אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פותחים שבוע של ארוחות מחוץ לקופסא

30.6.2019 / 14:30

השפים הטובים בת"א משתתפים בשבוע מסעדות מיוחד עם מנות ספיישל והנחות מפתיעות, פסטיבל קינוחים מתוקים בהוד השרון, מסעדת פקין חוגגת 40 שנות אגרול, ועוד המון חדשות אוכל טעימות. פותחים שבוע ראשון של יולי

הבנות אוהבות אוכל, שבוע המסעדות. איליה מלניקוב,
הבנות אוהבות אוכל גם משתתפות בשבוע Fun Dining/איליה מלניקוב

Fun Dining שבוע של ארוחות מחוץ לקופסא במסעדות, ת"א

תל אביב מתכוננת לשבוע מסעדות מיוחד בו יקחו חלק השפים הגדולים בעיר עם מגוון ארוחות מיוחדות שנבנו במיוחד עבור השבוע הזה ומוצעות במחיר מיוחד. ה-Fun dining נוצר במטרה לקדם את השעות הפחות עמוסות במסעדות, שעות אחר הצהריים הנקראות גם שעות האפרטיבו, כך שככל שתגיעו יותר מוקדם תשלמו פחות (החל מ-17:00 יש 30% הנחה, ב-18:00 20% הנחה, וב-19:00 10% הנחה).

עבור השבוע המיוחד הזה שף חיים כהן יגיש ביפו תל אביב חלק מהמנות שהוא מגיש במסעדה המצליחה שלו באיביזה; בר קרודו ומלא דגים נאים ופירות ים יחכה לכם אצל שף תומר טל במסעדת ג'ורג' וג'ון עם מנות כמו אויסטר סביצ'ה או טרטר שרימפס קריסטל; שף יובל בן נריה יגיש ביא פאן ארוחת בת חמש מנות אותן יתאים לחמישה סוגי סאקה ממזקקות בוטיק ביפן עם מנות כמו פילה קוד שחור צלוי או טאטאקי שייטל; שף אבי ביטון עושה בקפה פופולר תפריט של מסעדת נמל מרוקאית עם מחמאר דגי ים, או אינטרייה- הפסטה של המרוקאים עם פירות ים; עוד משתתפים: שף שחף שבתאי עם מנות שהוא מגיש בניטן תאי ברלין; ענר בן רפאל ותמיר מיכאלי עושים תפריט כנעני קדום באיגרא רמא; בית קנדינוף הופך לבזאר טורקי; השפים מיכאל גרטופסקי ואוהד לוי מגיעים לצ'יקטי לעשות טברנה יוונית; אביב משה עושה במסה ארוחה צמחונית טבעונית; ויקטור גלוגר מבשל את דרום ספרד; מסעדת באנה הטבעונית מגישה מנות מושחתות ועוד ארוחות ואירועים.

Fun Dining, ה-14 עד ה-18 ביולי, פרטים נוספים וכרטיסים באתר האינטרנט של האירוע.

פאסטל. אוהד קב,
קרם קטלן ורדים בפאסטל/אוהד קב

תפריט קינוחי קיץ חדשים בפאסטל, ת"א

תפריט קינוחים חדש במסעדת פאסטל עם מנות שמפלרטטות עם הקיץ כמו קרם קטלן ורדים עם פטל, גלידת תות-ורדים, ספומה וניל וסבלה פיסטוק (56 שקלים); קרם מסקרפונה תה ירוק, קרם משמש, קראמבל ליים, אורז תפוח, למון גראס וסורבה משמש (58 שקלים); קראק פאי שוקולד עם גלידת שוקולד ומלח ים, קרמבל שוקולד מלוח ושזיפים בקוניאק (55 שקלים); ניו יורק צ'יז קייק על קרמבל שקדים, סורבה שומשום שחור, טוויל שומשום שחור ושוקולד לבן (55 שקלים) ועוד.

פאסטל, שאול המלך 27 מוזיאון תל אביב, 03-6447441

מסעדת פטרה הגיאורגית. מאיר בלוקה,
חינקלי פירות ים במסעדת פטרה הגיאורגית/מאיר בלוקה

מנות חדשות בתפריט הענק של מסעדת פטרה הגיאורגית, אשדוד

המסעדה הגיאורגית פטרה משיקה תפריט קיץ ענק עם לא פחות מ-111 מנות, ולא מעט קינוחים ומשקאות מלווים. פטרה מציעה מגוון מאפים ותבשילים מן המטבח הגרוזיני המסורתי, לצד מנות אירופאיות קלאסיות מהדגה הימית, פירות ים ובשרים, וגם הבצקים מיוצרים במקום ונאפים בתנור אבן. בין המנות יש חינקלי ים סגול- כיסוני בצק ממולאים בשרימפס וקלמרי ומוגשים לצד רוטב שמנת פטריות (43 שקלים); רול פטרה- לאפה גיאורגית במילוי קוביות אנטריקוט עם בצל, פטריות וסלט הבית בזילוף טחינה ורוטב עגבניות (55 שקלים); טאפקה- עופיון שלם אפוי בתנור עם ירקות שורש (89 שקלים) ועוד.

מסעדת פטרה, רחוב מפקורה 1 חוף הקשתות אשדוד, 08-8651610

דוד ויוסף. אפיק גבאי,
פפרדלה כמהין וביצת עין בדוד ויוסף/אפיק גבאי

פותחים שולחן בימי ראשון בדוד ויוסף, ת"א

מסעדת דוד ויוסף Downtown חוגגת את ימי ראשון עם תפריט קיץ מיוחד בקונספט של מזטים לראשונות ועיקרית לבחירה שמשתנים מידי שבוע (במחיר העיקרית הנע בין 115 ל-210 שקלים). על השולחן יניחו לכם פוקצ'ה ומטבלים ו-9 מזאטים משתנים כמו כבד קצוץ, סלט שורשים ושמן שומשום, סלט חצילים שרופים, סלט משוויאה, חומוס תוצרת בית עם סחוג ירוק, טאבולה וטונה קצוצה, סלט ביצים ועוד. לעיקרית תוכלו לבחור דניס מטוגן או אפוי עם ציזיקי נענע, סלט ירוק וויניגרט תאילנדי או שווארמה שוק טלה בפיתה עם טחינה, שיפקה, בצל ועשבים טריים ועוד. יש גם מסלול יין ב-99 שקלים.

דוד ויוסף Downtown, מונטיפיורי 21 תל אביב, 03-6040036

רובע בר יין. יהונתן בן חיים,
פיצת גבינת וארטישוק ברובע בר יין/יהונתן בן חיים

מנות קיץ חדשות ברובע בר יין, ת"א

רובע בר יין מעדכן את התפריט עם מנות קיץ חדשות כמו פולנטה- קרם תירס עם פטריות פורטובלו צרובות, כמהין אספרגוס, רוקט ופרמזן (44 שקלים); רביולי ארטישוק בחמאה, תרד, יין לבן, גבינת פטה ונגיעת סלסה (47 שקלים); פיצה כמהין עם מוצרלה, פטריות ורוטב טרטופו-שמפיניון, פורטובלו וכמהין בשמנת וחמאה (49 שקלים); ברוסקטה קממבר עם חמאה, ארטישוק ושמן כמהין (42 שקלים); סלט בורגול כרובית עם עשבי תיבול, גרעיני רימון, בצל סגול, לאבנה ומקלות פוקאצ'ה (45 שקלים) ועוד.

רובע בר יין, דיזינגוף 192 תל אביב, 03-9136732

נורמה ג'ין. שני רייך,
מזל טוב לנורמה ג'ין/שני רייך

נורמה ג'ין חוגגים יום הולדת 15, ת"א

הבר נורמה ג'ין חוגג יומולדת 15 באירוע נוסטלגי ביום שישי ה-5 ביולי החל מ-13:00 בצהריים עם תפריט של מנות אוכל מתפריטים קודמים ומימים עברו לצד הודעות מוזיקה חיה. בין המנות יהיו מיקס של 3 סוגי נקניקיות- צ'וריסו בקר מקסיקנית, נקניקיית קנקרס ונקניקיית גאודה טימין, מוגשות עם כרוב כבוש וצ'יפס (79 שקלים); המבורגר נורמה ג'ין מבשר בקר משובח עם עגבנייה, חסה, בצל ומלפפון חמוץ ותוספת לבחירה (68 שקלים); מחבת שרימפס ברוטב יין לבן, חמאה, שום ולימון, מוגש בליווי לחם (69 שקלים) ועוד.

נורמה ג'ין, אליפלט 23 תל אביב, 03-6837383

פקין. אפיק גבאי,
אגרול בן 40 שנה במסעדת פקין/אפיק גבאי

40 שנה למסעדת פקין המיתולוגית, ת"א

מסעדת פקין חוגגת ארבעים שנים להיווסדה עם תפריט מיוחד של המנות שליוו את המסעדה לאורך השנים. התפריט, שיוגש החל מה-3 ביולי למשך כחודש, מאפשר הצצה קטנה לשנה בה הומצאה כל מנה והסיפור שמאחוריה, עם מנות מיתולוגיות כמו עוף באננס ושקדים (1978) כאשר טונג, השף הראשון שניהל את המטבח של פקין קיבל מטאיוואן משלוח אננס, מצרך נדיר בזמנו, והחליט ליצור מנה שנותנת לו כבוד; בקר בחצילים (1991) - מנה זו, שכיכבה בתפריט מסעדת 'ין ינג' של השף ישראל אהרוני והפכה להצלחה בין לילה נתנה את ההשראה ליצירת המנה ולפרשנות שלה בתפריט; מנת העוף בלימון (1989) - אחד הטרנדים הגדולים של שנות השמונים היו מנות שהובערו מול הסועדים ומנה זו הפכה לאטרקציה גדולה כיוון שהוגשה בתרנגול מנייר כסף והודלקה ליד שולחן האורחים, ועוד הרבה מנות נוספות.

פקין, משה סנה 54 תל אביב, 03-6490737

הקרבו של שי גולן. בר שניר,
הקרמבו של שי גולן בפסטיבל Sweeties/בר שניר

פסטיבל קינוחים ענק במתחם שרונים, הוד השרון

מתחם שרונים מתמסר להתמכרות למתוק עם חזרתו של פסטיבל "Sweeties" שבמשך ארבעה ימים יאגד את פסגת הקונדיטורים והאופים בארץ עם מנות ממעשה ידם של הקונדיטורית ליאור קוקה, שי גולן זוכה "בייק אוף" עם הקרמבו המפורסם שלו, גורדוס עם הקינוחים המוגזמים, קווין פרעצל, השף שגב משה עם קינוחים וקוקטיילים מהבר היפני החדש שלו, הקינוח הקוריאני הטרנדי סו בינג, שואורום בייק האוס עם דונאטס מושחתים, קרמרי דה לה אקלייר עם קיורטושים מלאים בגלידה ותוספות, BBB ששוברים שיגרה עם קינוח קונספט מיוחד לפסטיבל, קראש עם טילונים על בסיס עוגות, הצ'ורוס ספרדי, המלביה, פאפאבבל ועוד. הפסטיבל יתקיים ב-2 עד ה-5 ביולי, ימים שלישי רביעי וחמישי בין השעות 17:00-23:00 ויום שישי בין השעות 9:00-15:00.

שרונים, הרקון 2 הוד השרון, 09-7730995

מוזס. חיים יוסף,
לכל אחד קוקטייל במוזס/חיים יוסף

קוקטיילים חדשים במוזס, כל הארץ

רשת MOSES משיקה תפריט קוקטיילים חדש שמתאים להמבורגרים שבתפריט עם שבעה קוקטיילים במחיר השקה של 29 שקלים ועם אפשרוית כמו Campari Tonic- אפריטיף מריר, בוגר ולא מתחנף; Pimm's Cup- קוקטייל קליל עם טעם ביטר פירותי ורמיזת מתיקות; Vodka Mule- קוקטייל לאוהבי וודקה עם עקיצה של זנגביל ואננס; Pink Moses- קוקטייל ג'ין קלאסי עם טעמי ביטר וניחוח מתוק ועוד.

בסניפי מוזס ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully