלים). עוגה מושלמת גם למי שאינו חובב עוגות גבינה, כיוון שהמסקרפונה די משנית פה בכל הסיפור.

עוד בקולקציה מבחר רחב של עוגות ומאפים מלוחים.

מאפיות הבוטיק ג'ייקובס: איתן 1, קריית אונו 03-5511333 | החרושת 19, רמת השרון 03-5491000

בליקמח. אפיק גבאי,
טירמיסו של בלי קמח/אפיק גבאי

בליקמח

"בליקמח" הפטיסרי והבולנז'רי המבוסס על קינוחים ומאפים ללא גלוטן, הפתיע אותנו עם קולקציה משגעת לשבועות. בין שלל עוגות הגבינה הנהדרות, וטארט פירות מוצלח, הכי אהבנו את הטירמיסו. הטירמיסו של בלי קמח נקרא טירמיסו חצי קלאסי, מדובר בטורט וניל וסירופ קפה ורום, קרם מסקרפונה, קראנץ פולי קפה, גנאש מריר מוקצף וקקאו (159 שקלים לעוגה 20X20). פשוט מושלם.

עוד בקולקציה מבחר נהדר של עוגות ומאפים ללא קמח.

בליקמח, רחוב הברזל 32, תל אביב, 03-7448666

מילק בייקרי. יעל לאור, יעל לאור
העוגות של מילק בייקרי/יעל לאור, יעל לאור

מילק בייקרי

הפטיסרי מילק בייקר ביפו, מציע גם הוא קולקצייה בוטיקית ונהדרת לשבועות. חביבת המערכת הייתה ללא ספק עוגת קרם מסקרפונה, לימון וביסקוויט (sponge), תה שחור עם שכבת שוקולד לבן וקוקוס קלוי (120 שקלים), זאת הייתה אחת היציאות היותר מרעננות וכיפיות בהן נתקלנו השנה (120 שקלים לעוגת פס, 28 שקלים לעוגה בכוס). טעמי לימון וקוקוס מושלמים, קסמו גם לאלו מאיתנו שפחות חובבים עוגות גבינה. אליה הצטרפה גם ניו יורק צ'יז קייק נהדרת, עוגה עגולה עם תחתית של גראהם קרקרס - שכבה פריכה בטעם קרמלי, מעליה קרם גבינה אפוי עשיר ואוורירי (99/124 קוטר 18/20, אם תרצו שתגיע עם הפרחים היפים תצטרכו להוסיף עוד 10 שקלים). שתי עוגות פשוט נהדרות.

עוד בקולקציה: גריסיני מקלות מלוחים (22 שקלים לחבילה של 100 גרם).

מילק בייקרי, בית אשל 5 יפו, 052-3444190

עוגת גבינה ג'לטרייה. אורי עשת,
עוגת גבינה יוונית/אורי עשת

גרקו

במעדנייה של גרקו יצרו עוגת גבינה חגיגית המבוססת על שכבת ביסקוויט פריך מתובלת בתבלינים חמים: קינמון, הל, ציפורן ונגיעה של פלפל שחור. מעליה - מוס יוגורט יווני עשיר שהוקצף למרקם קליל ואוורירי ובשכבה העליונה מעטפת פריכה ביותר של בצק פילו עליו יוצקים סירופ דבש יווני וטימין מיד לפני ההגשה ( 130 שקלים). אחת העוגות המקוריות שיצא לנו לטעום השנה, טעם ייחודי, המעטפת של הבצק פילו מדהימה, ותוספת הדבש והטימין פשוט נהדרת. עוד שינוי מרענן.

עוד בקולקציה: שולחן יווני עד הבית כולל מפת גרקו תכולה: דולמדס עלי גפן בעבודת יד; ספאנקופיטה, מאפה בצק פילו במילוי גבינת פטה, תרד, בצל ירוק ושמיר; מאפה 12 האלים, פילו מטוגן במילוי גבינת פטה עם דבש פרג, שומשום לבן ושחור; מוסקה עם תפוח אדמה, חצילים, בשר עגל ורטב בשמל; לסבוס סוגניה, בצל ממולא בשר ואורז ברוטב לימון ועוד.

את העוגה ניתן יהיה לרכוש במסעדת גרקו או בג'לטריה, אורי צבי גרינברג 25 תל אביב 03-6703626, ושדרות אבא אבן 9 הרצליה, 09-7404747

קולקצית שבועות ביסקוטי. בועז לביא,
קולקציית שבועות של ביסקוטי/בועז לביא

ביסקוטי

קונדיטוריית ביסקוטי יצרה כהרגלה קולקציית שבועות נהדרת, מעל כולן בלטו עוגת גבינה היער השחור, עם תחתית פריכה של קראמבל שוקולד ופיסטוק, קרם גבינה קרה מוקצף משובץ בדובדבני אמרנה, ובעיטור קרם שנטילי (62 שקלים לפס, 118 שקלים לעוגה בקוטר 20, 168 שקלים לעוגה בקוטר 26). עוד עוגה נהדרת ומרשימה היא העוגה הבאסקית מהקולקציה - מאפה מסורתי מחבל הבאסקים- שתי שכבות של בצק פריך אוורירי חובקות מלית גבינה ניו-יורקית אפויה (132 שקלים). עוד עוגות שהתקשינו להישאר אדישים אליהן בקולקציה: עוגת גבינה פייננסייר אגוזים - תחתית בצק פריך, שכבת פיננסייר אגוזים מקורמלים ועליה מלית גבינה אפויה בציפוי שמנת מתוקה ואגוזים מקורמלים ועוגת גבינה קלאסית. קולקציה פשוט מושלמת.

ביסקוטי, הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104 נווה עוז, פתח-תקווה, 03-5704015/8

דלאל לשבועות. פזית עוז,
עוגת גבינה דלאל/פזית עוז

דלאל

עוגת הגבינה האפויה הקלאסית של דלאל זכתה לתשבוחות הרבות ביותר שקיבלו העוגות הקלאסיות. מרקם מושלם, לא מתוקה מדי, תחתית נהדרת, בדיוק כמו שעוגת גבינה צריכה להיות. בראבו. עוגת גבינה אפויה עגולה גדולה/בינונית (98/155 שקלים).

עוד בקולקציה: מאפה בצק עלים עם גבינה ופירות יער (22/110 שקלים אישי או משפחתי), טארט קרים צ'יז ודובדבני אמרנה (26/118 שקלים) ועוד.

דלאל הקונדיטוריה, כל ישראל חברים 7, תל אביב ; קפה דלאל ז'בוטינסקי 108, 03-510-9292

עוגת גבינה קופי בר. עידית בן עוליאל,
עוגת גבינה קופי בר/עידית בן עוליאל

בייקרי

הבייקרי מבית R2M מציע שתי עוגות גבינה שקשה לעמוד בפניהן. הראשונה - עוגת הגבינה הקלאסית של הקופי בר, אשר זכתה גם היא (לצד דלאל) לציון הגבוה ביותר לעוגת גבינה קלאסית. שמה כבר הפך למותג בכל הקשור לעוגות גבינה, ובצדק, מדובר פשוט בקלאסיקה מושלמת - גבינת שמנת, וניל וגרידת תפוז על בצק פריך (96 שקלים לקוטר 18). לצידה מוצעת גם עוגת קסטה סיציליאנית, עוגה מושלמת למי שאוהב טעמים יותר מיוחדים ומתוחכמים, מדובר בעוגה סיציליאנית מסורתית ועשירה עם מרציפן, גבינת ריקוטה, שוקולד, תפוז מסוכר, יוזו ופיסטוק (89 שקלים לעוגה בקוטר 14).

עוד בקולקציה: קראנץ בריוש מלוח - בצק בריוש עשיר בחמאה עם גבינת פרמז'ן, שום ועשבי תיבול (38 שקלים), מסקרפונה ופירות קיץ בגביע (178 שקלים) ועוד.

להשיג בסניפי הבייקרי

עוגות גבינה קונדיטוריית שמו. דניאל לילה,
עוגת גבינה אפויה של מיקי שמו/דניאל לילה

קונדיטוריית שמו

מיקי שמו משיק קולקציית "ארץ זבת חלב" עשירה בגבינות, עם מגוון רחב של עוגות, קישים, פוקאצ'ות ולחמים. מצטיינות הקולקציה היו עוגת פס גבינה אפויה קלאסית וקראנץ שמרים גבינה נהדר.

עוד בקולקציה: מבחר ענק של עוגות ומאפים, מתוקים ומלוחים. נציין לטובה את מעויני הגבינה - עוגיות מלוחות בשילוב גבינות צהובות בציפוי פרמז'ן, ההתמכרות הכי קשה שלנו כל שבועות מחדש.

להשיג בסניפי קונדיטוריית שמו

רולדין קולקציית שבועות. רונן מנגן,
סנט הונורה פרומבזייה של רולדין/רונן מנגן

רולדין

רשת רולדין, אחראית כרגיל לאחת הקולקציות היצירתיות והמרשימות שנתקלנו בהן השנה. חביבת המערכת הייתה עוגת סנט הונורה פרומבזייה, עוגה שאי אפשר להסיר ממנה את העיניים, וקצת כואב לאכול אותה מרוב שהיא יפה. העוגה מורכבת מסבלה ברטון, גבינה אפויה מוס שוקולד לבן ופטל, ולמעלנ - פרופיטרולים במילוי קרם פטיסייר מסקרפונה ושונטי שוקולד לבן. עוד עוגה מוצלחת בקולקציה של רודלים היא Passion cheese cream - סבלה ברטון, גבינה אפויה שוקולד לבן, קונפי אפרסק ומשמש, מוס מסקרפונה ושונטי שוקולד לבן.

עוד בקולקציה מבחר רחב של עוגות, מאפים ולחמים.

להשיג בסניפי רולדין

בוטיק סנטרל לשבועות. טל סיוון צפורין,
קולקציית אדום - לבן של בוטיק סנטרל/טל סיוון צפורין

בוטיק סנטרל

מצטיינת הקולקציה של בוטיק סנטרל הייתה עוגת גבינה ופירות יער - עוגת גבינה אפויה עשירה, בציפוי מוס גבינה ואוכמניות, עוגה מוצלחת נוספת מתוך הקולקציה היא עוגת גבינה בשילוב עוגיות אוריאו.

עוד בקולקציה מבחר רחב של עוגות ומאפים.

להשיג ברשת בוטיק סנטרל

טאטי שבועות. דניאל לילה,
קולקציית שבועות בטאטי/דניאל לילה

טאטי קונדיטוריה

הקונדיטוריה של טאטי מציעה גם היא מבחר עוגות מוצלחות לרגל שבועות, הכי אהבנו את עוגת הגבינה
עם פירות העונה
(110 שקלים לעוגה בקוטר 20). עוגת גבינה ושוקולד לבן בציפוי שמנת חמוצה ופירות העונה. עוגה יפה ומרשימה עם תחתתית נהדרת ומרקם מעולה. גם טארט ריקוטה ומשמש (62 שקלים) עם תחתית של בצק פריך, קרם שקדים, גבינת ריקוטה וקונפיטורה משמש, התחבב עלינו מאוד.


עוד בקולקציה: מוס שוקולד לבן ופירות אדומים (135 שקלים לקוטר 20 מוס יוגורט ופיסטוק- 146 שקלים לקוטר 20) ועוד מבחר עוגות ומאפים.

להשיג בסניפי טאטי

עוגת גבינה מתוקה. בני גם זו לטובה,
קולקציית שבועות של מתוקה/בני גם זו לטובה

מתוקה

במתוקה יצרו כמדי חג קולקציה רחבה, מרשימה ומתוקה. מצטיינת הקולקציה שלנו הייתה עוגת שיש "קאררה" גבינה ודובדבנים - מוס גבינה עם דובדבנים, על בסיס טורט וניל אוורירי. את העוגה מעטרים "ציורי שיש" בגווני דובדבן, ועליה כתר מבריק של מוס דובדבנים עוגה מוצלחת נוספת מתוך הקולקציה היא עוגת גבינה פחזניות קרמל - מוס גבינה עם פחזניות ממולאות בקרם קרמל מלוח קליל, מעוטרת בפחזניות וקצפת קרמל, פנינים ופייטה זהב. (מחיר כל עוגה - 149 שקלים לעוגה עגולה, 65 שקלים לפס).

עוד בקולקציה: מבחר עוגות, בלינצ'ס, מאפים מלוחים ועוד.

להשיג בסיפי רשת מתוקה בת"א, ובמשלוחים לכל הארץ

עוגת גבינה מימי פטיסרי. עומר נאור,
עוגת גבינה של מימי פטיסרי/עומר נאור

מימי

קונדיטוריית מימי, מבית המסעדה האיטלקית נונו בהוד השרון, השיקה קולקציית עוגות גבינה בת ארבע עוגות נהדרות. חביבת הקולקציה שלנו הייתה קסטה ריקוטה - עם בצק פריך, דקוואז שקדים במילוי גבינת ריקוטה (110 שקלים). חיבבנו במיוחד גם את הקראנץ' ריקוטה - בצק קראנץ' במילוי ריקוטה, דובדבני אמרנה ושטרויזל (44 שקלים)

עוד בקולקציה: עוגת גבינה קלאסית על בסיס קרמבל פריך, גבינת שמנת אפויה, ציפוי שמנת וגרידת לימון (120 שקלים), עוגה באסקית (110 שקלים).

להשיג במימי הוד השרון, ז'בוטינסקי 2 או בחנות המפעל נונו מימי - המוביל 3 כפר סבא, טלפון: 09-9662239

עוגת גבינה קדאיף ופיסטוק קונדיטוריית שני. באדיבות המקום,
עוגת גבינה וקדאיף/באדיבות המקום

קונדיטוריית שני

העוגה שטעמנו מקונדיטורית שני היא עוגת גבינה חאלבית - גבינה אפויה על סבלה פיסטוק, שערות קדאיף וקרם פיסטוק (129 שקלים), עוגה מיוחדת, חגיגית וטעימה.

עוד בקולקציה מבחר של עוגות ומטעמי שבועות.

להשיג בסניפי קונדיטוריית שני

קפיטריה. שרון וקס,
עוגת הגבינה של רושפלד לקפיטריה/שרון וקס

קפיטריה

עוד הפתעה מתוקה שחיכתה לנו השנה היא עוגת הגבינה האפויה של יונתן רושפלד, אשר מכהן בימים אלו כשף של מסעדת הקפטריה בקניון גינדי TLV. מדובר בעוגת גבינה אפויה קלאסית ומדהימה, לחובבי עוגות גבינה אמיתיים. עוגה מעולה, מתוקה ואוורירית בטירוף. למעוניינים העוגה מגיעה בגרסא נוספת עם קרם פיסטוק מלמעלה. (מחיר פרוסה - 38 שקלים, מחיר לעוגה גדולה בקוטר 28 ס"מ 220 שקלים).

קפיטריה, החשמונאים 96, קניון גינדי TLV, טלפון: 03-956-7216‏

אלחנן לשבועות. אפיק גבאי,
קולקציית שבועות באלחנן/אפיק גבאי

אלחנן תרבות לחם

מאפיית אלחנן בקיבוץ משמרות מציעה קולקציית שבועות הכוללת עוגת גבינה חגיגית אפויה וגבוהה עם שמנת חמוצה, קרואסון ארבע גבינות, בויוס זעתר וגבינת ג'יבנה ועוד. הפעם התחברנו דווקא לצד המלוח והכי אהבנו קרואסון 4 גבינות - מאפה קרואסון במילוי בשאמל, ברי, גבינה כחולה, צ'דר וקשקבל (22 שקלים).

עוד בקולקציה: מבחר מאפי גבינה נהדרים (כולל קרואסון כנאפה שחביב עלינו במיוחד).

אלחנן - תרבות לחם, בכניסה לקיבוץ משמרות, 04-8838200

לחם ארז לשבועות. בן יוסטר,
עוגת גבינה וטופי של לחם ארז/בן יוסטר

לחם ארז

בלחם ארז מציעים שתי עוגות: עוגת גבינה ובראוניז- עוגת גבינה וניל אפויה (5% שומן) על בסיס של בראוניז שוקולד מריר ואגוזים, בציפוי גאנש שוקולד חלב ווניל (65 שקלים לעוגת פס, 99 שקלים לעוגה בקוטר 20 ס"מ) ועוגת גבינה וטופי- עוגת גבינה שמנת אפויה (30% שומן) על בסיס קראמבל קקאו ופקאן מסוכר פריך, בציפוי רוטב טופי עשיר (68 שקלים לעוגת פס, 105 שקלים לעוגה בקוטר 20 ס"מ).

להשיג בסניפי רשת לחם ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully