אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רק צ'יפס ושניצלונים: מסעדות חדשות בחופי ת"א

25.7.2019 / 11:30

חופי תל אביב הם האטרקציה הלוהטת ביותר בחודשי הקיץ החמים, אבל הישראלים כבר מזמן לא מסתפקים בצ'יפס עייף ושניצלונים, והמסעדנים מיישרים קו בהתאם, 4 מסעדות שנפתחו לאחרונה לצד החופים, ינסו לספק לכם גם אטרקציה קולינרית, באווירת ריזורט ועם הרבה כחול בעיניים

seperator
סטולרו. גיל אבירם,
סטולרו/גיל אבירם

סטולרו, מרינה חוף גורדון

ממש בשבועות האחרונים, במקומו של קפה לנדוור שכבר הפך אצל רבים לתחנת עצירה קבועה אחרי ביקור בבריכת גורדון, נפתחה סטולרו, מסעדת חוף באווירת חופשה מול המרינה ובצמוד לבריכה. את המקום הקים אמור קנצפולסקי, גולש ותיק והבעלים של הבמבו וילאג' בנתניה, הוא נולד לא רחוק משם ברחוב הירקון ואביו הוא שמאי "טופסי" קנצפולסקי, הגולש הישראלי הראשון ומי שהקים את חוף טופסי הנושא את שמו. המסעדה החדשה מעוצבת עם הרבה תשומת לב ורפרנסים מעולמות הגלישה והדייג, והתפריט מציע אוכל חופים משודרג וכמובן אלכוהול וקוקטיילים שימסגרו את כל העניין כחופשה לכל דבר.

במקום יש תפריט שף של אוכל ים תיכוני משודרג, עם ארוחות בוקר, צהריים וערב. בבוקר יש למשל פנקייק עם אפרסק צלוי, חלבה ומייפל (47 שקלים) או מגש ארוחת בוקר עם סלט ומטבלים, סלסלת לחמים וביצים לבחירה (79 שקלים). בצהריים תוכלו להזמין סלט תירס מהגריל, עם מלא ירוקים, פלפל חריף, לימון כבוש ודואה (48 שקלים); כרוב צלוי בטאבון עם גבינת בושה שרופה וצ'ימיצ'ורי (54 שקלים) או ניוקי תפוחי אדמה עם קרם חציל וגבינת טולום (78 שקלים) ועוד. בגזרת הקוקטיילים תוכלו לנסות Pinky Swear עם וודקה, הל, פטל, דבש ופרחים (46 שקלים) ועוד אפשרויות צבעוניות.

סטולרו, אליעזר פרי 14 תל אביב, שעות הפעילות בימים א' 17:00-אחרון הלקוחות, ב'-שבת 08:30 ועד אחרון הלקוחות, 076-5301561

beach club, ביץ' קלאב, Seeyam. שי אפגין,
אסיאתי על החוף/שי אפגין

Seeyam, מתחם ה-Beach Club בדולפינריום

ממש בתחילת הקיץ נפתח בחוף הדולפינריום מתחם ה-Beach Club ובו מלבד מועדון גלישה, צלילה, קייקים, שחייה ויוגה, יש גם מסעדת חוף מגניבה שעונה לשם Seeyam ומתמקדת באוכל אסיאתי, עם דגש על המטבח התאילנדי, וקוקטיילים כמובן. הקונספט של חוף בתאילנד הוא חדש בתל אביב, וזה מאוד מרענן לאכול מנות אסיאתיות קלילות, גם אם חריפות, מול הים לצד קוקטיילים מושקעים. תוכלו לאכול שם סלט קלמארי חלוט עם עגבניות, למון גראס, סלרי, בצל סגול, ליים וסוכר דקלים (56 שקלים); דג אפוי בעלי בננה- פילה מוסר ים מצופה במשחת קשיו ועשבי תיבול ארומטים, עטוף בעלה בננה וצלוי על הגריל, מוגש עם סטיקי רייס (108 שקלים); ויש גם רולים מגוונים של סושי כמו סלמון פוראי - רול של סלמון מטוגן בפנקו, בטטה סגולה, קמפיו, אבוקדו, סלמון צרוב מעל, טריאקי ובוטנים (68 שקלים) או טטאקי טונה, סשימי אננס, רוטב פונזו, טרטר סלמון וטונה מעל, גרידת ליים ומיקרו סאקורה (68 שקלים) ועוד. הקוקטיילים המוגשים במקום צבעוניים ומתאימים במיוחד לחוף הים כמו Hang Eleven- ג'ק דניאלס, אנגוסטורה ביטר, סירופ פלרנום, מיץ אננס ומיץ לימון טרי (48 שקלים) ועוד.

SEEYAM, הרברט סמואל 5 תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-שבת 12:00-אחרון הלקוחות, 03-7977966

פור דה סול, פור דו סול. רעות סהר, רעות סהר
פור דו סול/רעות סהר, רעות סהר

פור דו סול, כיכר אתרים

כיכר אתרים נחשבת אחד האזורים המכוערים והמפוקפקים של תל אביב, וכפועל יוצא מזה גם אחד האזורים המבוזבזים. זה לא עצר את אמיר אפרתי מלפתוח מסעדה חדשה בכיכר ולהפיח בה חיים. פור דו סול היא מסעדה המחולקת לשני חללים, המפלס התחתון הוא מסעדת חוף ובקומה השניה מדובר בבר מגניב על הגג שנפתח בשעות הערב ומתמקד בעיקר בשעות השקיעה, שעות בהן הנוף מסביב למסעדה שנמצאת גבוה בכיכר הופך עוד יותר יפה. את התפריט של פור דו סול (בשביל הנשמה בפורטוגזנית) בנה דניאל סיבוני שעבד בעבר אצל יוסי שטרית באונזה וקיטשן מרקט, ואפשר לראות את ההשפעות של אלה במנות כמו קישואים על הגריל עם בצל סגול, נענע וגבינת פטה (38 שקלים); סלט קפרזה ארטישוק עם מוצרלה, עגבניות שרי, שמן זית ובלסמי (56 שקלים); עראייס בליווי טחינה ופלפלי שיפקה (54 שקלים); ויש גם ארוחת בוקר של ביצים, לחם ומטבלים (62 שקלים), המבורגר (58 שקלים) ועוד מנות בשר. לא מעט אלכוהול נמזג על הגג של פור דו סול בשעות השקיעה עם מלא בירות ויינות וכמובן קוקטיילים ושפריצים למיניהם שירימו את האווירה ויהפכו את השקיעה לרגע מענג.

פור דו סול, הירקון 169 כיכר אתרים תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ד' 11:00-01:00, בימים ה'-שבת 11:00-02:00, 050-3061916

ורנדה. אסף קרלה,
ורנדה, קו ראשון לים/אסף קרלה

VERANDA, על גג מלון שרתון

לא רחוק מחוף הים, ובטרסה המשקיפה עליו מקו ראשון, נפתחה מחדש שוב ה-VERANDA, פופ-אפ קיצי שנפתח על גג מלון שרתון ונסגר בסביבות נובמבר. קבוצת NOX, הבעלים החדשים של הוורנדה החליטו לחדש ולשפץ את המקום בהשראת קונספט של Sunset Lounge bar עם אווירת חופשה וקו מוזיקלי השואב את השראתו מטולום ומיקונוס. בוורנדה יש תפריט יין וקוקטיילים גדול לצד מנות חלוקה עליהן אחראי שף כפיר ינין שעבד בכתית ובקוואטרו, עם הרבה סלטים ופתיחים שאפשר לנשנש עם בייגלה ירושלמי (24 שקלים) כמו לאבנה וארטישוק (28 שקלים); סלט פריקי מעושן (26 שקלים); ציזיקי (22 שקלים) ועוד. בהמשך יש מנות קיציות כמו סשימי דג לבן עם אבטיח קר, גבינה בולגרית, שאלוט, צ'ילי, שמן זית ובלסמי מצומצם (56 שקלים); קרפצ'יו סינטה עם שמן זית, פרמזן, בלסמי, נגיעת חרדל ועלי מיקרו (56 שקלים); ברוסקטה קיסר, עלי חסה על ברוסקטה עם איולי אנשובי, פרמזן, פרוסות חזה עוף צלוי, בצל סגול וצ'ילי (49 שקלים); טאקו קריבי עם עוף קצוץ ברומסקו צ'יפוטלה, קרם אבודקו, אננס, וקרם פרש (46 שקלים) ועוד. השקיעות בוורנדה נפלאות, העיצוב מזכיר חוף קאריבי עם אזורי ישיבה מרווחים, ריהוט מחומרים טבעיים כמו קש ועץ, ותאורה נעימה בלילה.

וורנדה, הירקון 115 תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ה' 18:30-אחרון הלקוחות, ו'-שבת 13:00-אחרון הלקוחות, הזמנת שולחן דרך הפייסבוק והאינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully